We hebben een aantal aanbieders voor Deurne voor je op een rij gezet:

Reviews over Deurne

Prima! Goed 👍

Michael,
    22-12-2018

Prima hoor. Schoon, netjes, verzorgd.

Goed ontvangst en uitleg over de omgeving.

Ontbijt was ook goed en uitgebreid.

Ik kan het iedereen aanbevelen. Midden in het (kleine) centrum.

Gereisd met partner in december 2018
    Team Plein Vijf, Eigenaar, 24-12-2018
    Beste Michael, bedankt voor uw mooie review en aanbeveling! We vinden het fijn om te lezen dat u netjes bent ontvangen, met de daarbij horende uitleg over de omgeving. We hopen dat we u in de toekomst nogmaals mogen begroeten in ons mooie hotel in Deurne. Fijne feestdagen, Team Plein Vijf.

Geniet hiervan.

Rein Hoen,
    2-12-2018

We waren hier met een touroperator arrangement.

De aankomst was aller vriendelijkst en zeer attent.

Toen we op de kamer kwamen was de verrassing compleet. Er was aan de verjaardag gedacht en de kamer was versierd. Ook een kaart met gefeliciteerd ontbrak niet. Een warmer welkom kun je je haast niet wensen.

Bij het arrangement was een 5 gangen diner. Het bleek een surprise diner te zijn.

Bediening was attent en zeer vriendelijk zoals Brabanders kunnen zijn.

Brood voldoende bij het diner, ook leidingwater kwam erbij. Lekker flesje wijn.

Vooraf Zeebaars op de huid gebakken een goede start. Een Kerrie soepje. Lekker warm en goed van smaak. Als 3e voorgerecht stukje vlees in tariyaki saus. Zeer smaakvol. Als hoofdgerecht eendenborst met diverse groentes en frietjes. Om je vingers bij op te eten. Als toe een ijsgebakje en chocolade mouse.

We hebben zelden zoveel lekkers gegeten.

De verjaardag kan niet meer stuk.

Gereisd met partner in december 2018
    Team Plein Vijf, Eigenaar, 20-12-2018

Beste Rein Hoen,

Super bedankt voor u mooie review, we vinden het heel fijn om te zien dat u een aangenaam verblijf in ons mooie hotel hebt gehad.! We zijn blij om te lezen dat we er aan bij hebben kunnen dragen om uw verjaardag ook echt een hele mooie, speciale dag te maken. We zullen uw complimenten overdragen aan ons hele team en hopelijk mogen we u in de toekomst nog een keer begroeten in het mooie Deurne!

Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

f.m.a.e. de vries-vermeer,
    7-10-2018

Super locatie.Alles klopte.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
    Team Plein Vijf, Eigenaar, 9-10-2018

Beste Mevr. De vries- Vermeer,

Hartelijk dank voor uw top review! We vinden het heel erg fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en dat u zo heeft genoten van alles! We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in het mooie Deurne!

Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

Super met fietsknooppunten in de directe omgeving.

Dirk,
    26-9-2018

Een fantastisch mooie camping. Leuk aangelegd met veel planten en struiken Super sanitair. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Gereisd met partner in augustus 2018

Super fijne camping

Hanneke,
    9-9-2018

We hebben met veel plezier drie maanden op deze camping gestaan. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Het sanitair is geweldig, schoon en ruim opgezet.

De parkachtig, goed onderhouden camping heeft heel mooie kampeerplekken.

Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018