Camping Minicamping 't Huukske

• Matig / voldoende: 5 - 7

Supercamping.

Gert en Alie
24-6-2018

Wij vinden het een geweldige camping gerund door Rina ,een goede gastvrouw bij gestaan door Jos en Nel en Ruud. Wij blijven er zeker terug komen. Locatie/ ontvangst/ aandacht/ gastvrijheid alles is gewoon top. Het is een prachtig park met uitstekende sanitaire voorzieningen.

Genieten met een grote G. In een woord Geweldig.

Adri en Karen
18-5-2018

De enorme betrokkenheid en vriendelijkheid van de Familie van de Wal zorgt ervoor dat je je bij ‘t Huukske meteen helemaal thuis voelt. Alles tip-top in orde. Iedereen wordt op dezelfde manier ontvangen en behandeld. Of je al 10 jaar of langer hier komt of voor de eerste keer maakt helemaal geen verschil. Vanaf begin tot het einde van je vakantie is het helemaal super.

Fenomenaal !!

Moniek Maan
26-4-2018

Een heerlijke camping met super aardige eigenaren.

Heerlijk verwarmd en schoon sanitair met douches waarvan het water meteen op heerlijke temperatuur is.

Een echte aanrader, wij komen zeker terug !!

Geweldig

Fam. Pommerel
18-4-2018

Heeeel gezellige kleine camping. Leuke ontvangst. Doen er alles aan het verblijf zo leuk mogelijk te maken. Lekker fietsen in de omgeving. Aanrader om weer te gaan.

Al heel wat campings bezocht de laatste jaren, nergens zo perfect als op deze camping. Ontvangst met koffie werd als erg prettig ervaren. Sanitair nieuw en superschoon. Wifi werkt perfect, ook in de caravan. Ruime staanplaatsen. Eigenaren erg vriendelijk en gastvrij. Camping ligt dichtbij de winkels en bij eetgelegenheden. Ruim voldoende fiets en wandelmogelijkheden.

Kan niets bedenken wat niet goed is.

Begrijp niet dat deze camping nog nooit Vekabo camping van het jaar geweest is.

Volgens mij is deze camping zeker een nominatie waard voor Vekabo camping van het jaar.

Geweldig genoten

Jan en Corry
12-9-2017

Wij zijn tien dagen op camping t,Huukske in Diessen geweest, we hebben het geweldig naar de zin gehad, we werden vriendelijk ontvangen met een kopje koffie.

We hadden een mooie ruime plaats met een terras voor de caravan, de fietsen konden in de fietsschuur en de auto stond op de parkeerplaats op vaste plaats.

S, avonds werd er jeu de boules gespeeld voor de liefhebbers met een gezellig hout vuur erbij.

In het paviljoen kon je s,avond een babbeltje maken als je daar behoefte aan had.

Ook is de omgeving prachtig om te fietsen met allemaal eetgelegenheden en terrasjes, het dorp Diessen is vlakbij daar kun je alles kopen wat je nodig hebt!

Kortom het was een leuke vakantie, bedankt voor jullie gastvrijheid Rina, Ruud, Nel, en Jos.

We komen graag nog eens terug🙋

geweldig

jo van zomeren
6-9-2017

dat het een familie is de gezeligeid onder elkaar

Prima camping op leuke locatie in Driessen.

Henk & Lineke
6-9-2017

Zeer betrokken en Gezellige eigenaren ontvangs heel vriendelijk met een lekker bakje koffie. Een echte aanrader!

Geen minpunten.

mooie nette en rustige camping .

wilma & bart
28-8-2017

vriendelijke ontvangst en een heel goed contact met de mensen. het was voor ons de eerste keer dat we hier kwamen zeker een aanrader.

gaan nog een keer terug.

Fijne camping

Rien en Ria
26-8-2017

Een gezellige sfeer, ontvangst met een praatje en koffie. Gezamelijk een goed verzorgde en leuke wok avond. Kinderen kunnen er lekker spelen er zijn fietjes loopfietjes die ze mogen gebruiken. Een gezellige huiskamer met tv in de loodts kan je fiets stallen waar genoeg stopkontakten zijn voor e.bake,s en s'avonds bij het kampvuur wordt er jeu boules gespeelt. De heleca camping ziet er verzorgd uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Huukske in Diessen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Huukske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping 't Huukske scoort een 9.3 uit 10 op basis van 48 reviews.