Pension Herberg D'n Dries

Pension Herberg D'n Dries

9Fenomenaal

Nederland, Noord-Brabant, Drunen

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg D'n Dries voor je op een rij gezet:

Pension info

• Animatie
Meer pension info
Tonen op kaart

10 reviews over Pension Herberg D'n Dries

• 9Roy Schilderink25-05-2019

Zeer modern en luxe hotelkamer

Top locatie. Ondanks de (loop)afstand tot Drunen hebben wij niets te klagen. Hotelkamer was zeer netjes ingericht en qua aankleding ook zeer modern. Badkamer van alles voorzien. Wij hadden niets met paarden, maar het idee dat je zo de manege op kon kijken was zeer uniek. Doordat het hotel niet groot is kregen wij tijdens het goede ontbijt een 1 op 1 service! Top!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Vanessa vereecke17-04-2019

Op vakantie met je paard? Één adres !

Wij waren 1 van de eerste klanten toen dit hotel zijn deuren opende. Als ruiters heb je in de buurt veel mogelijkheid om met je paard op vakantie te gaan, en wij testen er enkele uit. Herberg den Dries steekt er met kop en schouders bovenuit. Zowel mens als paard kunnen genieten van de luxe, goede sfeer, lekker eten én klantvriendelijkheid. Sfeervolle kamers en Het leuke aan de kamers is dat je zicht hebt op de paarden. Eén minpuntje voor ons persoonlijk is dat je je hond niet mag meenemen op de kamer. In het restaurant zijn honden wel welkom.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Bep Zessen30-03-2019

Prachtige omgeving, gemoedelijk hotel.

Mooie restaurant kaart met 2x per week leuke aanbieding. Wel voor 20.00 uur bestellen. Ramen kunnen niet open, maar dat wordt duidelijk vermeld op de site.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2017
    8Anke24-05-2017

Gezellige herberg, leuk voor kids

Wij hebben 1 nachtje op de familiekamer geslapen. Leuke eenvoudige kamer met uitzicht op de paarden. Kids vonden het prachtig! Buiten ook een leuke speelplek voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Petra26-04-2017

Kleinschalig, gezellig hotel

Als je een goed hotel zoekt met een rustige ligging ben je hier goed. De ontvangst was allerhartelijkst en de kamer was superschoon. Ramen kunnen niet open in de kamers, er is wel airco aanwezig.

Gereisd met partner in april 2017

• Oude reviews

8Luc10-04-2015

Ongewoon concept: logeren in een manege

De herberg is binnen de hangar van een manege opgebouwd: beneden taverne en boven de kamers met zicht op de overdekte piste en paardenboxen. Alles keurig afgewerkt en goed onderhouden. Badkamer met douche en een comfortabele kamer, waar jammer genoeg geen venster open kan maar dan zou er misschien geur van de stallen zijn en dat was nu totaal niet het geval. De airco zorgt voor voldoende ventilatie. Gratis WiFi op de kamer! Diner in het restaurant met een wat beperkt maar degelijk aanbod. Ontbijt voldoende maar wat basic.

Gereisd met partner in maart 2015

• 6mariette23-03-2015

Slechte mechanische ventilatie

Prachtig hotel, mooie ligging, schoon en modern, Maar in de 2-persoonskamers kan er geen raam open. De temperatuur is op 21 graden ingesteld en kan niet worden gewijzigd. De ventilatie werkt slecht, koeling dmv een airco die bevriest als je het 's nachts aanlaat werd ons verteld. Door de enorme warme en droge lucht hebben we de hele nacht liggen hoesten, niet geslapen en 's morgens hoofdpijn. Toen we buiten stonden kregen we eindelijk weer frisse lucht. Heel jammer, anders waren we zeker nog een keer terug gekomen.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9Wittebrood27-09-2013

Gezellig ,mooi en heel gastvrij verblijf

Wij hebben een paar dagen genoten van ons verblijf op een familiekamer. Een hele grote kamer voorzien van thee en koffiezetmogelijkheid. Een gezellige schone kamer met een goed bed en mooie douche. Uitzicht vanuit openslaande raam op paarden op het land en door een binnenraam kun je kijken in de stallen. Mooie omgeving met veel wandel en fiets routes. Je kunt heerlijk buiten zitten,maar binnen is het gezellig met uitzicht op een paardenbak.Het ontbijt is divers en meer dan genoeg. Het avondeten is heel lekker en zeker niet duur. Iedereen is heel vriendelijk en gastvrij. Wij hebben ons heel welkom en thuis gevoeld bij d'n Dries. Zeker een aanrader ook wanneer je niets met paarden hebt.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Joop27-07-2013

Verrasend mooie kamers op een manege!

Onverwacht leuk verblijf, in de familiekamer die eigenlijk meer een apartement is met keuken en op elke kamer tv. Heel netjes en leuk, zeker in combinatie met manege.

Zakelijk gereisd in juli 2013

• 10jjohn02-12-2012

Prachtige accomodatie op een unieke plek.

Hotel Herberg D'n Dries ligt aan de rand van de Drunense Duinen tegen Giersbergen. Een prachtige locatie van waaruit je mooie fiets en wandeltochten kunt maken. Hotel Herberg D'n Dries is gebouwd in een prachtige manege. Vanuit je comfortabele hotelkamer kijk je op de paarden en de manegebakken. Het heeft een gezellige brasserie en een heerlijk terras met een prachtig uitzicht. Het personeel is uitermate vriendelijk. Voor ons is het nu al een vaste pleisterplaats geworden.

Gereisd met partner in november 2012

3 tips over Pension Herberg D'n Dries

• Wittebrood, 27-09-2013

Bezoek Heusden een vestingstadje. Alleen niet op maandag of dinsdag,dan zijn de meeste winkeltjes dicht.

• jjohn, 02-12-2012

Ze hebben de allerlekkerste tomatensoep. De herfstcake is heerlijk.

• Luc, 10-04-2015

Ligt op enkele honderden meters van Nationaal Park Loonse en Drunense Duinen. Een fantastisch wandelgebied!

0 vragen over Pension Herberg D'n Dries

Pension info