Vakantiehuis Ons Boerderijke

Meer vakantiehuis info

69 reviews over Vakantiehuis Ons Boerderijke

• 9Tamara09-08-2016

Heerlijk!

Lekker in de natuur, mooie locatie op een boerenbedrijf. Kinderen vonden het ook super. Monkey town in de buurt voor een regenachtige middag of met regenlaarzen lekker het bos in!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10Lugthart29-12-2015

Perfect verzorgd

Super ontvangst. Huis ruim en degelijk van alle gemakken voorzien. Zeer kindvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 9Zwanine Siedenburg07-12-2015

Fijne gezellige ruimte. Alles is aanwezig.

Voor een familie bijeenkomst zeer geschikt.

Gereisd met vrienden in december 2015

• 9Jacqueline Mook, Oud D412-10-2015

Het verblijf in "Ons Boerderijke" was werkelijk geweldig. Van begin tot eind was ons verblijf heerlijk. We waren hier met 10 personen en daar was ruimte genoeg voor. In de mooie ruime keuken is genoeg plek om lekker te kokkerellen, en alle materiaal hiervoor is aanwezig. Het ligt op prima afstand tot leuke steden en ook op de boerderij zelf is het goed vertoeven.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Fam van Oosten20-09-2015

Geweldige plek!

Enorm leuk weekend gehad met de familie. De kids konden lekker spelen op de boerderij. Boer Ad legde aan de kids uit hoe de melkrobot werkte. Wat ze reuze interessant vonden. Ook mochten ze mee op de tractor om de koeien eten te geven en helpen de kalfjes melk te geven.
    In het huis is ook alles aanwezig wat je nodig hebt. Voor ons is dit zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 9L.Steenbergen07-09-2015

Geweldig

Een geweldig familieweekend gehad. Voor zowel jong als oud was er iets te zien en te doen. Ad en Petra waren enorm gastvrij en vertelden veel over het boerenleven. Ze betrokken de kinderen bij de activiteiten en zorgden er voor dat het ons aan niets ontbrak. Er was volop speelgoed aanwezig in het huis. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9matt slaats23-06-2015

prachtige ligging

mooie accommodatie, bosrijke omgeving met een ruim uitzicht gelegen in het buitengebied van Eerde. Ad en Petra zijn erg gastvrij en doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. De accommodatie is zijn geld zeker waard. De accommodatie is erg kindvriendelijk door de aanwezigheid van allerlei zaken waar de kinderen fijn mee kunnen spelen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 9Linda28-04-2015

Ontzettend netjes en compleet

We hebben als vriendengroep met veel plezier een weekend gebruik gemaakt van Ons Boerderijke. Alles zag er ontzettend netjes en opgeruimd uit. Er was voldoende voorraad van glazen, borden, bestek ed en de leefruimte is lekker groot. Voldoende terras en volop vrijheid om eens bij de kalfjes, kippen en koeien te kijken. Erg tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Arjan04-03-2015

Super compleet en zeer gastvrij

Ruim, gezellig, schoon en compleet. Petra en Ad hebben merkbaar plezier in wat zij doen. De kinderen zijn zeer welkom op de boerderij en mogen met Ad mee op de trekker. Ook de boerderij maakt een verzorgde indruk. Op regenachtige dagen is er ook genoeg te doen. Het Boerderijke ligt vol met spelletjes, knutselmateriaal en boeken.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9jaap en ellen euser.29-12-2014

Fantastische plek.

Wij vinden het een gezellig huis. Geschikt voor een groot gezin. De kleinkinderen vonden het leuk om bij de koeien te kijken. De tuin is groot met schommels. Er staan veel spelletjes een sjoelbak waar we veel plezier aan beleefden. De omgeving is mooi. De boer en boerin zijn fijne luitjes. Kortom, aan te bevelen!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

6 tips over Vakantiehuis Ons Boerderijke

• E. van alphen, 18-01-2014

Ook geschikt voor rolstoelhouders.

• Henk, 01-04-2013

Bent u gehandicapt, of heeft u een beperkingen, dan is deze woning heel geschikt met alle voorzieningen.

• Peter, 08-04-2013

Den Bosch is 20 minuten rijden en dus een heerlijke locatie voor een uitstapje.

0 vragen over Vakantiehuis Ons Boerderijke

Vakantiehuis info