8,4

Weer vandaag4°-1°

4 reviews over Bed and Breakfast Kasteelhoeve Dussen in het Nederlands

Gastvrijheid in het Land van Heusden en Altena

0108mk, 27-7-2013

Een mooie, statige hoeve in een prachtige omgeving. Goede, zeer ruime kamers en een top ontbijt.

Fantastische plek

Frans Driesens en Saakje Boonstra, 23-8-2012

De ontvangst bij deze accommodatie was prima. We hebben daar prima dagen gehad in een prachtige omgeving. Vooral de dieren en de ruimte om de boerderij gaf een prima sfeer.

Brabantse gastvrijheid in een prachtige omgeving

Arie van der Veen, 14-7-2012

Wij waren een van de eerste gasten. Nieuwe kamers, nieuwe matrassen, nieuw sanitair. Niets op aan te merken. Daarbij was het voor ons heel prettig dat we onze paarden konden stallen. We zijn gaan rijden bij de Biesbosch en in de Loonse/Drunense Duinen. We komen zeker nog een keer terug. Ik denk dat we dan wat langer blijven, want er is zoveel te zien in de omgeving. Oh, niet te vergeten, de boerderij staat naast een heel leuk kasteeltje.

Prima plek om te overnachten

Willem van de Meeberg, 29-6-2012

Prima locatie in een rustig dorpje met veel mogelijkheden om te genieten van de natuur in de Biesbosch en de Drunense duinen. Het unieke van deze B&B is dat je met paard en wagen langs kan komen om te overnachten. Het paard kan dan op stal of op de weide.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kasteelhoeve Dussen in Dussen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kasteelhoeve Dussen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Kasteelhoeve Dussen scoort een 8.4 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: