Vakantiehuis Ons Boerderijke

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

69 reviews over Vakantiehuis Ons Boerderijke

• 9Huub28-10-2019

Een super huisje in een prachtige omgeving !

Wij hebben met 7 vrienden in de leeftijd van 60+ een geweldig weekend door mogen brengen in een prachtig goed onderhouden huisje in een mooie groene, landelijke en rustige omgeving. We zijn hartelijk ontvangen en met een duidelijke uitleg en hulp van de gastvrouw waren we zeer content. Voorzien van alle gemakken en leuke veranda . Hebben genoten van de landelijke geluiden en mooie buitenruimte. Heerlijk gefietst in de omgeving en met de bus een dagje naar Den Bosch !!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8De Lakeien23-10-2019

Een gastvrije lokatie, op een mooie plek !!

Afgelopen weekend 18 t/m 20 okt hebben we met 7 vrienden een geweldig weekend gehad in een voor ons bijzonder geschikt huisje. In een prachtige natuurlijke omgeving met ruime tuin en terras. Omgeven met vogelgeluiden en boerderijdieren. We werden hartelijk ontvangen door gastvrouw Petra met een duidelijke uitleg. Voelden ons direct "thuis". Loste zelfs ons probleem op met de vergeten bakboter !! Het huisje was van alle gemakken voorzien. Mooie wandel en fietsroute vanuit `t Boerderijke!!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Jeannie Box09-09-2019

FANTASTISCHE LOKATIE

Wij een groep van 9 dames van 60+ hebben hier een geweldig weekend gehad! Wij gaan jaarlijks een weekend fietsen, dit was zeker de top lokatie. Mooie en rustige omgeving Warm ontvangen door de eigenaresse en heeft ons met verscheidene dingen geholpen. Luxe ingericht vakantiehuis ook voor een rolstoel zeer geschikt!! Wij denken met plezier terug aan ons BOERDERIJKE in Eerde bij Veghel

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Familie Smulders06-08-2019

Onthaasten in een geweldig boerderijke.

Uitstekende accommodatie in een prachtig natuurgebied, waar je fijn kunt wandelen, hardlopen en fietsen. De kinderen hebben een leuk speelveld, waar ze zich prima kunnen vermaken. En de koeien, de kalveren , de kippen, de vogels en de konijnen, geweldig voor de kinderen, maar ook voor de volwassenen. Een weekend waar je kunt onthaasten en ook nog wat leert van Ad, de boer. Petra zorgt dat je niets te kort komt en is een geweldige gastvrouw. Het verblijf is zeer ruim en voorzien van alle comfort. Een echte aanrader dus!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Marjan Stroeve08-07-2019

Voor herhaling geschikt

Heerlijk weekeind gehad in een prachtige omgeving, het recreatiehuis is super, van alle gemakken voorzien. Leuk om even op de boerderij rond te kijken, en je bent zo in de grote stad

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Fam. LInders30-06-2019

Uitstekend

Weekeindje met ouders en broers en zussen ter ere van 60 jarig huwelijk van onze ouders. 8 volw. Vader gebonden aan rolstoel kon zich zelf hier heel goed behelpen. Invalide wc / badkamer en ruime slaapkamer met hoog laag bed.Ook de woonkamer is ruim. Wij hebben ons prima vermaakt. Duofiets van Petra kunnen huren en fietsen gehuurd bij camping in de buurt . De Schaapskooi is een leuke stop om koffie te drinken. Ook nog het Boerenbond museum bezocht in Gemert.
    Petra en Ad zijn heel gastvrij. Rondleiding gehad op de boerderij. De berg op gelopen waar je op uit kijkt. Mooi uitzicht van daar uit. Ons boerderijke is zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Reijnen19-05-2019

Wij hebben hier genoten van ons familie weekend.

Prima en groot verblijf waar je alle mogelijkheden hebt. Fietsen, wandelen en je hebt een mooie speelweide waar je van alles kunt doen. Ook voor kleine kinderen heel geschikt. Er zijn fietsjes, schommels en een trampoline. Je mag kijken op de boerderij. Er zijn kippen en konijnen, vogeltjes. Er waren jonge poesjes geboren en een kalfje. Ook bij slecht weer is er binnen genoeg ruimte om iets te doen. De moeite waard. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Arna Jacobs16-05-2019

Echt een gezellig plekje, wij hebben genoten.

Mooie rustig gelegen accommodatie in een landelijk gebied, heel praktisch ingerichte keuken met ruim voldoende serviesgoed. Je kunt makkelijk met 10 personen eten en ook kun je relaxen in een lekkere stoel als je daar behoefte aan hebt. Er is vloerverwarming en dat is prettig qua temperatuur. Het linnengoed ligt keurig klaar op de bedden en er zijn voldoende handdoeken voor iedereen. Ruime douche met wc en nog een aparte wc met urinoir. Boven is geen wc maar op de trap is goede verlichting aangebracht. De accommodatie beschikt ook over een duofiets, waar wij met veel plezier gebruik van hebben gemaakt. De gastvrouw is heel spontaan en gastvrij. Ook buiten kun je lekker genieten van tuinstoelen, helaas liet dat het weer niet toe. De omgeving heeft veel mogelijkheden qua activiteiten. Ligt voor uw klaar.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Hans Schreven09-05-2019

Geweldig, echt een aanrader.

Wij waren met zoons schoondochters en 4 kleinkinderen. We hebben een geweldig weekend gehad, precies zoals we hadden gehoopt. Kleinzoons mochten mee voeren op de tractor. Kleindochters vermaakten zich met pony en kalfjes. En wij zelf genoten van rust en de mooie omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Tamara17-01-2019

Fantastisch!

Wat een geweldige accommodatie! We waren hier met vrienden en kinderen tussen 4-13 jaar, we hebben genoten. De woning is schoon, heerlijke bedden, grote badkamer en volledig ingericht.

Voor de kinderen was dit ook echt een geweldig weekend, ze mochten de kippen voeren, samen met de boer op de tractor om de koeien te voeren, pony Roosje eten geven.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

6 tips over Vakantiehuis Ons Boerderijke

• E. van alphen, 18-01-2014

Ook geschikt voor rolstoelhouders.

• Henk, 01-04-2013

Bent u gehandicapt, of heeft u een beperkingen, dan is deze woning heel geschikt met alle voorzieningen.

• Peter, 08-04-2013

Den Bosch is 20 minuten rijden en dus een heerlijke locatie voor een uitstapje.

0 vragen over Vakantiehuis Ons Boerderijke

Vakantiehuis info