Vakantiehuis Ons Boerderijke

Meer vakantiehuis info

69 reviews over Vakantiehuis Ons Boerderijke

• 2018
    9Lia23-09-2018

Heerlijke plek om te onthaasten

De eigenaars van het Boerderijke zijn hartelijk en vooral bezig om ervoor te zorgen dat je het goed hebt. De ruimte binnen is schoon, gezellig en ruim, wij waren met 6 personen (5 zussen en onze moeder van 85 jaar) en dat was helemaal goed. Buiten zijn er heerlijke terrassen zodat je altijd wel het zonnetje op kunt zoeken. Het uitzicht is heerlijk wijds en landelijk en voor het terras scharrelen de kippen rond. Echt een plek om te onthaasten. In de omgeving zijn er veel mogelijkheden om te wandelen en te fietsen, maar eigenlijk is de plek zelf al genoeg om een fijn weekend te hebben. Het is echt een aanrader voor al die mensen die op zoek zijn naar een plek met eenvoud, hartelijkheid, rust en natuur. Wij hebben het heerlijk gehad en gaan zeker terugkomen!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Kees17-09-2018

Voor herhaling vatbaar

Met kinderen en 5 kleinkinderen (7 en11 jaar) een weekend hier doorgebracht. Genieten!! Mochten overal rondkijken op de boerderij. Interessante uitleg over melkrobot. Het boerderijke is ruim en voorzien van alle gemakken. ook veel speelgoed voor de kinderen. Petra en Ad super vriendelijke mensen en Hero heel lief voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Jan05-09-2018

Voor herhaling vatbaar

Fijne accommodatie zowel geschikt voor kleine kinderen als voor deze opa

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Els Zweers17-08-2018

Heerlijk!

Met mijn man en vrienden waren we 2 weken op dit plekje.Het was heerlijk en goed te doen met iemand in een rolstoel,ruim erf en huis en aangepaste badkamer. Heel vriendelijke en hulpvaardige gastheer en gastvrouw.Heel dichtbij leuk fietsen en wandelen zo vanuit huis.Zeer ontspannen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9J. Boiten01-08-2018

Een aanrader.

Wij waren hier de dag voor en na een bruiloft en het verblijf droeg bij aan de feestelijke stemming. Prima locatie voor een groep; hartelijke, meelevende mensen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Daniëlle11-07-2018

Een geweldige ervaring!

Wat een heerlijk verblijf op een echte boerderij. Het ‘ boerderijke’ is knus ingericht en voorzien van alle gemakken. De heerlijke tuin is groot met een prachtig weids uitzicht. Tijdens je verblijf kun je vrij rondlopen over het boerenerf en het ‘echte’ boerenleven van dichtbij meemaken. Tijdens ons verblijf zijn er zelfs drie kalfjes geboren! Boer Ad en zijn vrouw Petra waren zeer gastvrij. De kinderen mochten mee op de traktor en Petra verwende ons met allerlei lekkers uit eigen tuin. We gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Mary26-06-2018

Leuk verblijf vooral buiten

Van alles is er voldoende in de woning, aanwezig van keukengerei tot kinderspeelgoed!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 10Mirka22-06-2018

Lekker buiten zijn

Lekker ruim en compleet huis, heerlijk veel ruimte buiten. De kinderen mochten op de traktor mee en bessen plukken in de tuin. Ze vroegen al wanneer we weer gaan. Petra en Ad waren erg gastvrij, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Stephie16-04-2018

Geweldig

Fantastisch verblijf. We waren er met 3 families. 5 VW en 4 kinderen ( 1 tot 6 jaar). Boer Ad en boerin Petra hebben ons met open armen ontvangen en hebben ons al onze vragen beantwoordt. De kinderen mochten s'ochtends meerijden met de traktor en opeens werd er ook nog en kalfje geboren. Dat was natuurlijk heel erg leuk. We hadden geluk met het weer. De kinderen konden de hele dag buiten spelen. Maar er is ook voldoende ruimte binnen. Er zijn 3 afgesloten kamers en 2 matrassen die boven op de open zolder liggen. In juni zijn we weer hier. We verheugen ons nu al :-)

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 10Marleen22-02-2018

Super huis voor een leuke vakantie

Een geweldig en ruim huis met vloerverwarming (heerlijk voor de kinderen om te spelen) en voorzien van alle faciliteiten en veel speelgoed voor de kinderen. Netjes en proper. Vanaf het huis kan je meteen mooie wandelingen en fietstochten maken, als je een kleine verplaatsing doet heb je keuze zat om te gaan wandelen en fietsen in mooie natuur. Wij waren er in de winter, als je in de zomer komt is er een leuk terras aan het huis om buiten te eten. De boerderij zelf is een pluspunt, kinderen kunnen met boer Ad mee op de traktor, dat vinden ze geweldig. Ook het bezoek aan de dieren deden we meermaals per dag. Er is buiten ruimte genoeg om te spelen. Door het bos kan je te voet naar de bakker. Ad en Petra blijven op de achtergrond maar zijn er altijd om je met raad en daad bij te staan;

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

6 tips over Vakantiehuis Ons Boerderijke

• E. van alphen, 18-01-2014

Ook geschikt voor rolstoelhouders.

• Henk, 01-04-2013

Bent u gehandicapt, of heeft u een beperkingen, dan is deze woning heel geschikt met alle voorzieningen.

• Peter, 08-04-2013

Den Bosch is 20 minuten rijden en dus een heerlijke locatie voor een uitstapje.

0 vragen over Vakantiehuis Ons Boerderijke

Vakantiehuis info