6 tips over Vakantiehuis Ons Boerderijke

• E. van alphen, 18-01-2014

Ook geschikt voor rolstoelhouders.

• Henk, 01-04-2013

Bent u gehandicapt, of heeft u een beperkingen, dan is deze woning heel geschikt met alle voorzieningen.

• Peter, 08-04-2013

Den Bosch is 20 minuten rijden en dus een heerlijke locatie voor een uitstapje.

• Sjaak Kleeven, 03-12-2012

We zijn bij de speelboerderij Hullies in Uden geweest. Erg leuk voor de kinderen! ( ongeveer 20 min rijden )

• W.Aldenhoven, 19-04-2012

Zeker een aanrader voor kleine groepen of voor familie weekenden en helemaal op zelfservice gericht. . Ook de rondleiding op het veebedrijf was heel interesant.

• Petra van de Meerakker, 11-09-2017

wineryandherbs.nl misshyacinth.nl hetgroenewoud.com derooisewijnboer.com hetgoeieleven.nl vlagheide.com dommeltje.nl recreatieteamvlagheide.nl leekzicht.nl eerdsemolen.nl hetskonsteplekske.nl beatitslagwerkopleidingen.nl www.uitmetvrienden.nl dippiedoe.nl hullie.nl speelboerderij-tiswa.nl Wandelknooppunten van de omgeving aanwezig Fietsknooppunten van de omgeving aanwezig