Géén boekingskosten

• 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

81 Reviews over Minicamping W'tjewel

• 10Hans platel28-03-2022

Aanrader voor ouders met jonge kinderen en seniore

Wik hadden een seizoen plaats dus lange tijd op deze camping. Heerlijk rustig, terrein en sanitaire goed verzorgd. Vriendelijke bereidwillige eigenaren. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Komen zeker nog terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Henk & Thea12-07-2021

Gaan hier zeker nog een keer naar toe

Wij hebben het hier enorm naar ons zin gehad. Aardige eigenaar. Grote staanplaatsen. Het privesanitair is geweldig.

• 10Jan Arts29-04-2021

Vrijdag zit het er op. Vreselijk jammer!

Rust, ruimte en eindeloos fietsen en wandelen

• 2Eline14-08-2020

Ouderencamping

Heel veel oudere mensen op de camping die samen In de avond gingen zitten en veel overlast gaven. Hielden zich niet aan de anderhalve meter afstand. Campingeigenaren zeiden er niets van. Heel weinig schaduwplekken op de camping. Speeltuin staat ook in de zon en niet eens een schaduwdoek opgehangen. Geen enthousiaste eigenaren, doen niets voor de kinderen. Privesanitair is wel netjes maar moet je zelf bijhouden met poetsen. In de omgeving gelukkig leuk dorpje om ijsje te eten en brood te kopen. Op de camping zijn geen voorzieningen verder. Groepsaccomodatie veel jongeren op elkaar die ook luidruchtig waren tot diep in de nacht

• 6Staat v/h sanitair

rene de haas (eigenaar), eigenaar, 06-09-2020

Jammer dat jullie niet te vreden waren over onze camping tijdens jullie verblijf. we hebben tijdens jullie verblijf niks van gehoord, we hebben elkaar regelmatig gesproken en zelfs de koel elementen in onze prive diepvries gelegd omdat deze op de camping gesloten was ivm corona. het verblijf was tijdens een hitte golf waar niemand iets aan kan doen natuurlijk, maar er zijn voldoende schaduw plaatsen op de camping om verkoeling op te zoeken. Voor een mini camping zijn we een zeer kindvriendelijke camping met skelters, fietsjes en een grote speeltuin waar het inderdaad ook warm is als het 34 graden is.en ja we hebben geen entertaiment theam dat de kinderen bezig houd. De receptie is 24 uur per dag bereikbaar, we kunnen voor 25 plaatsen niet iemand neer zetten. De accommodatie waren de kinderen om 23 uur allemaal naar bed en waren zeker niet luidruchtig, ivm de corona hadden we ook maar een halve bezetting. Ook de camping hebben we ivm de corona niet helemaal vol gezet omdat we dan met het sanitair niet uitkomen, van al de ander gasten horen we dat het super werkt met de maatregelen die we getroffen hebben betrefd het corona virus.

We plaatsen niet snel een reactie op een bericht hier op zoover maar vonden deze 2 reviews niet op zijn plaats en wilde daar onze mening ook over kwijt.

• 1Pascal14-08-2020

Tegenvaller

Er is maar een heren toilet en een damestoilet in de corona periode niet erg handig. Plekken hadden geen mooi uitzicht. Receptie niet goed bereikbaar. Diertjes geen toegang. Koelkast en diepvries gesloten. Recreatieruimte niet geschikt voor kinderen. Veel overlast van groepsaccomodatie, gingen zelfs een dsg door tot 6.00 uur smorgens , van te voren gevraagd of er overlast kon zijn. Dit was volgens de eigenaar niet zo, dus wel. Eerder vertrokken en erg teleurgesteld. Begrijp de positieve reviews niet. Heel veel oudere mensen uit de streek zelf.

• 1Staat v/h sanitair
  • 9Anja van Kesteren25-07-2020

Een relaxte goed verzorgde schone camping 👌

Na ruim 10 jaar geen caravan ging het toch weer kriebelen en hebben we weer een caravan aangeschaft en hebben we afgelopen week benut om de caravan uit te proberen!Mijn zus en zwager waren zo lief om met ons mee te gaan om ons van tips te voorzien! Camping W’tjewel is relaxed,schoon,gastvrij,superschool!Dank je wel Renee en Monique voor jullie gastvrijheid👍

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Hans en Sandra25-07-2020

Ontzettend aardige mensen, René en Monique, alles is mogelijk in overleg. Keurig verzorgde camping. Ook in deze corona tijd overal rekening mee gehouden. Een echte aanrader, ook de kinderen kunnen zich vermaken met skelters, trampoline en speeltuin. En dat is zo leuk dat je jong en oud aantreft. Wij hadden een "gewone" plaats en onze dochter en schoonzoon gaan aankomende week genieten van het privé sanitair en dat is echt top!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Royke08-05-2020

Geweldig

Erg nette en schone camping. Speeltuin voor de kinderen super. Erg groot voor het formaat camping. Van wegen de corona maatregelen hier gestaan met prive sanitair ook deze was goed, Schoon. Oog t nieuw, alles netjes onderhouden. niks op aan te merken. De hele camping geen vuiltje te bekennen en gras licht er perfect bij.

• 9Paul13-09-2019

Prachtige landelijk gelegen camping in Brabant.

Mooie camping met grote plaatsen en wie dat wil privé sanitair van hoge kwaliteit. De groepsruimte stond leeg dus rust was gegarandeerd. Geen briefjes met wat wel en niet kan. Centraal gelegen in De Kempen, dus uitermate geschikt voor fietstochten. In Eersel genoeg gezellige horeca op de markt.

• 9Frans05-08-2018

Fantastisch.

De camping was schoon, vriendelijke mensen en een fantastisch sanitairblok.

Camping Minicamping W'tjewel info

Camping-informatie