Tijdelijk €25 aanbetaling

8.9FantastischScore uit 81 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

81 Reviews over Minicamping Favora

• 8Van den Berg26-08-2022

Geweldig. Super de barrelsauna. We hadden de mogelijkheid om het songfestival binnen bij de sauna te kijken tijdens onze sauna gang. Het natuur huisje is ook heel mooi en praktisch. Alles dichtbij elkaar en niet groot dus knus en heerlijk ontspannen. Ook voor de hond is het prima vertoeven

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Gerda Vd lagemaat10-08-2021

Wat een geweldig mooie camping, de vijver met al zijn mooie bloemen is je uitzicht. De rust de relaxte sfeer geweldig. Avondje privé sauna was het top punt van genieten. We willen beide weer terug komen naar deze fantastische plek.Complimenten ook aan de eigenaar alles is op en top verzorgd en ook voor tips vd de omgeving kan je bij hem terecht.Kan niet anders zeggen als dit is een top camping een dikke 10 krijgt die van ons.

• 9Esmee07-08-2020

Aanrader om even tot rust te komen

We verbleven in de trekkershut. Heel mooi en knus. Heeft alles wat je nodig hebt. Sanitair ziet er netjes uit. Alles is schoon en netjes. Je wordt heel welkom ontvangen en er wordt goed voor je gezorgd. De wellness is heerlijk en ook dat ziet er heel netjes uit.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Maxime06-08-2020

Warm ontvangst, rustig en kleinschalig

Samen met een vriendin en mijn kat (!) gebruik gemaakt van de blokhut op de camping. Een fijne, kleinschalige camping waar je je gelijk thuis voelt. Martien en Martje doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Eén avond konden we aanschuiven aan tafel met zelfgemaakte pizza door de eigenaren. De hottub en sauna zijn houtgestookt. Alles lekker informeel en je kunt alles vragen. Bedankt voor het fijne verblijf!

• 10Lucia22-07-2020

We genieten nog na!

Genieten van de vriendelijk heid van Martien en Matty,genieten van de welness en genieten van de prachtige tuin

• 10Joss Lamers & Kees Peters22-05-2020

Eerste kennismaking met een mini-camping

Fantastische ervaring. Vriendelijke eigenaar. Alles was piccobello...

• 10Jan en Jessica30-08-2019

Super fijn!

Voor de tweede keer twee weken in het paradijs op aarde, Martien en Martje doen er alles aan om je een heerlijke relaxte vakantie te hebben, voor volgend jaar al gereserveerd voor dat we weg gaan.. zegt genoeg!!

• 10Frans en Lianne Roermond04-08-2019

Een rustpunt, en aanrader, wij vonden t super

Landelijk gelegen, een rustpunt en zeer goed ondehoud , mooi en met zorg beheerd

• 10martien en elly van dijk22-06-2019

wat een schitterende camping , en wat een super geweldige ontvangst, ook gebruik gemaakt van de hout gestookte hottub heerlijk was het , wij komen zeker nog een keer terug maar dan hopelijk zonder de rupsen , martien en martje dank voor jullie gast vrijheid

eigenaar, 09-07-2019

Dank je wel Elly en Martien. De eikenprocessierups hadden we ook in één boom, gelukkig is die hier en nu ook verder in de straat uitgeroeid.

• 10Dory Veld25-04-2019

Kort verblijf, maar indrukwekkend door de gastvrije vriendelijkheid, het prachtige terrein, lekkere eten, heerlijke sauna en hottub met bubbels...Aan alles is gedacht en voelde me als vrouw alleen totaal veilig ! Verliefd geworden op dit plekje ❤

Camping Minicamping Favora info

Camping-informatie