Tijdelijk €25 aanbetaling

Minicamping Oud Drimmelen

We hebben de beste aanbieders voor Camping Minicamping Oud Drimmelen voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 62 reviews
+40

6.6VoldoendeScore uit 62 reviews
  • 6.4Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

62 Reviews over Minicamping Oud Drimmelen

• 10Jannie en Wim14-09-2022

Heerlijk vertoeven hier!

Prima camping als startpunt voor fiets-en wandeltochten. Het sanitair was keurig en de camping is prima onderhouden. Het ontvangst allervriendelijkst. Wij hebben een boot gehuurd en hebben de Biesbos verkend, gewandeld via de wandelknooppunten en heerlijk gefietst. Wij vinden het een supercamping.

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Corine Polling06-07-2022

Prima

Heerlijke rustige camping met fijne grote staanplaatsen. Uitstekende wifi . We komen zeker nog een keer terug.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Saskia06-09-2021

geweldig verblijf gehad op een rustige camping.

een heerlijk verblijf op een mooie camping. Als de camping vol staat is het aantal toiletten en douches aan de krappe kant. Het sanitair is schoon, het gras loopt erg in, vooral in de ochtend als het gras nog vochtig is. Misschien 1 grote inloop mat voor de deur dat dat een oplossing kan bieden. het heeft mij niet gestoord.(las dit in vorige review) Je fietsen kun je stallen in een schuur en daar tevens opladen. wifi op de camping is gratis en prima voor camping wifi. plekken zijn erg ruim en heerlijk gras voor je caravan/tent, geen grondzeil nodig gehad. kortom een heerlijk verblijf gehad op een mooie rustige camping.

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 5Mieke19-08-2021

Mooie plekken maar slecht sanitair

Erg weinig sanitair voor hoeveelheid Camperduin.

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 3Marian Kersten10-08-2021

Gras, gras en nog eens gras

Wij zijn echt wel van het gras. Maar helaas was er pas gemaaid en men liet t gras liggen. Bij vochtig/nat weer zit alles onder het gras. Je voortent, caravan maar ook sanitairgebouw. Ook betekent nat gras muggen en dat hebben we geweten ook. De eigenaresse en eigenaar bij aankomst gezien en waren tegen elkaar aan t mopperen. Voelt niet erg gastvrij als je net aankomt. Dit was ook de eerste en laatste keer dat ik ze tijdens ons verblijf heb gezien. Rustige camping, voor ons te rustig. Wel ruime plaatsen!

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5Hkm10-08-2021

Matige camping ruime sta plaatsen

Rustige camping, grote plaatsen. Eigenaar alleen gezien bij aanwijzen van de staanplaats.Er zit geen ziel in de camping. Vanuit eigenaar meer affiniteit met campingwezen verwacht. Toilet gebouw redelijk schoon. Mag alleen wel vernieuwd worden, aangepast aan deze tijd. Douches en toilet apart en gehandicapten douche en toilet toevoegen.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5Benny10-08-2021

Wij komen hier niet meer terug.

Het zijn ruime caravan/camper plekken. Het sanitair echter is gedateerd en heeft maar 2 wastafels (te weinig wanneer de camping redelijk bezet is) waar je kunt tandenpoetsen, scheren, handen wassen na toiletgebruik. Geen privacy. Wifi ontvangst is zeer matig.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8José05-07-2021

Rust en ruimte

Mooie rustige camping met ruime plaatsen. Eigenaar alleen gezien toen we aan kwamen, daarna niet meer (weet niet hoe hij heet,). Sanitair is schoon. Geen wasbakken voor tanden te poetsen. De omgeving is prachtig.

• 9Bep Hop05-08-2020

Complimenten aan camping

Super genieten van rust en van de ruime camping , zowel opa en oma als de Kinderen en kleinkinderen

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Pjotr60331-05-2020

Recreëren in rust en ruimte

Als je van een ruime plek houdt die goed is onderhouden en midden in de natuur ligt, ben je hier aan het juiste adres. Een perfecte start/finish voor rondje Biesbosch met de fiets. Neem dan even wat meer tijd voor Geertruidenberg.

• 8Eetgelegenheden

Camping Minicamping Oud Drimmelen info