9,4

12 reviews over Camping Minicamping De Boksheide in het Nederlands

Aanrader!

Hans en Netty,
6-9-2018

Prima camping met veel aandacht voor het schoonhouden van het sanitair door de eigenaresse. Op een prettige manier belangstellend gericht naar de kampeerders.

Bos en heide als het ware in de voortuin. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen .

Gereisd met partner in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Fam van Houtum,
24-7-2018

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren, mooi gelegen in fiets en wandel gebied. Zeer schoon sanitair.

Gereisd met partner in juli 2018

Met veel plezier een lang weekend met pinksteren op camping Boksheide gekampeerd. Veel fietsmogelijkheden in directe omgeving. Sanitair helemaal top! Ruime plaatsen, kortom een camping om aan te bevelen.

Gereisd met partner in mei 2018

Fijne camping.

Gerda Steenbergen,
6-6-2017

Heerlijke camping, goede ontvangst, schoon sanitair,

We hebben erg genoten, een echte aanrader!!

Gereisd met partner in mei 2017

Fijne camping in het mooie Brabant.

Annie
6-11-2016

Fijn en zuiver sanitair. Veel ruimte en het is een rustige camping gelegen bij de bossen. Fijne ontvangst.We hebben een fijne herfstvakantie gehad. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2016

Fijne eenvoudige schone camping,met prima sanitaire en 2 prachtige schone velden per veld ongeveer plaats voor 20 caravans.

De camping is een prima basis om te vertrekken voor een fietstocht in de omgeving ,ook naar België.

Diverse fietsroutes zijn aanwezig,tevens een overdekte stalling voor de fiets met mogelijkheid om op te laden.

Tevens WiFi aanwezig voor een normale prijs voor een week 5€ en het werkt ook nog,dat kunnen de meeste campings niet bewerkstelligen.

Gereisd met partner in juli 2014

een aanrader

Adriana
29-6-2014

Gewoon een fijne camping met ruime plaatsen,prima sanitair en zeer vriendelijke eigenaar.

Gereisd met partner in mei 2014

iedeaal voor rustzoekers

jE
20-10-2013

Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw en gastheer. Alles is mogelijk. Alles binnen en buiten het sanitair maar ook op de velden is keurig bijgehouden en schoon

Gereisd met partner in januari 2013

Goede camping

Anneke en Walter
22-7-2013

Hebben vier dagen op deze camping gestaan met caravan.

Mooie omgeving, twee grote velden met bijna geen schaduw, was; toen dat wij er waren wel een nadeel, gezien het regelmatig 32° was.

Het sanitair is zeer schoon, een nadeel geen wc papier en geen zeep, wel wat te weinig plaats voor de afwas, er is WiFi aanwezig en werk goed.

mooie streek zeker om te fietsen.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Mooie rustige boeren camping

Jan
16-6-2013

Schone camping en een gastvrije gastvrouw.

Gereisd met partner in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Boksheide in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Boksheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.