Camping De Schaapskooi

Meer camping info

12 reviews over Camping De Schaapskooi

• 7Ad15-10-2020

Vriendelijk, prachtige omgeving

De sfeer was prettig, vriendelijk, Ruime opstelling van caravans, campers, tenten. Sanitair prima, goed verzorgd. De camping ligt direct aan een heerlijk wandelbos. De Loonse en Drunense duinen zijn echt een aanrader: prachtig wandelgebied.

Gereisd met partner in september 2020

• 9Marian en Daan20-09-2020

Fijne Camping

Heerlijk 2 weken op Camping De Schaapskooi gestaan, Prima schoon sanitair. Veel fiets en wandel mogelijkheden. Op de camping zo het bos in voor een wandeling. Karin en Niels zijn veel op de camping te vinden, dagelijks een praatje maken. met de gasten. Ze zijn erg betrokken. Wens Karin, Niels en de kinderen veel succes met de camping!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 8Fam.Smalheer01-09-2020

Camping is prachtig

Zeer knusse prachtig gelegen camping,mooie ruime plaatsen met stroom en op sommige ook water.Sanitair is nieuw en schoon.De eigenaars sinds 2020 zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.We hebben 2 minpuntjes ondervonden tijdens ons 2,5 week verblijf.De toegangspad tot de camping ligt slecht en de voorziening om je chemisch toilet te legen dat is zeker geen hoog cijfer waard.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Fam Kwant07-08-2020

Super camping!

Hele mooie camping met ruime plekken. Sanitair erg schoon. Vriendelijke eigenaren. Wij hebben de camping gebruikt als uitvalsbasis om dagjes uit te gaan in de omgeving en dat is prima bevallen. Echt een aanrader!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Raijmaekers29-07-2020

Mooie rustige camping

Mooie rustige camping goede sanitaire voorzieningen. Vlakbij de Drunese duinen en op fietsafstand van Den Bosch. Vriendelijke eigenaren. Ligt aan een mooi bos. Ga zo door

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 2Jeannet Jansen20-06-2020

Slecht, slecht, slecht.

Mooie omgeving. Vriendelijke eigenaar. En dat is dan ook het enige positieve dat ik kan schrijven. Geen verlichting op terrein en dat is erg vervelend 's avonds. Bij het chemisch toilet sta je elke dag opnieuw tot je enkels in het water omdat er geen afvoerput is. Geen corona korting. We moesten de hoofdprijs betalen van € 22,50 omdat het vlg eigenaren hoogseizoen was. Ook na 15 juni gingen de douches en wc's niet open, wegens verbouwing. Er waren wel douches, maar daarvoor moest je £ 10,- per dag extra betalen. Veel lawaai vanwege werkzaamheden. Ik vond t echt slecht, ver onder de maat, zwaar onvoldoende

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 9van Waterschoot14-06-2020

Grandioos verblijf en gastvrij ontvangen

Vergeet alles wat hiervoor geschreven is, want sinds maart 2020 is de camping overgenomen door een jong gezin. Wij zijn zeer gastvrij ontvangen door de eigenaresse. De caravan stond nog niet op z’n plek of onze dochter was al lekker aan het spelen.

Direct vanaf de camping loop je de bossen in, heerlijk met de hond. Binnen notime sta je in Giersbergen en buiten de leuke horecazaak ter plaatse om, ben je ook zo bij de zandvlakte. Adembenemend mooi!

De camping is netjes en zonder enorm veel toeters en bellen. Ruime plekken waar kinderen kunnen spelen, maar ook ouderen helemaal tot rust kunnen komen.

Sanitair hebben wij niet kunnen beoordelen. Dit zijn ze thans aan het renoveren.

Goede zaken gewenst Niels & Karin!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 2019
    5Conja12-08-2019

Beetje armoedig maar goed tedoen

We zijn er 4 nachten geweest

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Mary & Willem29-07-2018

Hartstikke leuke camping !!

Mooie ligging aan de rand van de Drunense duinen. super ruime plaatsen!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Tjebbe Swart07-01-2017

Rustige mooi gelegen kampeerterrein bij de boer.

Vanaf achter uitgang terrein wandel je direct de bosrijke omgeving in van de Loonse en Drunense heide. Honden zijn toegestaan. Ruime plaatsen op kampeerterrein. Prettige kontakten met de eigenaresse. Camping voor rustzoekers en omgeving veel te kunnen fietsen/wandelen over mooie goede paden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016