Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast De Kees in het Nederlands

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Maarte en Jolanda
17-9-2018

Geweldige B&B, voelt echt als thuiskomen. Service staat bij Kees hoog in het vaandel, niets is teveel gevraagd. Fijne kamers, fijne bedden, heerlijk ontbijt.

Gereisd Met partner in september 2018

Super, gastvrij en erg behulpzaam. Heel Gezellig.

Melanie
23-4-2017

Echt op en op top. Alles klopt en is in orde.Prachtige kamer. Hoge hygiëne. Super ontbijt. Mooie rustige omgeving. Prachtige tuin. Gratis fietsen in bruikleen. Moet je ergens heen? Gastheer brengt en haalt je op. Gratis. Iets drinken? gratis. Allemaal service zegt de gastheer. Dit is echt een aanrader. Kom zeker terug.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Kees in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Kees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.