Camping Minicamping Favora

9,5

72 reviews over Camping Minicamping Favora in het Nederlands

Leon klaver
25-5-2018

Alles netjes geregeld! Erg aardig zijn de eigenaren, camping is erg mooi! Juist omdat het geen grote camping is kun je heel goed merken dat de campinggast op 1 staat! Super

Fantastisch!

Dagmar
20-5-2018

Onze mini vakantie op deze mini camping was in één woord: Fantastisch! Genoten van de rust en de natuur, de sauna en de hottub en tevens van de gastvrijheid van de eigenaren van deze bijzondere mini camping. Beslist de moeite waard! 👍🏻😊

Fantastische plek in Nederland

Marlies van Boxtel
2-5-2018

Service heel goed.

De reservering kon zonder problemen een dag naar voren gezet worden

Gezellig gegeten onder de overkapping.

Finse sauna heerlijk.

Hottub heerlijk naar de sterren kijken.

De tuin is ook heel mooi en verzorgd, je kan zien dat het mensen zijn met passie

Heel behulpzaam.

Zeer vriendelijk.

We gaan zeker nog een keer terug.

Geweldig

Cor Rus-Hartland
25-4-2018

Dat dit een geweldig goed verzorgde camping is.

Niets is te veel, wel veel rust, gezelligheid, reinheid en gastvrijheid.

We zijn hier voor de 4e keer in 5 jaar en hopen nog vaak terug te komen.

Jammer dat al zo veel mensen dit weten, dit maakt reserveren steeds moeilijker, maar we gunnen dit de eigenaren zeker.

Ze hebben dit verdiend.

Heerlijk relaxen op een schitterende plek

Paula
2-10-2017

Welness camping met naakt gedeelte bij sauna en hottub. Uitgebreide rondleiding door de vriendelijke eigenaar en prima trekkershut met fijne bedden. Goeie wifi

Toen er nog een derde persoon kwam slapen was het allemaal prima.

Dit was het paradijs!

Wil en Bea
13-8-2017

Heerlijke plek, hartverwarmend beheerdersechtpaar, aandacht, mooi sanitair, sauna enz.

Geweldige plek heerlijke belevenis.

Saskia en Karin Bulsing-Vlieland
30-7-2017

Wij Saskia en Karin vonden het een feestje om te verblijven op deze prachtstek.

Super vriendelijk en behulpzame eigenaren. Hebben genoten van de lekkere Pizza en de scharrel eitjes.

We voelde ons gelijk thuis. Het Welness gedeelte is fantastisch en heerlijk dat je streeploos mag zonnen. We komen zeker terug naar dit speciale plekje en de heerlijke omgeving. Dank jullie wel !!!

Minicamping Favora ziet eruit als een prachtige goed onderhouden tuin met een hele mooie vijver in het midden. Daaromheen zijn de staplaatsen ( zowel groot als klein, privé of minder privé) gesitueerd. Goed, schoon sanitair.

Wij stonden op een hele fijne plek. We hebben op een avond gebruik gemaakt van de hottub. De lichtjes werden aangestoken en we mochten er zo lang verblijven als we wilden.

Heerlijk rustig op de camping, zeker overdag als iedereen erop uit trekt op de fietsen. Wij waren hier om bij te komen van de hectiek van alle dag en dat is prima gelukt.

De laatste avond hebben we gebruik gemaakt van de table d'hote, dat geserveerd werd voor onze eigen tent. Rijk gevulde soep vooraf, spaghetti als hoofdmaaltijd en lekker ijs plus yoghurt met vruchtjes als nagerecht.

We hebben genoten van ons verblijf op de camping. Als er ergens een plek is om even helemaal tot jezelf te komen, dan is het hier.

Goed bewaard geheim

Tanja
7-5-2017

Fantastische SVR minicamping, mogelijkheden tot welness en table d' hote, waar we tijdens 1 nachtje allebei gebruik van gemaakt hebben. Heel aardige, gastvrije en vriendelijke eigenaren. Toiletvoorzieningen prima en netjes. 8 plekken rondom een vijver, wel vrij dicht op elkaar.

Sauna en welness echt fantastisch voor elkaar. Een echte aanrader deze camping. Voor ons niet geschikt voor langer verblijf. Voor een weekend prima. We komen zeker terug!

Oude reviews (archief)

Perfect, rustig, vriendelijk, gastvrij, behulpzaam

Frits en Gerdine
11-9-2016

Volledig tot rust gekomen. Mooie ligging van 8 plaatsen rond de vijver. Goede sanitaire faciliteiten. Ook sauna met hot tub, hangmatten, ligstoelen. Mogelijkheid om creatief bezig te zijn. Wij hebben albast bewerkt en een mooi stuk hout gekregen voor de voet van dit beeld. Zeker een aanrader en wij komen terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Favora in Eerde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Favora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Favora scoort een 9.46 uit 10 op basis van 72 reviews.