Hotel De Villa Dongen

32 reviews over Hotel De Villa Dongen

• 2019
    5Pluim08-12-2019

Zeer matig

Wij hebben met de familie drie kamers geboekt bij de villa. De kamers waren gereserveerd op de verkeerde naam waardoor er verwarring ontstond. De kamers zijn netjes en fris . Ook fijn zijn de koffie en thee faciliteiten. S’morgens bij het ontbijt moesten we over de slingers voor de trap en de kerstversiering heen naar de ontbijttafel. Dit was verder goed. Niks bijzonders. Volgende dag kwam er familie bij die ook twee kamers hadden. Bij het ontbijt op de tweede dag was het drukker en probeerde de verwarde eigenaar zelf het ontbijt te regelen. Hij vergat bestellingen en vroeg vele malen wat er besteld was . ook werd er veel te weinig aangevuld zodat ,mijn familieleden die graag goed eten , niet genoeg hadden. Bij het afrekenen heb ik mijn visie hierover gegeven maar de eigenaar voelde zich erg aangevallen en schoot in de verdediging.. voor 100 euro per nacht macht de klant wel iets verwachten en daar is niet aan voldaan.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Dirk De Beule18-02-2019

Goed hotel voor kort verblijf.

Geschikt voor kort verblijf. Nette kamer,en badkamer, wel klein, niet geschikt voor meerder dagen te verblijven. Sliepen op de tweede verdieping, en konden gebruik maken van wel een speciale open lift. Vriendelijke ontvangst en bediening. Goed diner, en lekker ontbijt, niets te kort.

Gereisd met partner in februari 2019

• Oude reviews

4spoor29-12-2016

dit nooit meer

we waren 26 dec in het hotel we konden niets drinken in het hotel was geen stoel meer vrij we konden koffie maken op de kamer en de kamer was kil en koud ik kom hier nooit meer terug. volgens hotel kon ik in dorp iets gaan eten en drinken maar heel dorp gehad maar kon nergens eten

Gereisd met partner in december 2016

• 7Karin06-12-2016

leuk hotel

Het was een leuk hotel, onze verwachtingen waren echter hoger. De kamers waren smaakvol ingericht, helaas aan de kleine kant en koud.. Het ontbijt was degelijk, helaas met weinig variatie.. Het avond eten was helemaal top !!!

Gereisd met partner in december 2016

• 9Jolanda de Schepper14-08-2016

Er was iets mis gegaan met onze reservering. Het is door het hotel zo ontzettend netjes opgelost. Met een vervangend hotel, een drankje, we werden gebracht naar het hotel en ook de volgende ochtend weer opgehaald omdat we met een wandeling bezig waren. Wat een vriendelijke mensen en een geweldige service. Niets dan complimenten!!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 7Gezinnetje12-09-2015

Prima hotel, geen poespas

Na een dagje Efteling is het prima bijkomen in dit hotel op ca. 8 km van het attractiepark. De ontvangst in het hotel was vriendelijk en vlot. Wij hadden een comfort kamer met een extra bed voor onze 8-jarige dochter. De kamer oogt ruim, modern ingericht en is schoon. De badkamer is een balzaal en ook schoon en praktisch ingericht. Bedden liggen prima maar de kamers zijn wel erg gehorig. We hebben het diner niet in het hotel genuttigd omdat we iets simpels wilden na zo'n leuke maar vermoeiende dag. Het ontbijt was wat er van verwacht mag worden. Gewoon goed, genoeg keus. Zo mogelijk biologisch. Vriendelijke bediening. Helaas geen verse jus d'orange maar ach, dat is overkomelijk. Ik weet niet of ik met heel jonge kinderen hier zou verblijven. Er is weinig speelruimte (wel een park achter het hotel). Maar evengoed waren ze wel vriendelijk voor het kind. Kortom, gewoon een prima hotel!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 7René Cloudt31-03-2015

Niet voor herhaling vatbaar.

Mooi gebouw. Omgeving en uitzicht niet echt bijzonder. Buurt is doorsnee. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Te duur voor te kleine kamer. Ontbijt was doorsnee maar best aardig. Kamer was niet echt schoon. Stukjes toilet papier op de grond en behoorlijk stoffig. Schoonmaak kan dus beter. Ook de randjes en richeltjes mee nemen. Ook binnen in de kleerkast mag wel eens gestoft worden. Lag echt een heel dikke laag stof op de scharnieren van de deurtjes. Twee persoons bed was wat aan de smalle kant.

Gereisd met partner in maart 2015

• 1Hans en Marieke24-11-2014

Mooi hotel, slechte eigenaar

We hebben onze huwelijksnacht doorgebracht in De Villa. De kamer en de ligging van het hotel zijn prima, maar de service is waardeloos. De bestelde (en betaalde) fles prosecco was 's avonds niet aanwezig. We kregen een flesje badolie als gift (is overigens gewoon voor betaald), terwijl er geen bad aanwezig was en het eigenlijk massageolie had moeten zijn. Een douche is wel aanwezig, inclusief schimmel in de kitnaden. Het ontbijt, de volgende ochtend, was ronduit waardeloos. Twee kannen koffie, geen heet water, wel theezakjes. Zure jus d'orange uit pak, houdbare melk en bijna alles in drievoud!?!. Broodjes ook nog eens steenhard. Merkwaardig als huwelijksontbijt. Klachten door eigenaar totaal niet serieus genomen. Thee is volgens hem geen standaard ontbijtdrank en hij is vooraf gemaakte afspraken simpelweg niet nagekomen, dit was erg teleurstellend voor de boeker van de kamer. Hij vond excuses niet nodig. We kregen nog wel een lunchbon toegeschoven over de bar en konden vertrekken.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Peter Eerdekens19-08-2014

Heer gegeten en supervriendelijke bediening

Zoals de titel al zegt, hebben we in De Villa heerlijk gegeten (diner = 10+ en ontbijt is 9/10) voor een goede prijs én met supervriendelijke en correcte bediening. De kamer was groot genoeg en comfortabel. in de badkamer ontbrak een badmat (hetgeen ik wel graag heb). We hebben ook wel 'geluk' gehad met het weer, het regende nl. en dus was het slechts een beetje te warm om de kamer op het 2de verdiep. Ik kan me voorstellen dat het in de volle zomer écht niet te doen is... Toch gaan we dit hotel volgend jaar nog eens aandoen als uitvalsbasis om enkele mooie steden in de buurt te bezoeken. Ik kijk er al naar uit!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9filip_de_cloedt27-07-2014

2 dagen met bongobon super

zeer vriendelijke mensen het eten echt lekker,het hoognodige voor ontbijt,eens a al carte gegeten.Bij ons laatste ontbijt vroeg de eigenaar wat we van ons verblijf vonden,wij vonden het super,hij antwoorde;ALS EEN BELG ZEGT DAT HET GOED DAN IS HET GOED.

Gereisd met partner in juni 2014

Hotel De Villa Dongen info