Pukkemuk

6.9Voldoende

• 1annemiek16-08-2014

nooit meer

Hier ga je nooit meer naar toe.Mooi park maar heb je een klacht geven ze niet thuis en zijn jou bevindingen niet waar. Op een drukke dag niet genoeg zitplaatsen en limonade aanbieden zo veel je wil moeten ze wel zorgen dat ze het bij vullen zo kan je van alles wel aanbieden.

augustus 2014

• 9Opa Jesse12-05-2017

Waanzige dag gehad

We zijn heel hartelijk ontvangen door het personeel. We waren hier nog nooit geweest dus zaten vol met vragen. Maar ook hiermee werden we goed geholpen en we voelde ons welkom. De kinderen hebben zich goed vermaakt en wij ook. De menukaart heeft een ruime keuze en de pannenkoeken en sate menu zijn zeker om aan te raden. We komen in de zomer zeker nog eens terug om ook het watertoestel te ervaren. Hier moet je echt een keer geweest zijn

mei 2017

• 10J.jansson08-05-2016

Wat een leuk pretparkje

Wat een leuke speeltuin! Veel meer dan dat ik had verwacht. Kinderboerderij, klimparkje, zandbak/zandberg/waterzandbak, klompjesbaan was de favoriet hier en natuurlijk de waterspeelplaats. Geweldig. Vriendelijk medewerkers. In de binnenspeeltuin zijn wij niet geweest, het was heerlijk weer dus alles buiten, maar ook dat zag er goed uit.

Wij stonden op het campinkje ernaast, wat er heel netjes uitziet, ruime plekken, net sanitair. Regelmatig naar de paardjes gelopen. Ook echt een aanrader!

mei 2016

• 4van Kaam24-07-2019

Het is dat je met de kinderen mee moet.....

de zaak gaat pas na 5 minuten over 10 uur open. Bij binnenkomst zit het personeel te appen en hebben nog koffie pauze. Hoe bestaat het. Alle attractie zijn nog gesloten. Geen water op de waterspeeltoestellen, klompjesboten gesloten, verkooppunt in de tuin gesloten. Skelterbaan niet startklaar. Pas na een half uur gaan de watertoestellen pas aan. Er dwaalt een misselijkmakende varkensstront lucht over het parkje afkomstig van de naastgelegen mega varkensstal. Het geheel maakt een amateuristische indruk. Binnen is het een zooi en te heet. Kortom, leuk parkje waar kinderen best een poosje lekker in het waterparkje kunnen recreëren, maar de begeleiders hebben er weinig te zoeken. En.. er wordt door sommige gasten fervent gerookt.

juli 2019

• 9Ellie Leijten13-07-2016

Het was een geweldige dag met de kleinkinderen.

Het was geweldig met de kids , het waterparadijs een genot bij goed weer , binnen speeltuin , buitenspeeltuin een super grote zandbak met speeltoestellen. Dieren waar ze tussen kunnen lopen en nog wat sprookjes huisjes , leuk. De kids vonden het zo super , dat gaan we meer doen als opa en oma uit Roosendaal. En dat voor 7,50 per persoon en voor de volwassenen 2 consumtiebonnen per persoon , de kids kunnen onbeperkt ranja pakken in leuke gekleurde bekers. Probeer dat maar eens uit in een ander park , dat gaat niet lukken.

juli 2016

• 3nienes17-06-2014

Leuk, maar blijf bij eigenaar uit de buurt!!

De Pukkemuk is een heel leuk park voor kinderen, leuk en ruim opgezet en een lage entreeprijs. Prijs/kwaliteit is goed. Maar blijf bij de eigenaar uit de buurt. Ronduit asociaal (bijna agressief) hoe je door hem aangesproken/behandeld wordt. Man is niet voor rede vatbaar en vindt zijn gedrag blijkbaar erg normaal, sorry kan er niet vanaf. Eigenaar is duidelijk geen kindervriend. Voor mij nooit meer Pukkemuk.

mei 2014

• 9Corrie Lemmens24-05-2013

leuk verzorgde speelplaats

Hele grote schuur ingericht om kinderen uren speelplezier te bezorgen en ook buiten met zand water en klimtoestellen, ook is er een mooi aangelegd sprookjespark aangepast aan de boerderij ..Ook zijn er vogels, kangoeroe ,geitjes en kippen.,

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 1Sandra17-04-2017

Agressieve eigenaar

Vandaag was er een Paasshow om 14:00 en wij zochten een plaatsje in de binnenspeeltuin. Alle tafels hadden een bordje gereserveerd erop, waarop een medewerkster achter de bar ons aanhoorde en zei dat een gezin had gebeld dat er een wijziging was. Zij heeft het bordje weggehaald en wij mochten plaatsnemen. Uiteindelijk vonden de kinderen de Paasshow niet interessant en wilde graag buiten spelen. Wij hebben de tafel verlaten en een ander gezin dat net binnen was gekomen, nam plaats aan deze tafel.

