Camping Minicamping W'tjewel

Camping Minicamping W'tjewel
8,6

8 tips over Camping Minicamping W'tjewel

netnetje, 9-6-2013
Heerlijk pannenkoeken eten bij 'de Pannenkoekenbakker' in het centrum van Eersel
w. heijnen, 9-5-2013
Zeer dicht bij Eersel en Bergeijk
P. Cox, 20-8-2012
Bij een volle bezetting is één damestoilet en één herentoilet summier.

Rob Selten, 19-8-2012

ga vooral zo door.

E3 strand ligt op enkele km's en is een prachtig natuur meer.

B Raaijmakers, 7-8-2012

Ligt schuin tegenover camping de paal, die veel drukker is. Je kunt de weg oversteken( na 500 mtr ongeveer) en je prima een dag ( of 2 ) vermaken in de grote speeltuin, het zwembad of de zandduinen met waterpompen. Zoek je daarna weer lekker de rust op van deze camping !

Ideaal !

Tijdens het hoogseizoen zijn er zowel in Bergeijk op di als in Eersel op do toeristenmarkten die leuk en gezellig zijn.

e_c_m_van_woerkom, 2-8-2012
Neem als je kunt fietsen mee. Deze camping is een prima uitgangspunt voor tochtjes in de prachtige omgeving

e_c_m_van_woerkom, 2-8-2012
Neem als je kunt de fietsen mee, want deze camping is een prima vertrekpunt voor uitstapjes in de mooie omgeving
G.van Woerkom, 1-8-2012
Neem als het kan de fiets mee, want deze camping is een prima startpunt voor leuke uitstapjes in de prachtige omgeving.