• Type accommodatie

Reviews over Deurne

We gaan zeker terug.

Molly
    26-6-2018

Leuk museum in de buurt van: Klok&Peel.

Mooie fietsroutes in de omgeving.

Zeker nog een keer!

G Pfeiffer
    12-6-2018
    Lekkere rustige omgeving s avonds gezellig bij hotelbar en ook buiten sfeervol!!!!

leuk dorp met goede horeca en winkel voorzieningen

jan
    16-5-2018

een leuk dorp met een regiofunctie, aardig wat winkels en restaurants met terrasjes.

tijdens ons bezoek waren er veel werkzaamheden rondom het station en dat was best wel rommelig.

wij hebben heerlijk gegeten bij restaurant rhodos in een rustige zijstraat.

wat wel jammer is dat er slecht openbaar busvervoer is, wij moesten telkens van af ons hotel willibrordshage lopen naar het centrum ongeveer een half uurtje.

een leuke tip is om een rondwandeling te halen bij de vvv, zo kom je ook langs het tuinpad van mijn vader (wim sonneveld) en een paar mooie panden.

Glaasje wijn en zonnetje maakt Deurne compleet

Christiaan
    10-5-2018
    Deurne is een oergezellig Brabants dorp met een uniek centrum. Restaurantjes in overvloed met goede kwaliteit menukaarten. Zeker een aanrader is de Griek Rhodos en de Italiaan.

Gezellig

ingridb_1
    7-2-2018
    Ontzettend leuk dorp met mooie natuur rondom
Deurne scoort een 8,3 uit 10, op basis van 71 reviews