Tijdelijk €25 aanbetaling

De Koppelpaarden

9.6FenomenaalScore uit 7 reviews

9.6FenomenaalScore uit 7 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over De Koppelpaarden

• 9h.oostrom25-07-2015

Mooi hotel zeer aardig en vriendelijk personeel

Het was een gezellig en leuk hotel omgeving was erg mooi Leuke fietstochten gedaan. Heerlijk gegeten zeker omdat ik een lactose allergie heb .Hebben beide koks hier erg hun best op gedaan en een heerlijk menu klaar gemaakt voor mij. Personeel is ook erg vriendelijk en ook behulpzaam .

• 10Moolenaar25-03-2015

Verrassend goed hotel!

Landelijk gelegen hotel/restaurant in het dorpje Dussen. Zeer vriendelijk personeel, uitstekend restaurant, kamers eenvoudig maar brandschoon en met heerlijke bedden. Prima ontbijt, 'ouderwets' geserveerd aan je tafel. Aanrader wanneer je in deze omgeving een hotel zoekt!

• 10Catharina21-04-2013

geweldige accomodatie

Maanden geleden gereageerd op een aanbieding voor twee overnachtingen met ontbijt, eenmaal driegangenmenu en eenmaal viergangenmenu. Geboekt voor 8 personen en dit weekend hebben we de gastvrijheid van de Koppelpaarden mogen ervaren. De ontvangst was zeer gastvrij en betrokken. De eigenaar vroeg of hij wij alles hadden kunnen regelen mbt de invulling van het weekend. Waren er problemen dan konden we op zijn hulp rekenen. Het personeel is oprecht belangstellend en servicegericht. Geen moeite is teveel. De diners waren heerlijk qua smaak en presentatie. De kamers zijn netjes en verzorgd. Kortom, zoek je een hotel aan de rand van de Biesbosch wat je als uitvalsbasis wilt gebruiken dan moet je niet verder zoeken. De Koppelpaarden beidt je de perfecte basis.

• 9Bart17-08-2010

Zeer goed hotel met uitstekende keuken

De behulpzaam en servicegericht personeel. De kamer was niet zeer bijzonder, gewoon netjes. Het eten was erg goed en creatief. De prijs was zeker niet te veel voor het gebodene. Dit hotel en/of restaurant is een aanrader!

• 10Willy De Loenen21-05-2009

Fietsarangement is voor herhaling vatbaar

Het Hotel" De Koppelpaarden " in Dussen is het beste dat we in jaren hebben meegemaakt !ALLES liep perfect.We hebben met 5 koppels een fietsarrangement geboekt voor 3 dagen. Allen waren ZEER teveden !

• 10Charles Urbanus14-11-2007

ik heb in mijn leven een hoop hotels versleten in het binnen en buitenland (5 sterren hotels), maar aan de klantvriendelijk van deze uitbater kan niemand tippen. Kamers zijn top, ligging is top in bruisend Dussen, service is optimaal, bediening heeft kennis van zaken.

• 9Hans Hakkel28-09-2005

uitermate goed restaurant. Gastvriendelijk, goede kwaliteit eten, gezellig.

Hotel De Koppelpaarden info

Het complex