Tijdelijk €25 aanbetaling

Het Dijkhuis Eersel

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Het Dijkhuis Eersel voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 7 reviews
+69

9.9FenomenaalScore uit 7 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Het Dijkhuis Eersel

• 10Ingrid05-05-2022

Fijne B en B

Alles was Tip Top. Schoon, gezellig en van alle gemakken voorzien. Fijn dat er een eigen zitje buiten is. Koelkast ook voor eigen gebruik. 3 nachten geweest en iedere ochtend een net weer iets anders ontbijtje dan de dag ervoor. Leuk! Zeer vriendelijke en toegankelijke eigenaresse. Een dikke 10 van ons!

• 10Anja ten Have06-02-2022

Geweldige B & B

Super aardige eigenaar. Ontvangst met koffie thee en cake. Heerlijk super luxe uitgebreid en afwissend ontbijt. Lekkere bedden. Gezellige kamer en heerlijke douche en badkamer. Onze complimenten.

• 9Coby de Valk31-05-2020

Geweldig!

We kwamen aan met de fiets en werden hartelijk verwelkomd met een drankje op het terras. Er stonden allerlei lekkere dingetjes klaar en de tafel werd gedekt voor de bezorgmaaltijd. (uit eten ging niet ivm corona) Omdat ik gevallen was met de fiets en de volgende dag veel pijn had boden ze aan mijn vriend naar de auto te rijden zodat de fietsen weer achterop konden. Echt ontzettend aardig!! Een super mooi plekje waar je als gast echt verwend wordt. Een aanrader!

• 10Monique en Dick23-05-2020

Geweldig.

Wat een geweldige b&b. Ontvangen door de gastvrouw met een drankje. Ontbijt was super, bedden prima. de kamers en douche zijn schoon en ruim. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Peggy08-06-2019

De Dijk 33 in Eersel is the place to be!

Prachtige ligging, mooie kamer, zeer schoon, eigen terrasje (met heater en dekentjes voor de koude Nederlandse avonden), uitgebreid en goed verzorgd ontbijt, voldoende privacy en een zeer vriendelijke gastvrouw. Op aanraden van de gastvrouw nog een tripje gemaakt naar de abdij in Postel. Kortom: helemaal TOP!

• 9Dolly en Jos20-07-2018

Heerlijk. Ga zo weer.

Een heel fijne b&b met alles erop en eraan. Veel privacy als je dat wilt en een vriendelijke gastvrouw. Zeer uitgebreid ontbijt lekker op je eigen terrasje. Eigen koelkast en wat je tekort komt (een biertje, frisje of wijntje) vind je in de gezamenlijke koelkast tegen een normale prijs. Kortom een aanrader. Bedankt Cecile.

• 10Bob Bouma11-11-2017

Super

Voor de eerste keer in een B&B , een supervriendelijke ontvangst, alles werkelijk tot in de puntjes verzorgd. Kamer super netjes , mooie badkamer, in de ontbijtkamer staat koffie thee, drinken en kleine snacks zoals chocolade en pepermunt. Ontbijt erg lekker met verse en kwaliteitsproducten. super vriendelijke belangstellende gastvrouw. Waarschijnlijk komen we volgend jaar weer.

Bed & Breakfast Het Dijkhuis Eersel info

Het complex