Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

76 Reviews over Ons Boerderijke

• 10Liesbeth DP27-05-2022

Een oase van rust en plezier voor de kindjes.

Rustig, ruim, gezellig, ... we hebben echt genoten!

• 10Natuur
  • 8Mirjam12-10-2021

Genoten

Heerlijke landelijke locatie, gezellig huis, mooie omgeving

• 8Natuur
  • 9Suzanne08-09-2021

Heerlijk ruim en compleet huis,bij een boerderij.

Wij vonden het huis heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien, we waren met 5 personen dus dat was zeer ruim. complete keuken, goede comfortabele stoelen aan tafel en bij de tv. grote parasol buiten. Gezellig de kippenren voor de deur en verder mag je gewoon lekker bij de koeien, kalfjes, paardje gaan kijken. Er loopt ook een oudere hond rustig rond en veel (schuwe) katten. Inmiddels is het mooi begroeid rondom het huis, op de foto was het nog kaal. horren voor de slaapkamerramen, was erg fijn. horren beneden zou ook fijn zijn. vanaf het huis kun je lekker wandelen en fietsen. 1 slaapkamer beneden, dat was ook erg fijn.

• 8Joke09-03-2021

Aan te bevelen ook de keuken

Heerlijk ruim huis met rondom zon En ook wandel mogelijkheden ten over

• 8Ruimte
  • 9Ria en Jaap08-10-2020

Gastvrij en volledig.

Fijne ruime plek die goed voorzien is van spelletjes en speelgelegenheid voor de kleine kinderen. In de keuken waren zowaar scherpe herdersmesjes en een staafmixer, iets wat we altijd zelf meenemen en nu dus gewoon aanwezig!!

• 10Hanno15-09-2020

Het was top!

Dit ruime gastenverblijf ligt op het erf van een veehouderij. De accommodatie is van alle gemakken voorzien en is huiselijk ingericht. Daarnaast was het schoon. Het bedrijf is verder overal vrij toegankelijk. Reuze interessant hoe meneer en mevrouw Van de Meerakker over hun bedrijf kunnen vertellen. Het contact met hen was over "all" trouwens helemaal gezellig en ongedwongen. Wat de ligging betreft, ligt Eerde ligt vlak bij de grote weg en daardoor is het maken van verder gelegen uitstapjes erg makkelijk. In de directe omgeving kun je overigens lekker wandelen en fietsen. We hebben ons er echt thuis gevoeld.

• 8Leanne van Rooijen13-08-2020

Geweldig

Een heerlijk ruim en zeer rolstoelvriendelijk huis. Brede deuren, geen drempels, en een ruime badkamer. Heel fijn !! Vanuit de vele ramen een prachtig uitzicht over de weilanden, moestuin en bloementuin, genoeg privacy. De eigenaars zijn erg vriendelijk en welwillend.

• 8jeroen de smet09-12-2019

Voor herhaling vatbaar

Een heel gezellig huis, waarin je je snel thuis voelt. Van alle gemakken voorzien, fijn buitengebied en tuin. De boerderij-sfeer is heel prettig, vooral voor kinderen. Je kunt er ook heerlijk lopen en fietsen (MTB). Gastvrije mensen als verhuurders

• 9Huub28-10-2019

Een super huisje in een prachtige omgeving !

Wij hebben met 7 vrienden in de leeftijd van 60+ een geweldig weekend door mogen brengen in een prachtig goed onderhouden huisje in een mooie groene, landelijke en rustige omgeving. We zijn hartelijk ontvangen en met een duidelijke uitleg en hulp van de gastvrouw waren we zeer content. Voorzien van alle gemakken en leuke veranda . Hebben genoten van de landelijke geluiden en mooie buitenruimte. Heerlijk gefietst in de omgeving en met de bus een dagje naar Den Bosch !!

• 8De Lakeien23-10-2019

Een gastvrije lokatie, op een mooie plek !!

Afgelopen weekend 18 t/m 20 okt hebben we met 7 vrienden een geweldig weekend gehad in een voor ons bijzonder geschikt huisje. In een prachtige natuurlijke omgeving met ruime tuin en terras. Omgeven met vogelgeluiden en boerderijdieren. We werden hartelijk ontvangen door gastvrouw Petra met een duidelijke uitleg. Voelden ons direct "thuis". Loste zelfs ons probleem op met de vergeten bakboter !! Het huisje was van alle gemakken voorzien. Mooie wandel en fietsroute vanuit `t Boerderijke!!

Vakantiehuis Ons Boerderijke info

• CafeNiet beschikbaar