8,1

5 reviews over Camping Minicamping Weidezicht in het Nederlands

Heerlijk

Frans en Joke,
17-5-2017

De ruimte, de gastvrijheid, de gemoedelijkhed, de netheid,

Een fijne plek om te zijn!

Gereisd met partner in mei 2017

Kleine camping, leuke gastvrouw/heer.

Vera
12-8-2013

Prachtig toiletgebouw en zeer goede WIFI. Goede uitvalsbasis.

Gereisd met partner in juli 2013

fraaie svr-camping

a vd heijden
22-6-2013

rustige boerencamping in de Kempen. Mooi fietsomgeving, fraaie tochten via het fietsknooppuntenplan.

Enthousiaste eigenaren.

ook geschikt voor minder validen.

Gereisd met partner in juni 2013

Heerlijke plek.

riccreaties
11-9-2012

Camping Weidezicht doet haar naam eer aan: het is een genot om uit te kijken naar de paarden, de ezels, de schapen en de geiten.

Normaal is het er ook wel rustig, maar toen wij er waren zou er een feestje zijn. Dat is niet erg: zaterdag van 15.00 tot 20.00 uur een familifeestje. Maar het begon al op vrijdagavond, de herrie en de drukte. Op zaterdag kwam er een vrachtwagen met spullen: Het bleek een complete kermistoestand (!), met springkasteel, spijkerbroekhangen en nog veel meer van dat spul...... Er waren mensen die snel hun boeltje in gingen pakken en wegwezen.......

Wij zijn gaan fietsen en hebben daarna snel onze accomodatie verplaatst.

TOP: Prachtig sanitair.

TIP: Toch maar een schotje, of een douchegordijn, want anders hou je je kleren niet droog. Graag ook wat grotere haakjes en ook buiten de douches een paar kledinghaken zou wel fijn zijn.

Gereisd met partner in januari 2012

Geweldig gelegen rustieke camping

Bas
26-7-2011

Wij hebben onlangs een bezoek gebracht aan camping Weidezicht en dat is ons erg goed bevallen. Wij stonden helemaal achter op de camping, met een fantastisch uitzicht op de weide. Met het goede weer wat we hadden betekende dit dat we lekker buiten konden zitten op de rustig gelegen camping. Het sanitair is onlangs vernieuwd en ziet er dus allemaal keurig uit. In de omgeving hebben we lekker kunnen fietsen en in Eersel zelf is het goed toeven op de terrasjes

Gereisd met partner in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Weidezicht in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Weidezicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.