Reviews over Deurne

Goed!

Wim Cordemans,
    16-12-2018

Mooi, leuk hotel.

Bij het diner kregen wij een kleine portie. Wel lekker, maar echt te weinig.

Ook was het te koud in het restaurant.

Ontbijt was zeker ok!

Een geweldig, fantastisch en bijzondere hotel.

Noya,
    14-12-2018

We werden hartelijk ontvangen. We kregen een mooie ruime kamer, wat er goed en netjes uit zag.

We hebben die avond heerlijk gedineerd en in de ochtend was er goed en uitgebreid ontbijt buffet.

Hotel ziet er goed, netjes en verzorgd uit. Personeel was ook echt vriendelijk en de bediening in het restaurant was goed. We hadden maar 1 overnachting, maar het is zeker wel weer voor herhaling vatbaar en we gaan zeker nog weer een keer terug.

Het is echt een mooie en bijzondere hotel.

Er waren geen kinderen mee, maar we zagen wel een ruimte waar kinderen konden tekenen.

Mooi gebouw, goed eten, goede service, superleuk.

M. Hoofjes,
    11-12-2018

Bij een weekend verblijf, reserveer tijdig het restaurant voor de zaterdagavond. Was erg druk. Ook voor de rondleiding van zondagmiddag van het gebouw. Bij ons waren er te weinig aanmeldingen, erg jammer want het leek ons wel heel leuk.

Rust en fijne kamers

S. Tisa,
    8-12-2018

Aangenaam verblijf, helaas veel regen maar maakt de prachtige locatie er niet minder op.

Voortreffelijk verblijf.

Leo Kusters,
    8-12-2018

Rustig gelegen hotel met mooie kamers. Alles was netjes en schoon. Goed geslapen, het ontbijt is prima en het diner was prima. Vriendelijk personeel aan de balie en in het restaurant. Een hotel om terug te komen.