Bed and Breakfast De Kern

Bed and Breakfast De Kern

10Fenomenaal

Nederland, Noord-Brabant, Drunen

Op vakantie geweest naar De Kern?

10Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

3 reviews over Bed and Breakfast De Kern

• 10Henk Aarts15-12-2016

Absoluut een aanrader!

Wat een geweldige plaats om te verblijven. De gastvrijheid van Jana en Toon van Dal is overweldigend. Fantastische ligging, in het centrum van Drunen, met alle winkels en restaurants op loopafstand. Wij zullen daar zeker met liefde en plzier terugkeren.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Hank Aarts19-04-2014

Echt een Fantastische plek!!!

Wat een geweldige "Brabantse" gastvrijheid! Vanaf het moment dat ik binnenstapte, voelde ik me thuis. En ik zal daar zeker met plezier terugkeren, geen twijfel mogelijk!!!

Alleen gereisd in april 2014

• 10Han en Martha Jansen18-09-2011

Geweldig!

Het was ons 2e verblijf bij Jana en Toon. Je voelt je hier welkom, het is super schoon, het ontbijt heerlijk, prachtige tuin, consumpties bijna voor niets, kortom een plek om terug te komen. Prachtig fietsgebied en de grote stad, den Bosch dichtbij. Drunen zelf is ook een gezellig plaatsje. Tot de volgende keer Jana en Toon!

Gereisd met partner in september 2011

0 tips over Bed and Breakfast De Kern

1 vraag over Bed and Breakfast De Kern

• verhoeven, 19-01-2015

overnachting

Mijn vraag is wat kost een overnachting?

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV