Vakantiehuis Groepsaccommodatie W'tjewel

Met vrienden

Zeerzeker voor herhaling vatbaar

DWS
29-8-2016

Ruime eet- en recreatiezaal. Fijne slaapkamers met genoeg ruimte voor koffer e.d.

Prima keukenvoorzieningen.

Prima adres om met school te vertoeven

De rungraaf
22-6-2016

Fijne locatie, met genoeg slaapkamers,

grote complete keuken, in de recreatieruimte missen we alleen een paar bankstellen om in te kunnen relaxen.

Zeer geschikte locatie

Rksv RCD (voetbalvereniging uit Dordrecht)
8-6-2016

Genoeg ruimte voor ons voetbalkamp met in totaal 120 deelnemers

Al enkele jaren een geweldige locatie voor ons

WFamilie brugmans
23-5-2016

We hebben een grote familie van 65 personen in de leeftijd van 0 tot 83 jaar.

We komen hier nu al enkele jaren en dat zal ook nog wel even zo blijven.

Alles is aanwezig voor een aangenaam verblijf. En grote keuken met alles erop en eraan, Een grote recreatieruimte met geluidsinstallatie met beamer,tafeltennis tafelvoetbal. 12 grote slaapkamers en nette dames en heren douches/toiletten

Buiten een grote veranda, sportveld en een speeltuin voor de kleintjes.

Ook mogelijkheid voor een kampvuur of een bbq.

Wat wil je nog meer.

En de gezelligheid nemen we zelf altijd mee

Super!

basisschool Starrebos
11-11-2015

Zeer geschikte groepsaccommodatie voor een schoolkamp. Grote ruimtes, keuken met alles erop en eraan. Dichtbij een bos (aan dezelfde kant van de weg).

Het vakantiehuis is in alle opzichten uiterst geschikt voor grote groepen, en wat vooral interessant is, is de groene en vrij ruimte rondom het huis. Het huis zelf biedt een goed evenwicht tussen comfort en ruimte, en René zorgt ervoor dat alles in prima staat is. Als wij toekwamen was alles netjes en konden we onmiddellijk zonder enige problemen aan de slag in de goed uitgeruste keuken. Op zo'n 200 meter van het huis ligt er een groot bos, welke ideaal is voor buitenactiviteiten vanuit het huis. Kortom: een aanrader voor groepen, en wij gaan er zeker nog eens naartoe.

Ideale locatie voor (jeugd) kamp

sv DHL
11-11-2013

Afgelopen weekend kamp gehad met 60 kinderen. Kids hebben echt genoten. Accommodatie is overzichtelijk voor de leiding, de keuken is van alle gemakken voorzien en ruim opgezet. De eigenaar/beheerder woont op het terrein en daar zijn zeer goede afspraken mee te maken. Locatie is voorzien van een zeer goede audio/video installatie, inclusief beamer. Buiten heb je een prima grasveld en een leuke speeltuin. Qua omgeving heb je veel in de buurt. Bos voor spelletjes (5 minuten lopen), leuk winkelcentrum met een Plus en een C1000 voor de (vergeten) boodschappen (5 minuten rijden) en een dokterspost op een paar minuten rijafstand.

echt gaaf!

Bert Priem
17-6-2013

Prima accomodatie.

Fijn behulpzaam beheerders echtpaar!

W'tjewel heeft alles wat je nodig hebt voor een geslaagde kampweek!!

geweldige accommodatie

Jennie Simons
22-4-2013

Wij hebben afgelopen weekend met 98 personen genoten van ons verblijf in W'tjewel. Aan veel details is gedacht: dimmers op de slaapzalen, goede matrassen, goed uitgeruste keuken, grote recreatiezaal, beamer, geluidsinstallatie en een mooie speeltuin! Echt een aanrader! Wij gaan volgend jaar graag weer.

Prima locatie voor een jeugdkamp

Bert
26-11-2012

Mooie en nette accommodatie met goede voorzieningen. Ruime keuken, met de benodigde apparatuur. Overzichtelijke opzet. Groepsruimte is opsplitsbaar.

Bossen op loopafstand. Je mag er een kampvuurtje stoken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie W'tjewel in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie W'tjewel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.