Vakantiehuis 't Volderke

9,1

50 reviews over Vakantiehuis 't Volderke in het Nederlands

Zeer goed

Aad van de vakantievriendenclub, 28-5-2017

Mooie accommodatie met zeer ruime kamers. Elke kamer voorzien van ruime douche. Gezellig terras aan de zonzijde. Gezellige en zeer behulpzame beheerders. Wij gaan in 2018 voor de 3e keer.

Wat o.i ontbreken zijn handdoekenrekjes in de douche ruimtes.

Zeer goed geoutilleerd voor groep van 16 personen

Familie Salemans, 21-5-2017

Enige minpuntje: de badkamer zou geschikt zijn voor een invalide in rolstoel, maar de wasbak was te hoog en de spiegel ook, zodat de persoon in de rolstoel niet in de spiegel kon kijken en moeite had om de armen/handen onder de kraan te houden.

een geweldig weekend gehad met prima service

fam. Zomer, 2-5-2017

Het verblijf is zeer goed geoutilleerd en de maaltijden zijn uitstekend.

super verblijf

Paasgroep, 18-4-2017

alles was hier aanwezig om een weekend te doen slagen. We gaan al 22 jaar met de Pasen met een groep van ongeveer 20 personen met de Pasen een weekend weg. qua verblijf was dit een van de toppers. Vooral de keuken en de inrichting hiervan was super. Het enige kleine minpuntje was dat er geen afscheding in de badkamers was tussen doucheruimte en de rest van de badkamres. Hierdoor werden spullen nat en werd de vloer in de gehele badkamers nat (waren trouwens wel allemaal mooi afgewerkte badkamers)

Geweldig !

Corrie Timmermans, 23-3-2017

We hebben een fantastisch weekend gehad de accommodatie was in een woord perfect !!

de catering was geweldig !!! Wij komen hier zeker terug

Erg fijn

Agnes, 22-3-2017

Mooi huis, gezellige inrichting. Heel prettig dat iedere kamer een eigen douche en toilet had. Verder ook van alle gemakken voorzien, zoals een grote keuken met twee vaatwassers en grote koelkast en vriezer. Ook voor (kleine) kinderen een speelplaats met wipkippen, glijbaan en zandbak, en een doolhof om lekker doorheen te rennen.

Prachtige accomodatie, zeer ruim.

Fam. Huisman, 24-2-2017

We werden zeer gastvrij ontvangen. Alles was er op gericht om ons een prachtig weekend te bezorgen. Buiten is er een super groot grasveld, ideaal voor de jongeren onder ons. Onze groep was zeer gemêleerd qua leeftijd maar iedereen kon zijn/haar ding doen.

Wat een Top accommodatie!

Koorbizniz, 7-11-2016

Wij bewoonden met onze zanggroep Koorbizniz (14 p.) de groepsaccomodatie "De Schouw". Mooie grote huiskamer met complete keuken en 6 slaapkamers met badkamer en toilet. Alles tot in de puntjes verzorgd en fris ingericht. Lakenpakketten aanwezig. Warme ontvangst en grote vrijheid. Een heerlijke lokatie om veel plezier te maken. Dit wordt onze vaste plek voor hopelijk nog veel inspirerende oefenweekenden!

Leilinde...Prachtige locatie voor een groep

Saskia Pontier-Koek, 12-4-2016

Met een groep van 18 vrouwen tijdens het jaarlijkse Ont-Moetingsweekend verbleven in de Leilinde. De accommodatie ademt een rustige sfeer en biedt voldoende ruimte. De keuken en eetkamer bood voldoende ruimte voor gezellige maaltijden. In de keuken was het goed koken voor een grote groep. Op zaterdagavond gebruik gemaakt van de beamer voor een workshop. Prima geregeld!

De zitkamer had 16 plaatsen voor gezellig samenzijn. We plaatsten deze in een kring voor de gezamenlijke activiteiten. Met 2 gemakkelijke stoelen van de eetkamer was dit goed toeven.

We boften met het weer dus er is ook veel op het terras gezeten in het zonnetje. De slaapkamers waren ruim met 1 persoonsbedden (waarvan sommige hooglaagbedden maar dat was niet nodig, maar handig voor zorgvakanties.

De omgeving is rustig, een groepje heeft een aantal geocaches opgepikt in de buurt dus ook daar was gelegenheid voor... voor de liefhebbers dus...

De ontvangst was zeer vriendelijk en servicegericht. We mochten altijd bellen bij vragen. Kortom, plezierig verblijf om een weekend niets te moeten en elkaar te ontmoeten.

Klein puntje was het feit dat in de (aangepaste) badkamers het water van de douche niet fijn afliep en dat je dus al douchend moest bijdweilen... anders liep het door de hele badkamer. Voor mensen die zorg nodig hebben erg handige badkamer maar in ons geval was dit het enigste aandachtspuntje.

Superlocatie voor elk groepsuitje

Hanny, 12-10-2014

Met een groep deelnemers van het epilepsiefonds een week op vakantie geweest in het volderke. Wat was het fantastisch verzorgd en wat hebben we genoten. De slaapkamers hebben hele goede bedden, per slaapkamer een nette douche/toilet waar ook gehandicapten geen moeite mee zullen hebben. Kamers zo ingedeeld dat rolstoelgebruik geen probleem is.

Nog aparte toiletgroepen bij de grote huiskamer. Hier twee zithoeken en drie grote eettafels. Ook met nat weer kun je je dus goed vermaken met een grote groep zonder elkaar op de lip te zitten. Mooie keuken, groot opberghok met mega koelkast.

Een heel groot speelveld met schommels glijbaan en klim rek naast de locatie , een lekker terras met een overkapping en een ping/pong tafel. Achter het veld nog een veld met een doelschop bord. Genoeg ruimte om wat je dan ook maar verzint te kunnen doen. Aan de overkant van de weg een jeu des boules baan en tafel golf. Dit kun je dus ook gewoon vanuit je rolstoel doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Volderke in Dongen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Volderke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis 't Volderke scoort een 9.08 uit 10 op basis van 50 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: