Camping Minicamping 't Huukske

Tonen op kaart

62 reviews over Camping Minicamping 't Huukske

• 2019
    9Mart en Gonny10-09-2019

GEWELDIGE camping met alles er op en er aan.

Wat een geweldig mooie camping en super vriendelijke gastvrouwen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Harrie en Carla van Gorkum21-08-2019

Fijne ontvangst .schoon en proper en klantvriendelijk.en niet vergeten gezelligheid.

• 5Staat v/h sanitair

• 10Gert en Annie. Hellendoorn.23-07-2019

Fantastisch!!

Zeer mooi en super schoon sanitair. Rina is een hele vriendelijke gastvrouw. Een aanrader!!!!!!

• 10Johanneke en Peer13-07-2019

Geweldig

We hebben 9 dagen bij Rina en Ruud gekampeerd, 9 heerlijke en gastvrije dagen. Elke avond jou de boules bij het vuur gestookt door de vader van Rina. Hartelijk ontvangst met koffie. Een heerlijke camping BBQ tegen een heel nette prijs, die ook perfect verzorgt was en heel gezellig. Kortom een heerlijke week, lekker gefietst. Volgend jaar zeker terug voor een weekje ondanks dat het maar 13 km van ons huis vandaan is.

• 9Els en Peter01-05-2019

Gezellige,schone camping. Heel goed ontvangen.

Leuke ontvangst met koffie. Mooie schone camping. Fiets en wandelroutes per campeerplaats in een map. Kleine leenkaartjes met knooppuntenroute. Fijne mensen. Een aanrader.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8Lilian de Jong-Bennaars27-11-2018

Gezellig

We hebben in Septenber 2 weken hier gestaan met de caravan. Het is 'n gezellige camping. De eigenaren zijn heel vriendelijk. We werden ontvangen door Rina, gezellig aan tafel met wat drinken erbij en even 'n praatje. Daarna uitleg over de camping en de huisregels, nog 'n rondje langs de wasgelegenheid ed. Daarna naar onze plaats. Het zijn ruime plaatsen. De omgeving is mooi, met mooie wandel en fietsroutes die op de camping verkrijgbaar zijn. Echt de moeite waard om hier op de camping te staan.

• 10Piet van kempen15-10-2018

Alsof een fluwelen warme deken over je heen komt

De welkomskoffie de geweldige gemeende vriendelijkheid en de gezelligheid op deze camping zijn een dikke tien waardDe camping ligt op 10 minuten lopen van het centrum Diessen waar het gezellig toeven is ook dichtbij de bakker slager en supermarkt . De camping heeft zeer net sanitair dat blinkt als een spiegeltje en ook het kampeerveld is zeer goed onderhouden. Voor ons is het zelfs na lang nadenken niet mogelijk een minpunt voor deze camping te vinden. Wij hebben al heel veel campings bezocht maar deze hoort bij de eerste twee

Els en piet van kempen Bergen op zoom

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Henk Heemskerk10-10-2018

Gezellig en knus verblijf

Een gezellige familie camping. Ruime plaatsen met water en elektra aansluitingen. Het sanitair ziet er schoon en helder uit. Zelfs het terrein ziet er verzorgd uit. s' avonds is er ook een fijn kampvuur bij de activiteiten. Dat is gezellig. Ook wordt er een avond met wokken verzorgd.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Anna20-09-2018

Een parel

Wat een geweldige camping. Beheerders erg hartelijk, nemen de tijd voor een gesprekje. Toiletten en afwaskeuken superschoon. Grasveld ondanks hoge temperaturen erg goed verzorgd. Prachtige omgeving om te fietsen. Zou niets op kunnen noemen wat niet goed is op deze camping. Kortom een aanrader.

• 9Theo en Anneke18-09-2018

Fantastisch e blijven komen.

Geen disco maar wel gezellig jeu de boulles. Niet moeilijk doen maar gewoon.

8 tips over Camping Minicamping 't Huukske

• Bol, 14-07-2012

2 verlichte jeu de boule banen waar gezamelijk tot laat in de avond gespeeld wordt

• A.Striekwold, 14-06-2013

Direct om de hoek een prachtig bos om in te wandelen

• Riet en Bert, 29-06-2013

Leuke fietstocht naar de Bockenrijder een uitspanning in Esbeek

1 vraag over Camping Minicamping 't Huukske

• Wim Meijer, 11-07-2016

reserveren

Is er de komende vier weken nog plaats op uw camping?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig