Camping Minicamping de Groenstraat

Camping Minicamping de Groenstraat
9,4

19 tips over Camping Minicamping de Groenstraat

Bianca , 19-6-2018

Wij hebben een koetstocht gemaakt door natuurgebied huis ter heide. Zeer de moeite waard. Meer info te krijgen bij Wendy.

Ook een bezoek aan het textielmuseum in Tilburg is zeer de moeite waard.

Wij hebben ook een midzomernachtwandeling gemaakt (georganiseerd door natuurmonumenten) door de Drunense Duinen .... blijft een mooi en uniek natuurgebied!

Veel plezier!

Leo, 27-6-2015
bezoek de biesbosch vanuit de camping 20 minuutjes om in drimmelen een rondvaart of zelf een bootje te huren.
Silvia Schouten, 25-5-2015
Zeker een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen of zonder kinderen.

Hans en Desiree, 13-4-2015
Uitstekende minicamping, ook voor het vroege voorjaar vanwege het perfecte en verwarmde sanitair
kamphorst, 27-8-2014

fietsroute: Loonse en Drunense Duinen

museum de looierij-

kaarsenmuseum baarle nassau

eetcafe janssen janssen

fietsroute : dongeroute (erg leuk)

fietsroute: breda door de bossen

À. de Bruin, 17-8-2014
Dongen is een saai dorp vonden wij. Maar Oosterhout en Geertruidenberg maken veel goed. In Dongen zijn goede, grote supermarkten dat is een pluspunt waard.

Lyda van der Kamp, 16-8-2014
Ik miste wel een apart, afgesloten wastafel om mij even op te frissen, maar deze komt volgend jaar volgens Wendy.
Wim en Susan van Veelen, 14-8-2014
Ga zo door, jullie zijn een geweldig stel met jullie kinderen. En met deze inzet gaat jullie roem voor je uit.
Robert Boersma, 4-8-2014
Broodjes service zou lekker zijn
Gerard en Francie Schuurbiers, 25-7-2014

Mooie omgeving om te fietsen en wandelen.

De Biesbos en Loonse en Drunense Duinen.

Dichtbij Oosterhout met een groot winkelcentrum.