Camping Minicamping W'tjewel

72 reviews over Camping Minicamping W'tjewel in het Nederlands

Fantastisch.

Frans
5-8-2018

De camping was schoon, vriendelijke mensen en een fantastisch sanitairblok.

Prima camping

Jowan en Lean
19-10-2017

Gemoedelijke camping, vriendelijke gastvrouw/heer, toen wij hier stonden weekend van 15 oktober 2017 was het rustig op de camping en was de aanwezige sanitaire voorziening voldoende.

Mocht het druk(ker) zijn dan zijn 1 toilet (1 man en 1 vrouw) en twee douches wel erg mager denk ik.

rene de haas, eigenaar, 18-11-2017
Bij een volle bezetting hebben we het prive sanitair achter de hand,als we aan zien komen dat het druk word verhuren we deze niet en stellen we open voor algemeen gebruik.

Hele fijne camping

Ksan
23-8-2017

Bijna anderhalve week genoten op deze minicamping. Fijne ruime plekken met stroom en water op de eigen plaats. Ideaal met twee kleine kinderen onder de drie. We stonden dicht bij de grote speeltuin waar de oudste volop kon spelen. Ook de tractors en skelters die beschikbaar worden gesteld zijn ideaal. Aardige beheerders en alles is goed onderhouden. Van de aanwezige groepen in de groepsaccomodatie geen hinder gehad. Zeker een plekje waar we nog een keer terug komen om te genieten van de rust.

een super relaxte, uitstekend verzorgde camping

Sjaak en Lia
18-8-2017

Heel ruime (grote) plaatsen en fantastisch privé sanitair! Géén last van de groepen kinderen in de groepsaccomodatie. Eetgelegenheden op fietsafstand.

Enig minpuntje was de Wifi.

Rustig, keurig, goed verzorgd.

Cor
17-8-2017

Wel goed was de algehele verzorging van de camping.

Niet goed was het bereik van de wifi. En er zijn voor de mannen 1 en voor de vrouwen 1 toilet. Erg weinig.

Lekker relaxte camping met prima mogelijkheden

Tom
2-8-2017

Wij hebben geen minpunten ervaren

Echt nooit meer!

Kampeerder
1-8-2017

Goed: ruime plaats.

Niet goed; zeer veel overlast van de jongeren uit de groepsaccomodatie. Deze mochten tot 24.00 uur in de speeltuin welke gelijk naast de camping ligt. Schreeuwend, vloekend en elkaar seks en doodverwensingen toeroepend

Midden in de nacht ook overlast door jongeren die via het raam aan het schreeuwen waren en via het raam de accomodatie verlieten.

Ook overdag hingen jongeren uit de ramen. Intimideren en schelden. Deze accomodatie is rondom sanitaire voorzieningen en de ramen van de slaapkamers zitten aan de kant van de camping.

Met beheerder over gesproken. Hij gaf aan niet te controleren, het geen probleem te vinden dat een grote groep jongeren op die manier in de speeltuin was.

Zijn reactie: een camping en groepsaccomodatie bijten elkaar.

Het was dat het regende anders waren we na 2 dagen weg gegaan, nu de dag erna vertrokken.

Te gek!!

Danielle Brouwers
1-8-2017

Deze camping is zo mooi, ik ga hier zeker terug komen. Geen wonder dat mijn buren hier jaren gestaan hebben! We hadden een plekje met privé sanitair, ronduit geweldig, ideaal met ons kleine ventje.

Het is er geweldig

M van mol
10-6-2017

Je bent zo bij de winkels

Geweldig Super

NELLY DE GROOT
12-5-2017

Super mooi en zeer goed onderhouden. Zeer lieven mensen en helpen je als het moet. Zeer mooie plek en en lekker rustig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping W'tjewel in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping W'tjewel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.