Vakantiehuis De Saevelsberg

11 reviews over Vakantiehuis De Saevelsberg in het Nederlands

Genoten

Sandra
24-10-2017

Wij hebben met 8 personen (6 volwassenen en 2 kinderen) een midweek mogen genieten van deze vakantiewoning. Het is een ruim huis, dat hadden wij met 8 personen ook echt wel nodig. We hebben genoten van de sauna, gashaard, jacuzzi , trampoline, skelters en lekkere ligstoelen. De veranda is een hele fijne verblijfplaats, we hebben zelfs met zijn allen buiten gegeten, natuurlijk ook omdat het mooi weer was. De schoonmaak kon mijn inziens beter. De bedden waren wel schoon en de vloer etc. Zag er goed uit. Met name de bank en de poef zijn wel aan vervanging toe. De stoeltjes voor de eettafel zijn ook niet echt comfortabel. De vaatwasser werkt niet zo goed en we hebben alsnog sommige dingen met de hand moeten afwassen. Jammer, een beetje meer aandacht voor het comfort van de meubels en een nieuwe vaatwasser doet wonderen. Het is dan weer wel een pluspunt dat er een soort van apart speelhoekje is voor de kinderen met een leuk schoolbord en zelfs een spelcomputer (wel een antiek exemplaar ). Er is ook nog een droger, wasmachine en een grote vriezer. Verder is het is een grote plus dat je gebruik kunt maken van de faciliteiten van het nabij gelegen " Ter Spegelt" . Ook de omgeving is supermooi om te fietsen en of te wandelen. Al met al hebben wij heerlijk genoten, het contact met de eigenaar was ook keurig, snel en vriendelijk. Ook het terugstorten en de eindafrekening zijn keurig en snel afgehandeld.

Prima vakantiehuis met alle aanwezige faciliteiten voor klein en groot om een weekend of week in te verblijven. Sanitair en slaapkamers zijn schoon en hygiënisch en een vriendelijke eigenaar die aan de eisen van de huurders voldoet.

Kempense gemoedelijkheid in een prachtige omgeving

Heddedawir.nl
7-6-2017

fraaie bungalow langs een rustige weg met recreatie op loopafstand (80 meter) naar 5 sterren camping Ter Spegelt met volop faciliteiten. We hebben heerlijk geslapen en verbleven in een rustige bosomgeving ( doorgaande weg kent een 30 km zone ter plaatse) op het rustige bungalowpark. Genoten van de faciliteiten op de camping zoals basketbalveldjes, pannavelden, chloorbad en natuurbaden. Ook dank zij het zeer warme weer. In de nabijheid van het park de uiterst gezellige dorpskern van Eersel met allerlei horecagelegenheden en fraaie terrassen. Verderop een leuke locatie om te leren golven en een 9 holes baan te lopen (Hof van Heden) en niet vergeten een bezoek te brengen aan de Postelse Abdij. Wij hebben ons vermaakt en keren zeker weer eens terug. Maar dan hopen we wel dat er een echt koffiezetapparaat aanwezig is.

Eind juli begin augustus met man en 2 kinderen er 2 weken verbleven. De woning is ruim en ook met regen kan je door overkapping goed buiten zitten.

Gelegen in prachtig wandel- fietsgebied.( super mooie mountainbike route om de hoek !!!)

Dit is pas echt vakantie. Met vaatwasser, wasmachine, jacuzzi en sauna. Inrichting erg sfeervol en compleet.

Van de weg hebben we geen last gehad.

Een paar nachten hadden we loges. Prima te doen. Degene die als laatst gaat slapen kan als beste op de vide gaan liggen.

Bart , eigenaar, Eigenaar, 10-5-2017
Inmiddels is er een volwaardige slaapkamer bij gekomen. Dus er zijn geen slaapplaatsen meer voorzien op de vide.

Heerlijk !

Jbarentsen
10-8-2015

Prettig huisje met een erg gave inrichting. Echt met smaak en passie ingericht. In de tuin een ingegraven trampoline dus leuk voor kids. Vriendelijke eigenaar. Je kunt zwemmen bij het recreatiepark aan de overkant, dit is prettig. Omgeving is mooi om te fietsen en het dorp Eersel heeft een mooie gezellige kern. Sauna is geweldig !!!

rustige basis

Rob
12-9-2013

Bungalow Saevelsberg is ons (groep van 4 stellen) erg goed bevallen. Volop ruimte en complete, mooie inventaris. Bosrijke omgeving en niets gemerkt van vermeende verkeersdrukte. Wij vonden het een oase van rust en van hier uit leuke tochten gemaakt in dit deel van Brabant.

