Camping Minicamping Oud Drimmelen

Meer camping info

53 reviews over Camping Minicamping Oud Drimmelen

• 9de kampeerdertjes07-10-2019

sanitair is schoon

Niet heel mooi weer gehad maar mensen waren vriendelijk en dat maakt een boel goed. lekker gegeten bij onze kerk in Hooge Zwaluwe en leuk om te fietsen

Gereisd met partner in september 2019

• 4Elly en Louis09-07-2019

Zeer matig.

Op het eerste gezicht een hele mooie camping, maar er zijn nog heel wat punten die kunnen verbeteren. Allereerst de schoonmaak van het sanitair was onvoldoende. Op zo'n drukke camping is 2x per dag poetsen geen overbodige luxe. Nu leek het alsof er om de andere dag werd gepoetst. Het was nooit schoon en fris. De wifi was zwaar onvoldoende, viel iedere dag soms wel uren lang weg.
    De aanleg van de electriciteit is eigenlijk ook niet meer van deze tijd. Je verwacht toch een cee form stekker ipv een wiebelig tuinstekkertje. Kortom, geen camping die wij aan anderen aan zouden bevelen.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10Deb Panja26-10-2018

fantastisch!

We hebben in D'n Dorsvloer gelogeerd. Het is een compact ingericht prima huisje, met alle moderne voorzieningen, goed geïsoleerd voor warmte en geluid; zeer geschikt met een familie van vier met jonge kinderen. De kinderen konden zich prima amuseren op de camping, met skelters en een trampoline. Het is een prachtig groen en stil gebied, en een goede uitvalsbasis voor De BiesBosch waarvoor we hier naartoe kwamen.

We hebben goed van onze minivakantie genoten, en we zijn erg blij met de gastvrijheid van onze gastvrouw.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8Herman Vandersteene13-10-2018

Komen zeker terug ...

Camping waar rust een troef is. Fietsparadijs .... Boottochtjes doorheen het Biesbos . .. Genieten van de fietsknooppunten langs verkeersarme wegen .... Hartelijke ontvangst ...

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 8Marian en Wim loock28-08-2018

Misschien komen we terug,de omgeving is er mooi.

Mooie nette camping niet veel te doen voor kinderen. Het was fijn dat we hier terecht konden toen de oorspronkelijke camping waar weer heen wilde gruwelijk tegen viel. Jammer is dan weer dat we voor 2personen die ons Door omstandigheden terug brachten naar de camping en even wat dronken voor dat half uurtje 6 euro p.p.moesten betalen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8verhage27-08-2018

heerlijke rustige camping

Heerlijke rustige camping dichtbij de Biesbosch. Leuk klein gehucht en dichtbij dorp met diverse winkels/supermarkt. Vanaf de camping met de fiets kun je heel de Biesbosch bereiken, in Lage Zwaluwe met het pontje over en je rijd de Biesbosch in . Op de camping zelf zandbak /+ diverse speel mogelijkheden voor de kinderen. Fietsen mogen in de schuur , goede wifi , wc/ douche/ afwas is verouderd maar voldoet wel . Mooie veldjes met kleine en grote plaatsen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2017
    8Petra en Rinus03-09-2017

Prachtig

Opletten in voorjaar en najaar of de fietspontjes nog in de vaart zijn

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Familie Platje15-08-2017

Leuke camping in de Biesbosch

Leuke camping in een rustig gebied, veel water toerisme in de buurt. Goede start om de Biesbosch te verkennen zowel met auto als fiets,

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Loes07-08-2017

Fijn verblijf!

Rustige kleine camping met veel voorzieningen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Brigitte09-07-2017

Aanrader

Rustige camping met mooie ruime plaatsen

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

3 tips over Camping Minicamping Oud Drimmelen

• Adje van den Ham, 21-05-2012

Fietsen en wandelen in de prachtige omgeving, bezoek aan de Efteling, bezoek aan Breda, beste binnenstad 2011. Oosterhout met een overdekt winkelcentrum Geertruidenberg( stadsrechten) heeft een heel lekker restaurant het Weeshuys en een super eetcafe het Bergsch Backhuys

• Minicamping Oud Drimmelen en gastenverblijven de Wijde Biesbosch, 08-08-2011

Vanaf nu zijn de 2 unieke wandelpaden te bewandelen: Rondje Oud Drimmelen en Kerkepolderpad. Vraag ons om meer info of ga zelf op ontdekking en wandel heerlijk over boerenland!

• fam Dirksen, 10-07-2014

Maak meer reclame met jullie pipowagens en gastenverblijven. Mensen zoeken vaak een verblijf waar opa en oma ook heen kunnen. Jullie verblijven zijn daar uitermate goed geschikt voor.

1 vraag over Camping Minicamping Oud Drimmelen

• j. van der Leeuw, 21-06-2016