Zo hebben wij met de kinderen een rondje gelopen door het park en gespeeld. De lucht werd donker en het begon zacht te regenen, daarop zijn wij teruggegaan naar de binnenspeeltuin. De tafel waar wij eerder hadden gezeten was weer leeg en wij gingen daar zitten, de kindjes gingen heerlijk spelen in het speeltoestel. Wij bestelden een consumptie en een bittergarnituur. In de tussentijd komt een familie binnen, die klaarblijkelijk de tafel had gereserveerd. De eigenaar beval (het was niet eens een vriendelijke vraag of uitleg) ons dat wij moesten elders gaan zitten, want wij waren daar onterecht gaan zitten. Een tafel vlakbij was net verlaten alleen nog erg vies, waarop één van ons hem zegt wel daar te willen zitten als de tafel werd schoongemaakt. Zonder moeite staan wij op en je verwacht toch dat je een andere schone tafel aangewezen krijgt, maar dit werd niet aangeboden. Hierop werd de eigenaar zeer agressief in woorden en wij moesten maar gewoon het park verlaten. Aangezien zijn gedrag alle aandacht van de rest van de bezoekers had getrokken, hebben wij gevraagd om even buiten de discussie voort te zetten. De eigenaar begon stennis te maken en te dreigen met politie, praten met de man was onmogelijk en wij moesten het park verlaten. Wij waren volgens hem agressief (dit vertelde hij zo aan de politie), hij was bedreigd en als er geen excuus kwam moest de politie komen. Intussen hadden wij onze drankjes en zaten nog op de bittergarnituur te wachten. Hij wilde ons niet geloven dat het bordje door zijn personeel was verwijderd en wilde dan wel weten wie dit was. Zolang wij niemand aanwijzen, werden wij afgeschilderd als leugenaars. Wij hebben niemand aangewezen, gezien de houding ons al genoeg zei dat deze werkneemster er niet met een kort woordje vanaf zou komen. Wij kwamen met een gezin in gesprek, welke deze ochtend ook al te maken had met deze agressieve houding van de eigenaar om twee aan elkaar geschoven tafeltjes.

Onze kleintjes hadden de spanning meegekregen en wilde eigenlijk al naar huis, maar hier wilde wij niet meteen aan toegeven. Onderweg naar de buiten speelactiviteiten komen wij de eigenaar tegen in de deuropening en mochten wij niet verder. Hij hield zijn agressieve toon aan en was niet voor rede vatbaar. In de tussentijd is de politie werkelijk gearriveerd en neemt een agent ons verhaal op en de andere agente het verhaal van de eigenaar. Uit woorden konden wij opmerken, dat de eigenaar wel vaker onzinnig de politie laat komen. Wij zouden het liefst onze kinderen bijbrengen dat je daar niks van aan moet trekken en willen blijven, maar van de eigenaar moesten wij het park verlaten. Hij was na het gesprek met agente bereid om ons het entreegeld € 46,00 minus de 5 genomen consumpties à € 2,00 per stuk terug te betalen. Wij eisten het volledige bedrag terug, gezien onze gezellige Paasdag ernstig is verstoord en wij toch wel vinden dat je onterecht voor schut ben gezet tegenover alle andere bezoekers. Waarop de eigenaar het geld in zijn binnenzak stopt en zegt dan krijg je niks en verlaat je nu het park. Uiteindelijk nog even gesproken met de agenten en hebben wij voor de emoties te hoog opliepen het park verlaten. De agente is het bedrag van € 36,00 gaan halen bij de eigenaar en heeft dit met ons afgehandeld toen wij inmiddels buiten Pukkemuk stonden.

Deze manier van je klanten benaderen is hooguit schandalig. De eigenaar zou zich het beste kunnen inschrijven voor een cursus zelfbeheersing en een agressietraining.

april 2017

• 1nooit meer16-09-2013

nooit meer

toevallig bij pukkemuk uitgekomen en even met onze zoon van 13 maanden binnen gekeken. Na E17.50 te hebben betaald, kwamen we terecht in een vieze schuur met onvriendelijk personeel, na een uur hadden we het wel gezien. Dit nooit meer.

september 2013

• 6hubertus21-05-2018

varken geiten boerenkool leren ze op

Deze voormalig varkens boer heeft het aardig voor elkaar, hanteerd zijn eigen strak beleid dat is zijn goed recht en daar is op zich niets mis mee Zolang u zich daar ook aan houd en u zich onderdanig opsteld is daar best vertoeven

juli 2017

10 van de 43 reviews gezien