Vakantiehuis Ons Boerderijke

Meer vakantiehuis info

72 reviews over Vakantiehuis Ons Boerderijke

• 10Hanno15-09-2020

Het was top!

Dit ruime gastenverblijf ligt op het erf van een veehouderij. De accommodatie is van alle gemakken voorzien en is huiselijk ingericht. Daarnaast was het schoon. Het bedrijf is verder overal vrij toegankelijk. Reuze interessant hoe meneer en mevrouw Van de Meerakker over hun bedrijf kunnen vertellen. Het contact met hen was over "all" trouwens helemaal gezellig en ongedwongen. Wat de ligging betreft, ligt Eerde ligt vlak bij de grote weg en daardoor is het maken van verder gelegen uitstapjes erg makkelijk. In de directe omgeving kun je overigens lekker wandelen en fietsen. We hebben ons er echt thuis gevoeld.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 8Leanne van Rooijen13-08-2020

Geweldig

Een heerlijk ruim en zeer rolstoelvriendelijk huis. Brede deuren, geen drempels, en een ruime badkamer. Heel fijn !! Vanuit de vele ramen een prachtig uitzicht over de weilanden, moestuin en bloementuin, genoeg privacy. De eigenaars zijn erg vriendelijk en welwillend.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 2019
    8jeroen de smet09-12-2019

Voor herhaling vatbaar

Een heel gezellig huis, waarin je je snel thuis voelt. Van alle gemakken voorzien, fijn buitengebied en tuin. De boerderij-sfeer is heel prettig, vooral voor kinderen. Je kunt er ook heerlijk lopen en fietsen (MTB). Gastvrije mensen als verhuurders

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Huub28-10-2019

Een super huisje in een prachtige omgeving !

Wij hebben met 7 vrienden in de leeftijd van 60+ een geweldig weekend door mogen brengen in een prachtig goed onderhouden huisje in een mooie groene, landelijke en rustige omgeving. We zijn hartelijk ontvangen en met een duidelijke uitleg en hulp van de gastvrouw waren we zeer content. Voorzien van alle gemakken en leuke veranda . Hebben genoten van de landelijke geluiden en mooie buitenruimte. Heerlijk gefietst in de omgeving en met de bus een dagje naar Den Bosch !!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8De Lakeien23-10-2019

Een gastvrije lokatie, op een mooie plek !!

Afgelopen weekend 18 t/m 20 okt hebben we met 7 vrienden een geweldig weekend gehad in een voor ons bijzonder geschikt huisje. In een prachtige natuurlijke omgeving met ruime tuin en terras. Omgeven met vogelgeluiden en boerderijdieren. We werden hartelijk ontvangen door gastvrouw Petra met een duidelijke uitleg. Voelden ons direct "thuis". Loste zelfs ons probleem op met de vergeten bakboter !! Het huisje was van alle gemakken voorzien. Mooie wandel en fietsroute vanuit `t Boerderijke!!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Jeannie Box09-09-2019

FANTASTISCHE LOKATIE

Wij een groep van 9 dames van 60+ hebben hier een geweldig weekend gehad! Wij gaan jaarlijks een weekend fietsen, dit was zeker de top lokatie. Mooie en rustige omgeving Warm ontvangen door de eigenaresse en heeft ons met verscheidene dingen geholpen. Luxe ingericht vakantiehuis ook voor een rolstoel zeer geschikt!! Wij denken met plezier terug aan ons BOERDERIJKE in Eerde bij Veghel

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Familie Smulders06-08-2019

Onthaasten in een geweldig boerderijke.

Uitstekende accommodatie in een prachtig natuurgebied, waar je fijn kunt wandelen, hardlopen en fietsen. De kinderen hebben een leuk speelveld, waar ze zich prima kunnen vermaken. En de koeien, de kalveren , de kippen, de vogels en de konijnen, geweldig voor de kinderen, maar ook voor de volwassenen. Een weekend waar je kunt onthaasten en ook nog wat leert van Ad, de boer. Petra zorgt dat je niets te kort komt en is een geweldige gastvrouw. Het verblijf is zeer ruim en voorzien van alle comfort. Een echte aanrader dus!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Marjan Stroeve08-07-2019

Voor herhaling geschikt

Heerlijk weekeind gehad in een prachtige omgeving, het recreatiehuis is super, van alle gemakken voorzien. Leuk om even op de boerderij rond te kijken, en je bent zo in de grote stad

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Fam. LInders30-06-2019

Uitstekend

Weekeindje met ouders en broers en zussen ter ere van 60 jarig huwelijk van onze ouders. 8 volw. Vader gebonden aan rolstoel kon zich zelf hier heel goed behelpen. Invalide wc / badkamer en ruime slaapkamer met hoog laag bed.Ook de woonkamer is ruim. Wij hebben ons prima vermaakt. Duofiets van Petra kunnen huren en fietsen gehuurd bij camping in de buurt . De Schaapskooi is een leuke stop om koffie te drinken. Ook nog het Boerenbond museum bezocht in Gemert.
    Petra en Ad zijn heel gastvrij. Rondleiding gehad op de boerderij. De berg op gelopen waar je op uit kijkt. Mooi uitzicht van daar uit. Ons boerderijke is zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Reijnen19-05-2019

Wij hebben hier genoten van ons familie weekend.

Prima en groot verblijf waar je alle mogelijkheden hebt. Fietsen, wandelen en je hebt een mooie speelweide waar je van alles kunt doen. Ook voor kleine kinderen heel geschikt. Er zijn fietsjes, schommels en een trampoline. Je mag kijken op de boerderij. Er zijn kippen en konijnen, vogeltjes. Er waren jonge poesjes geboren en een kalfje. Ook bij slecht weer is er binnen genoeg ruimte om iets te doen. De moeite waard. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in mei 2019

Vakantiehuis Ons Boerderijke info