Weer vandaag1°-4°

57 reviews over Camping Minicamping 't Huukske in het Nederlands

Gezellig

Lilian de Jong-Bennaars,
27-11-2018

We hebben in Septenber 2 weken hier gestaan met de caravan. Het is 'n gezellige camping. De eigenaren zijn heel vriendelijk. We werden ontvangen door Rina, gezellig aan tafel met wat drinken erbij en even 'n praatje. Daarna uitleg over de camping en de huisregels, nog 'n rondje langs de wasgelegenheid ed. Daarna naar onze plaats. Het zijn ruime plaatsen. De omgeving is mooi, met mooie wandel en fietsroutes die op de camping verkrijgbaar zijn. Echt de moeite waard om hier op de camping te staan.

Gereisd met partner in september 2018

Alsof een fluwelen warme deken over je heen komt

Piet van kempen,
15-10-2018

De welkomskoffie de geweldige gemeende vriendelijkheid en de gezelligheid op deze camping zijn een dikke tien waardDe camping ligt op 10 minuten lopen van het centrum Diessen waar het gezellig toeven is ook dichtbij de bakker slager en supermarkt . De camping heeft zeer net sanitair dat blinkt als een spiegeltje en ook het kampeerveld is zeer goed onderhouden. Voor ons is het zelfs na lang nadenken niet mogelijk een minpunt voor deze camping te vinden. Wij hebben al heel veel campings bezocht maar deze hoort bij de eerste twee

Els en piet van kempen

Bergen op zoom

Gereisd met partner in oktober 2018

Gezellig en knus verblijf

Henk Heemskerk,
10-10-2018

Een gezellige familie camping. Ruime plaatsen met water en elektra aansluitingen. Het sanitair ziet er schoon en helder uit. Zelfs het terrein ziet er verzorgd uit. s' avonds is er ook een fijn kampvuur bij de activiteiten. Dat is gezellig. Ook wordt er een avond met wokken verzorgd.

Gereisd met partner in juni 2018

Een parel

Anna,
20-9-2018

Wat een geweldige camping. Beheerders erg hartelijk, nemen de tijd voor een gesprekje. Toiletten en afwaskeuken superschoon. Grasveld ondanks hoge temperaturen erg goed verzorgd. Prachtige omgeving om te fietsen. Zou niets op kunnen noemen wat niet goed is op deze camping. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch e blijven komen.

Theo en Anneke,
18-9-2018

Geen disco maar wel gezellig jeu de boulles. Niet moeilijk doen maar gewoon.

Gereisd met partner in september 2018

Zeker voor herhaling vatbaar !!!!

Simon Vaartjes,
31-8-2018

Vriendelijke camping, super sanitair, gastvrije ontvangst en goed fiets uitgangspunt.

fantastisch

Fam :Gerda &Tijmen den Besten,
23-8-2018

Hartelijk ontvangen door Rina

alles is er prima geregeld zowel binnen als buiten op de camping

Geweldig

Toske,
20-8-2018

Het is gewoon supergoed. Hele lieve mensen, warme gastvrijheid, ondanks de grote droogte een prachtig groen grasveld, tegelplateau voor de caravan, superschoon sanitair en een prachtige omgeving om te fietsen.

uitstekend

Ingrid en Rinus Herrebout,
29-7-2018

Ons verblijf op de camping begon al heel hartelijk met koffie en thee en een gezellig praatje. We voelden ons zeer welkom. We hebben genoten van de omgeving, dmv de fietsroutes ,gemaakt door de eigenaren van de camping. Een gepland verblijf van een paar weken, werd een vakantie van ruim 6 weken. De camping was bijzonder schoon ,de plaatsen ruim. We komen zeker nog eens terug op deze camping.

Gereisd met partner in mei 2018

Supercamping.

Gert en Alie,
24-6-2018

Wij vinden het een geweldige camping gerund door Rina ,een goede gastvrouw bij gestaan door Jos en Nel en Ruud. Wij blijven er zeker terug komen. Locatie/ ontvangst/ aandacht/ gastvrijheid alles is gewoon top. Het is een prachtig park met uitstekende sanitaire voorzieningen.

Gereisd met partner in juni 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Huukske in Diessen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Huukske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.