Bed and Breakfast De Kern

3 reviews over Bed and Breakfast De Kern in het Nederlands

Absoluut een aanrader!

Henk Aarts
15-12-2016

Wat een geweldige plaats om te verblijven. De gastvrijheid van Jana en Toon van Dal is overweldigend. Fantastische ligging, in het centrum van Drunen, met alle winkels en restaurants op loopafstand. Wij zullen daar zeker met liefde en plzier terugkeren.

Echt een Fantastische plek!!!

Hank Aarts
19-4-2014

Wat een geweldige "Brabantse" gastvrijheid! Vanaf het moment dat ik binnenstapte, voelde ik me thuis. En ik zal daar zeker met plezier terugkeren, geen twijfel mogelijk!!!

Geweldig!

Han en Martha Jansen
18-9-2011

Het was ons 2e verblijf bij Jana en Toon. Je voelt je hier welkom, het is super schoon, het ontbijt heerlijk, prachtige tuin, consumpties bijna voor niets, kortom een plek om terug te komen. Prachtig fietsgebied en de grote stad, den Bosch dichtbij. Drunen zelf is ook een gezellig plaatsje. Tot de volgende keer Jana en Toon!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Kern in Drunen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Kern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.