Camping Het Goeie Leven

62 reviews over Camping Het Goeie Leven in het Nederlands

Mooie en gezellige camping

Loes
30-7-2018

Mooi terrein. Leuk dat het met hoekjes en natuurlijk begroeiing is rondom de visvijver en het zwembad. Ruime plaatsen ook. Er waren leuke dingen te doen op de camping zelf voor kinderen. Veel tentkameerders en minder caravans/campers. Veel kinderen, wat soms ook wel zorgde voor drukte in het sanitairgebouw.

Fijne tijd gehad

Julie
19-7-2018

Mijn kinderen was ik de hele dag kwijt, want zij waren lekker op pad met vriendjes/vriendinnetjes. Grootste pluspunt van deze camping, is dat mijn kinderen van 6 en bijna 4 alle vrijheid hadden om het terrein zelf te ontdekken. Daardoor had ik zelf ook tijd om eens een boekje te lezen bijvoorbeeld. Er is eigenlijk bijna geen schaduw op de camping. Aan de bosrand wel enkele stroken maar ook niet veel. Wij hadden extreem heet en zonnig weer. Dan is het wel erg vervelend, zeker met kleine kinderen was dit niet fijn. Maar kan me voorstellen dat het minder extreem zomerweer juist erg fijn is. Fijn was ook de frietdag, waarbij frietjes naar je tent werden gebracht op een afgesproken tijd. Kortom deze camping is erg leuk vooral voor gezinnen

Helemaal prima!

Timo
18-7-2018

Terrein is leuk en royaal van opzet. Alle faciliteiten zijn aanwezig. Enige minpunt is dat er eigenlijk geen schaduw te vinden is overdag op de binnenvelden. Alleen aan een bosrand. Met de enorme hitte was dat wel echt vervelend.

Dit is echt Het Goeie Leven!

Natasja van der Kuijlen
1-7-2018

Wij zijn hier al vaker geweest; van probeerkampeerweekend tot een kinderfeestje met 2 tentjes, van familieweekend tot een kampeerweekend met vrienden.

Telkens worden we weer warm onthaald en blijkt de sfeer nog steeds gemoedelijk.

Enig minpuntje dat steeds terugkomt is het aantal toiletten en de hoeveelheid toiletpapier; 's morgens wil dat nog wel eens op zijn...

Onze favoriete Nederlandse camping!

Liesje
18-5-2018

Tops: De kampeerplaatsen hebben alle ruimte. De douches zijn heerlijk. Alles voor de kids is aanwezig. Speeltuin, klein zwembad om in af te koelen, een vijver met strand waar ze achter de kikkers aan kunnen. Sportfaciliteiten. Bos. Wat wil je nog meer?

Tips: eigenlijk niks op aan te merken, maar om de ruimte te houden te blijven verbeteren....misschien langere openingstijden van de receptie?

we komen hier nog terug het was super

piet
10-5-2018

Het was echte brabantse gastvrijhied ,super gastheer en gastvrouw en personeel

Topsfeertje

Fam kom
4-5-2018

Camping heeft een Heerlijke sfeer, een heel fijne bistro, vriendelijke eigenaren en is gelegen op een mooi terrein!

Het Goeie Leven doet echt z'n naam eer aan!

Nu ook voor de 2e keer (doen we anders nooit), wederom weer die heerlijke sfeer. Alsof je in het buitenland bent, maar niet zover hoeft te rijden.

Hoe de camping is aangelegd is werkelijk prachtig. Bij het zwembad sta je iets dichter op elkaar dat geeft gezelligheid en aanspraak. Op het grote veld heb je ruim uitzicht, voetbalveld, volleybal veld, tafeltennistafel, trampo (waar echt de hele dag door op gesprongen wordt).

Er zijn keurige verhuuraccommodaties die het sfeertje ondersteunen.

Het sanitair echter kan wel een flinke poetsbeurt gebruiken. Die was de vorige keer netter. Ja erg ligt veel zand van de kinderen die in het meer hebben gespeeld maar ik bedoel meer de zeepranden rondom het shampooplankje, de vieze tegels en voegen en de zwarte wolken in de ventilatieroosters. Vond ik deze keer niet fris.

Wat betreft het zand in de douches, ik zou de eigenaars aanraden een buitendouche te installeren dichtbij het meertje zodat de kinderen zich daar kunnen afspoelen, dat vinden kinderen leuk buiten douchen, en het scheelt bergen zand in de doucheruimtes.

Receptie is vriendelijk echt gastvrij en behulpzaam. Je bent er duidelijk gast, geen klant, dat is erg fijn! Houden zo!

Het restaurant is prachtige gelegen en sfeervol. De kaart is ook lekker. Alleen erg jammer dat het maandag en dinsdag dicht is. Ja, ze komen vaak pizza's bakken op maandag, erg gezellig, maar op de camping moet je gewoon elke dag open zijn in het hoogseizoen. Kamperen is 7 dagen in de week vakantie!

Conclusie: top camping met top sfeer. Verwacht zomaar dat we een 3e keer gaan terugkomen, en dat hebben we nog nooit gedaan!

Geweldig

marga
18-8-2017

Super leuke camping. Groot wijd veld. Leuk zwembad en meertje op de camping. Kinderen hebben plaats genoeg om te spelen. Lekker eten in de bistro. Net en schoon sanitair. Niet te groot. Hadden wel mooi weer.

Fijne plek

Lap
26-6-2017

De camping ligt heerlijk in het bos in een prachtige omgeving. Het is een zeer ruimte camping vooral geschikt voor gezinnen met jongere kinderen en mensen die rust zoeken. Wij waren een weekend met diverse gezinnen en hebben het heerlijk gehad. Lekker gegeten in de bistro, vriendelijk te woord gestaan. Het sanitair is erg netjes. Tip van ons zou zijn om te kijken hoe je kunt voorkomen dat je in de douchecabine geen natte voeten krijgt als degene naast jou zijn/haar douche aanzet. Ik had net sokken aan toen mijn buurvrouw de douche aandeed en mijn sokken waren direct nat. Kleine suggestie maar want verder alles pico bello in orde.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Goeie Leven in Eerde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Goeie Leven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Goeie Leven scoort een 8.67 uit 10 op basis van 62 reviews.