Camping Het Goeie Leven

• 8.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Het Goeie Leven ligt in Eerde, Noord-Brabant. De kinderen kunnen hier veilig rondlopen. Ze spelen in de speeltuin en zwemmen in het kleine zwembad of bij het zwemvijvertje. Er is wel weinig schaduw op de camping. Leuk is de frietdag waarbij frietjes naar je tent worden gebracht. Op minder dan een half uur rijden van Den Bosch.

Tonen op kaart

78 Reviews over Het Goeie Leven

• 6Familie de Ru29-08-2021

Niet helemaal naar verwachting

Wij hadden een mooie en ruime plek (er zit best verschil in plekken) en er zijn buiten genoeg speelmogelijkheden voor de kinderen. Onze oudste dochter heeft erg genoten van het (best wel koude) zwembad en de ritjes in de laadbak van het autootje van de eigenaar. Er werd regelmatig schoongemaakt in het toilletgebouw. Je mag 6 minuten douchen. Helaas mag je de temperatuur niet regelen. Voor de kinderen was het best koud. Het was vol waardoor het soms op plekken erg druk of vol kon zijn.

We stonden dichter bij het restaurant (met constant muziek) dan we op de plattegrond konden vermoeden. Het lijkt alsof er overal alleen gras is, maar er is bij delen van de buitenste cirkel ook sprake van een weg. Een activiteit voor de kinderen, een broodje in de ochtend of eten in het restaurant is best prijzig. Dit heeft ons doen besluiten om hier geen gebruik van te maken.

Het is een prima camping, maar niet helemaal zoals we hadden verwacht.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Sabrina24-08-2021

Heerlijk verblijf gehad in de safari tent

Wat een heerlijke camping is het goeie leven!!Wij zaten in een safari lodge tent en die stonden op een een heel mooi veld tegenover de speeltuin.En de kinderen hebben genoten van het zwembad en die leuke activiteiten van studio cool.Lasergamen, bekers versieren, tassen pimpen er was steeds iets nieuws te doen.Het restaurant biedt op maandag pizza's aan door een pizza bakker op de camping, woensdag kan je patatjes bestellen op de camping en in het weekend kan je lekker in het restaurant eten!De kinderen willen heel graag weer terug, dus dat zegt genoeg !!

• 8Eetgelegenheden
  • 10Suzan Hoogland09-08-2021

Geweldige camping!

Wat een fijne camping! Er hangt een prettige sfeer. Eigenaren zijn zeer vriendelijk. Voor de kinderen een hoop vermaak (zwembad, speeltuin, voetbalkooi). Sanitair is schoon en heeft ruim voldoende toiletten en douches. Bistro is geen ‘camping restaurant’ maar echt een volwaardige bistro met een goede kaart. We hebben er heerlijk geluncht en gedineerd. Auto’s worden op een naastgelegen parkeerplaats geparkeerd, waardoor er beperkt autoverkeer is (veilig voor de kinderen). In het weekend broodjes te bestellen, overige dagen is er een bakker op loopafstand. De omgeving is geschikt voor dagjes weg, wandelen etc. Wij komen hier graag nog eens terug!

• 6Elske16-07-2021

Sanitair ongeschikt voor kleine kinderen

Wij waren met onze dochter van 1,5 en we waren niet tevreden met het sanitair met zo'n kleintje. Het sanitair zag er top uit en was heel erg schoon, dat was een pluspunt. Nadeel was dat er geen mogelijkheid was om met onze kleine te douchen / badderen. Er is een familiedouche, maar dat houdt in dat het hok groter is, en er een plank is (zonder verschoonmatras of badje) met een aparte douchekop die je vast moet houden. Op de plank is geen afvoer, dus als je je kindje daar wast, is alles zeiknat. Je kunt je kindje vervolgens nergens droog neerleggen dus eenmaal nat is nat. De plank gebruiken als verkleedtafel en samen onder de douche zou een optie kunnen zijn, maar met maar 6 minuten douchetijd zonder pauzemogelijkheid is dat wel erg haasten. En dan moet je hopen dat je voorganger niet de losse douche heeft gebruikt want dan is de plank dus nat. Wij komen de komende paar jaar niet terug, misschien als onze dochter wat ouder is.

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 9Christine19-04-2021

Heerlijke relaxte sfeer

Het is een super camping met voor iedereen perfecte plaatsen. Voor ouders met kleine kinderen, rustzoekers, zon en schaduwplekken, sommige met verharde plaatsen voor de caravan. Een fijn restaurant, nu door corona gesloten, maar in het weekend een afhaalmaaltijd. Wij hebben heerlijk genoten van een weekend. Direct vanaf de camping het bos in met de hond.

• 9Carlijn22-07-2020

Heerlijke mooie camping, ideaal voor gezinnen!

Heerlijke niet al te grote camping. We komen hier af en toe een weekendje en deze zomer hebben we voor 10 dagen geboekt! Onze kinderen (5 en 6 jaar) vermaken zich de hele dag in de speeltuin, het zwembad etc waardoor je als ouder ook rust ervaart. Sanitair is super netjes en voldoende qua aantal. Het restaurant is ook echt meer dan prima. Ruime keuze op de kaart, betaalbaar en lekker. Goede en nette bediening. Leuke entourage. Broodjesservice in de ochtend. De plekken zijn over het algemeen ruim. Niet altijd evenveel privacy en ook geen hegjes tussen de tenten en caravans maar wel voldoende oppervlakte. Op het grote veld wel meer privacy maar in de binnenring langs het bos meer sfeer. Water en elektra op elke plek. De activiteiten voor de kinderen zijn prima. Geen overdaad maar er is wel van alles te doen. Fijn keurig publiek, tot nu geen schreeuwerige toestanden meegemaakt. Wij kijken weer uit naar ons verblijf in augustus!

• 9Rosanna14-06-2020

Gezellig, onbezorgd, sfeervol en ontspannen

Wij komen sinds een aantal jaar op deze camping met onze camper. Het onthaal is erg vriendelijk en verwelkomend. Al het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam, kundig en gezellig, zowel bij de receptie als in de bistro. De plekken zijn wisselend van grootte, maar zeker niet te klein. Allemaal voorzien van een eigen kraantje en afvoer. Het sanitair wordt keurig bijgehouden en is in goed onderhouden staat. De kinderen hebben het fantastisch! Ze kunnen onbezorgd spelen in de speeltuin, met de aanwezige skelters en andere wagens, in de panna kooi, in het zwembad (zwemdiploma verplicht) en achter het bistro in een gezellige binnen speelruimte. Het eten in de bistro is echt heel erg lekker. Je kan er ook gezellig zitten voor een drankje en hapje. De toetjes zijn een aanrader! Wij komen op veel campings in binnen- en buitenland met onze camper, en dit is naar onze mening echt de beste tnt! Ook in de omgeving genoeg te doen.

• 9Richard Taverne22-08-2019

Fantastisch ( weer zat ook mee)

Mooie camping goede sanitaire voorzieningen groote plekken vriendelijke eigenaar

• 9Danielle18-08-2019

Super fijne,gezellige camping!

Super fijne,gezellige camping... aardig personeel, kind vriendelijk. En een lekkere bistro... echt een aanrader! 😃👍

• 9Familie Alders11-08-2019

Te gek! Volgend jaar zeker weer.

Absoluut het goeie leven! De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Je kunt heerlijk eten op de camping. Onze kinderen van 4 en 6 raakten niet uitgespeeld op de camping en er is genoeg te doen in de omgeving. De sfeer is heel ongedwongen.

Camping Het Goeie Leven info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar