Géén boekingskosten
NederlandNoord-BrabantEerselVakantiehuizen EerselVakantiehuis Groepsaccommodatie W'tjewel

Groepsaccommodatie W'tjewel

• 9.2Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Groepsaccommodatie W'tjewel

• 8DWS29-08-2016

Zeerzeker voor herhaling vatbaar

Ruime eet- en recreatiezaal. Fijne slaapkamers met genoeg ruimte voor koffer e.d. Prima keukenvoorzieningen.

• 8De rungraaf22-06-2016

Prima adres om met school te vertoeven

Fijne locatie, met genoeg slaapkamers, grote complete keuken, in de recreatieruimte missen we alleen een paar bankstellen om in te kunnen relaxen.

• 8Rksv RCD (voetbalvereniging uit Dordrecht)08-06-2016

Zeer geschikte locatie

Genoeg ruimte voor ons voetbalkamp met in totaal 120 deelnemers

• 9WFamilie brugmans23-05-2016

Al enkele jaren een geweldige locatie voor ons

We hebben een grote familie van 65 personen in de leeftijd van 0 tot 83 jaar. We komen hier nu al enkele jaren en dat zal ook nog wel even zo blijven. Alles is aanwezig voor een aangenaam verblijf. En grote keuken met alles erop en eraan, Een grote recreatieruimte met geluidsinstallatie met beamer,tafeltennis tafelvoetbal. 12 grote slaapkamers en nette dames en heren douches/toiletten Buiten een grote veranda, sportveld en een speeltuin voor de kleintjes. Ook mogelijkheid voor een kampvuur of een bbq. Wat wil je nog meer. En de gezelligheid nemen we zelf altijd mee

• 9basisschool Starrebos11-11-2015

Super!

Zeer geschikte groepsaccommodatie voor een schoolkamp. Grote ruimtes, keuken met alles erop en eraan. Dichtbij een bos (aan dezelfde kant van de weg).

• 9Jo10-11-2015

Al voor de 2e maal een fantastisch weekend gehad

Het vakantiehuis is in alle opzichten uiterst geschikt voor grote groepen, en wat vooral interessant is, is de groene en vrij ruimte rondom het huis. Het huis zelf biedt een goed evenwicht tussen comfort en ruimte, en René zorgt ervoor dat alles in prima staat is. Als wij toekwamen was alles netjes en konden we onmiddellijk zonder enige problemen aan de slag in de goed uitgeruste keuken. Op zo'n 200 meter van het huis ligt er een groot bos, welke ideaal is voor buitenactiviteiten vanuit het huis. Kortom: een aanrader voor groepen, en wij gaan er zeker nog eens naartoe.

• 9sv DHL11-11-2013

Ideale locatie voor (jeugd) kamp

Afgelopen weekend kamp gehad met 60 kinderen. Kids hebben echt genoten. Accommodatie is overzichtelijk voor de leiding, de keuken is van alle gemakken voorzien en ruim opgezet. De eigenaar/beheerder woont op het terrein en daar zijn zeer goede afspraken mee te maken. Locatie is voorzien van een zeer goede audio/video installatie, inclusief beamer. Buiten heb je een prima grasveld en een leuke speeltuin. Qua omgeving heb je veel in de buurt. Bos voor spelletjes (5 minuten lopen), leuk winkelcentrum met een Plus en een C1000 voor de (vergeten) boodschappen (5 minuten rijden) en een dokterspost op een paar minuten rijafstand.

• 9Bert Priem17-06-2013

echt gaaf!

Prima accomodatie. Fijn behulpzaam beheerders echtpaar! W'tjewel heeft alles wat je nodig hebt voor een geslaagde kampweek!!

• 9Jennie Simons22-04-2013

geweldige accommodatie

Wij hebben afgelopen weekend met 98 personen genoten van ons verblijf in W'tjewel. Aan veel details is gedacht: dimmers op de slaapzalen, goede matrassen, goed uitgeruste keuken, grote recreatiezaal, beamer, geluidsinstallatie en een mooie speeltuin! Echt een aanrader! Wij gaan volgend jaar graag weer.

• 9Bert26-11-2012

Prima locatie voor een jeugdkamp

Mooie en nette accommodatie met goede voorzieningen. Ruime keuken, met de benodigde apparatuur. Overzichtelijke opzet. Groepsruimte is opsplitsbaar. Bossen op loopafstand. Je mag er een kampvuurtje stoken.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie W'tjewel info

• CafeNiet beschikbaar