8,2

20 reviews over Camping Natuurkampeerterrein De Duiventoren in het Nederlands

Prachtige natuurcamping met gemoedelijke sfeer

Wildbenger
18-7-2019

Heerlijke plek, de gezelligheid spatte ervan af toen we aankwamen op zaterdagavond. Overal vuurtjes voor de tent, vooraan een speelplaats met modderpoel en waterpomp. Yurt en minibibliotheek voor algemeen gebruik waar de kinderen ook graag spelen. Veel vouwwagens en tenten, allesbehalve burgerlijk..gemoedelijke sfeer onderling en veel aanspraak. Als de camping vol staat vraag ik me af of het sanitair gebouw genoeg capaciteit heeft. Douches staan afgesteld op 4,5- 5 minuten wat voor mij veels te kort is. Zwemwater is enigszins spannend want donker water en waterplanten maar er is een oever met steiger waar je verkoeling kunt vinden. Eigenaren niet nadrukkelijk aanwezig wat ik ook wel eens fijn vind. Met groot gezin aan de prijs vanwege het afrekenen per item en persoon. Al met al een dikke aanrader met name vanwege de sfeer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Cindy
7-7-2018

Tijdens onze trektocht door Nederland was dit onze eerste verblijfplaats. We verbleven in een trekkershut en deze was echt in orde! Ook hadden we een ontbijt geboekt en dit was dik in orde! We komen zeker nog eens terug! Een mooie gemoedelijke camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Mooie natuurcamping

Sabine
29-4-2018

Fantastisch tijd gehad. Vriendelijk personeel. Heerlijk zwemwater voor de kinderen. Wij hadden een ruime plek vlakbij de yurt. Onze kinderen hebben hier genoten!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Voor ons niet meer

j.s.t
29-8-2017

Afgelopen zomervakantie hebben wij ruim een week op deze camping gestaan. Wij vonden de plekken erg klein voor een natuurkampeerterrein. Sommige mensen stonden met hun voortent tot aan het looppad of scheerlijn aan scheerlijn. De sfeer op de camping is wel heel gemoedelijk. Het wc's werden soms maar 1 of 2 keer per dag schoongemaakt bij een volle camping met kleine kinderen is dit niet voldoende, na het schoonmaken stonk het vaak nog steeds (alsof je een openbaar toilet binnen kwam) waarschijnlijk door het urinoir wat niet kon worden doorgetrokken. De douches zijn prima, fijne harde straal. De eigenaren hebben wij niet gesproken, bij aankomst niemand aanwezig door de telefoon werd gezegd dat ze iedere avond een rondje over de camping lopen maar wij hebben de hele week niemand gezien. Broodjes werden op de tafel gelegd en er kon geen goedemorgen vanaf. De vuurkorven op de camping zijn erg leuk, jammer dat het hout wat de eigenaar verkoopt zo groot is dat het bijna niet in de korf past, en zo hard is dat je je bijl erop kapot slaat. Ook jammer dat de groentetuin die op de website wordt genoemd maar 2 x in de week open is, een gemiste inkomsten kans voor de camping.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Gezellig en gemoedelijk

Peter v. M
24-6-2017

Mooi terrein met veel verschillende soorten dingen. Vooraan een speelterreintje. Achteraan is water. Voor kinderen die jong zijn fijn gescheiden. Ook is er een familiedouche en mooi sanitair, goed ingericht voor gezinnen.

Aardige eigenaren die graag een praatje met je maken tijdens hun werk. Ook zijn er gemeenschappelijke faciliteiten waardoor je veel contact met anderen hebt een een gemoedelijke sfeer krijgt.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor mij nooit meer

Herm
18-6-2017

Door de week lekker rustig maar in het weekend één gekkenhuis. Je zit dan als rustzoekende natuurcampingliefhebber midden in een speeltuin met heel veel schreeuwende kinderen. Verder was er door de leiding een fout gemaak in de reservering waardoor ik na twee dagen moest verhuizen. Niet prettig dat ze hun fout in mijn schoenen schoven. Verder mooie camping hoor, voor gezinnen met kinderen, maar noem het geen natuurcamping.

Gereisd Alleenreizend in juni 2017

Lekker los. Hippystyle

Mirjam
16-9-2016

In de natuur camperen. Grote plekken. Elke tent eigen vuurkorf. Eigen picknick tafel. Zwemvijver in het bos.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zo vanuit je tent het zwemven in ...... heerlijk!

S. Boer
19-8-2016

Zeer fijne camping met persoonlijke aandacht. De broodjes worden 's morgens door de eigenaar naar je plekje gebracht. Zwemmen in de Ven die op de camping ligt, 's avonds kampvuur en genieten van het niets.... Wij waren er slechts vier dagen en zijn de camping amper af geweest, het was dan ook schitterend weer! Ontzettend fijne sfeer, gemoedelijk en vriendelijk. Iedereen heeft tijd voor een vriendelijk woord.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Heel heerlijk en écht.

wolligenlollig
1-8-2016

Voor jonge én kleine kinderen (baby's ook!) is het hier heerlijk; skelters, trampoline, bos, zandpoeltje, water, de yurt met verassende spelletjes, sanitair voor kleine én grote mensjes toegankelijk en voldoende ruimte voor je eigen stekkie. Geen gedoe over afwas mein en dein; écht helemaal goed! De eigenaren willen dat graag zo houden. Fijn dat er een koelkast is in de yurt om melk/vleeswaren etc koel te houden. Jammer dat er gasten zijn die er 6PACK bier/flesSEN wijn in zetten. Tip voor de beheerders/sters: hang een watervaste stift aan een touwtje naast de koelkast; dan kan één ieder zn naam op zijn/haar ding schrijven. Lijkt me dat men daardoor óók bewuster wordt van de luxe van de koelkast... En dát is ons énige puntje van kritiek.... Maar eigenlijk: een heel heerlijke; grandioos relaxte gezellige vakantie gehad! Tot de volgende keer Lisette, Jan , Maud en Guus!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

kei leuk

Natalie
12-6-2016

Helemaal geweldig. Zeker als je maar een weekend gaat. Je hoeft namelijk alleen wat kleding en een slaapplek mee te nemen, dus je kan licht reizen. Verder is alles daar. Maar ook voor langer is het leuk. Er is een compleet ingerichte keuken die je mag gebruiken. En die zit dan heel gezellig in een mooie tent. Yurt. Compleet met tafeltjes en spelletjes. En koffie, thee en eieren voor 20 ct. Broodjesservice. Een nieuw toiletgebouw waar alles aanwezig is. Inclusief afwasmiddel en theedoeken. Voor kinderen een berg skelters, kleine speeltuin, zwemvijver. En wat wij het leukst vonden. Fikkie stoken. Bij de zwemvijver is een grote stookplaats. Maar je mag ook een vuurkorf pakken en bij je eigen plek neerzetten. Hout is volop aanwezig tegen betaling. Aanmaakblokjes erbij. Wij hebben ons prima vermaakt!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerterrein De Duiventoren in Dorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerterrein De Duiventoren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.