't Huis was schoon, alles werkte naar behoren, de eigenaar erg vriendelijk en behulpzaam. De sauna was de kers op t toetje! We zullen hier zeker vaker heen gaan.

nooit meer!

alexander73
22-4-2013

Huis ligt dicht bij een drukke provinciaalse weg waar auto's op 5 a 10 meter afstand met 70km + voorbij razen. huisje kan Maximaal 6 personen aan, wel twee extra bedden in de trappengang op de eesrte verdieping (maar geen eigen kamer) verwarming stuk in hoekkamer.. de openhaard werkt niet goed ,verder was ook de vaatwasser stuk. eigenaar heeft een poging gewaagd, maar wees ons vervolgens op zijn algemene voorwaarden.

Toch hebben we hem niet laten zitten met een complete afwas omdat de volgende huurders ons direct zouden opvolgen, en hebben we netjes de hele affwas gedaan en alles schoon achtergelaten.... geen enkele coulance hiervoor gekregen ondanks verzoek, behalve dat wij wel meer dan 53 eur stookkosten heeft gerekend voor 3 dagen bezoek twee keer gebruik van een bubbelbad en een keer een sauna, werkelijk te gek voor woorden.

Bart van der Heijden ( eigenaar 06-22947276), Eigenaar, 25-4-2013

Als eigenaar Bart voel ik me geroepen om kort te reageren op deze beoordeling van Alexander die n.b. voor de 2e keer te gast was in onze bungalow. Hij is boos omdat ik de vaatwasser niet meteen heb kunnen laten maken en gaf meteen aan geld terug te willen. Als ik hier niet in mee zou gaan zou hij een negatieve recentie op internet zetten .( e-mail als bewijs) Had ik hem 53,- euro gegeven zou hij een positieve recentie op internet zetten. Ik hoop dat u als potentiele gast alleen de overige recenties op Zoover in uw beslissing mee gaat nemen.

Nog even wat feiten:

Afstand van de weg waar overigens maximaal 30 gereden mag worden is 60-70 m1

60% van boekingen betreft 7-8 personen waarvan 25 meer dan één keer gelogeerd hebben.

Bed 7 en 8 staan niet op trappengang maar op vide

Alle vaste kosten zijn vooraf in vrijblijvende offerte opgenomen, helder en duidelijk .

Alleen het verbruik van gas water en elektra is variabel.

kosten per eenheid staan duidelijk bij aanvang vermeld,

Top lokatie

Jim en Petra
17-9-2012

We hebben 1 heerlijke midweek gehad.....de eigenaar was heel aardig en de omgeving en het huisje heerlijk vertoeven....

lue en compleet huis

saskia
7-7-2012

het is een heerlijke bungalow, alles netjes voor elkaar, lekkere suna, aardige eigenaar, goede service!

Leuk huisje, maar slechte ervaring!

Verblijf september 2011
12-9-2011

Leuk huisje in een natuurlijke omgeving. Leuke midweek gehad maar ook wat nadelige ervaringen om te delen! Het huisje ligt 50m van een drukke weg. Tijdens ons verblijf veel zwaar vrachtverkeer en er wordt behoorlijk snel gereden. De woning was niet goed schoongemaakt (haren in putje van douche, spinnenwebben, stof, haren op de tafels). Let even op de kosten, er worden vaste kosten doorberekend en is (nog) niet aangegeven op de site. Het aantal slaapkamers zoals vermeld zijn er naar onze mening 2 ipv 3. Voor ons leverde dit een praktisch probleem op met de kids. Tevens zat er geen traphekje in! De eigenaar bood wel aan om dit tijdens ons verblijf te doen. Wij hebben even bedankt... maar als het goed is zit er nu een traphekje in! Voor de kinderen zijn de faciliteiten van de camping geweldig! Kosten zijn EUR 15 per dag (gezinskaart). Onze conclusie: leuk huisje, knus, wat aan de dure kant, bosachtige omgeving, houdt rekening met overlast van (vracht)verkeer, houdt rekening met verbruik!

Bart van der Heijden ( De Saevelsberg), Eigenaar, 4-6-2013

De vast kosten van de energie zijn inmiddels in de aanbieding vooraf opgenomen.

De traphekjes zijn inmiddels aangebracht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Saevelsberg in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Saevelsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Saevelsberg scoort een 7.91 uit 10 op basis van 11 reviews.