Reviews over Deurne

Geniet hiervan.

Rein Hoen,
    2-12-2018

We waren hier met een touroperator arrangement.

De aankomst was aller vriendelijkst en zeer attent.

Toen we op de kamer kwamen was de verrassing compleet. Er was aan de verjaardag gedacht en de kamer was versierd. Ook een kaart met gefeliciteerd ontbrak niet. Een warmer welkom kun je je haast niet wensen.

Bij het arrangement was een 5 gangen diner. Het bleek een surprise diner te zijn.

Bediening was attent en zeer vriendelijk zoals Brabanders kunnen zijn.

Brood voldoende bij het diner, ook leidingwater kwam erbij. Lekker flesje wijn.

Vooraf Zeebaars op de huid gebakken een goede start. Een Kerrie soepje. Lekker warm en goed van smaak. Als 3e voorgerecht stukje vlees in tariyaki saus. Zeer smaakvol. Als hoofdgerecht eendenborst met diverse groentes en frietjes. Om je vingers bij op te eten. Als toe een ijsgebakje en chocolade mouse.

We hebben zelden zoveel lekkers gegeten.

De verjaardag kan niet meer stuk.

f.m.a.e. de vries-vermeer,
    7-10-2018

Super locatie.Alles klopte.

Team Plein Vijf, Eigenaar, 9-10-2018

Beste Mevr. De vries- Vermeer,

Hartelijk dank voor uw top review! We vinden het heel erg fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en dat u zo heeft genoten van alles! We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in het mooie Deurne!

Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

Prima hotel met goed eten.

Familie,
    21-7-2018

Goed klein hotel. Heeft heerlijk airco op de kamer die zelf te regelen is. Goede bedden van 2.10 meter. Heerlijk douche spullen die elke dag aangevuld worden. Thee en Koffie faciliteiten op de kamer. Eten in de bar is prima, ook het ontbijt was prima verzorgd. Avond Eten in het hotel is ook prima te doen, hoef je niet verder voor te zoeken. Mis alleen een wekker de kamer. Je moet tussen 1300 en 1900 uur parkeergeld betalen, sta je wel in directe omgeving van het hotel. Je hebt op de kamer geen last van de omliggende terrassen.

Team Plein Vijf, Eigenaar, 30-7-2018

Beste Familie,

Dank jullie wel voor de hartelijke recensie! We vinden het erg fijn dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad en dat de kamer en het eten u zo zijn bevallen! We hopen u in de toekomst opnieuw te verwelkomen bij ons in Deurne. Graag tot ziens!

Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

Heerlijk

Anneke Rien,
    3-7-2018

Ongedwongen.

Aandacht voor de gasten, leuk team.

Heerlijk eten.

Gratis (opgeleukt) kraanwater/nootjes.

Leuke kamers, goede bedden.

Toilet apart van badkamer.

Team Plein Vijf, Eigenaar, 6-7-2018

Beste Anneke Rien,

Wat fijn om te lezen dat u het zo heerlijk heeft gehad bij ons, dat doet ons goed! Bedankt voor uw complimenten en voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven. We hopen u in de toekomst natuurlijk opnieuw te mogen verwelkomen in Deurne! Groetjes,

Team Plein Vijf

Heerlijke korte vakantie.

Fam. van der Sluis,
    6-3-2018

Vriendelijk personeel, persoonlijke ontvangst. Prettige sfeer. Uitstekende keuken.

Team Plein Vijf, Eigenaar, 12-3-2018

Beste Fam. van der Sluis,

Dank u wel voor uw hartelijke recensie! We vinden het erg fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat u lekker heeft gegeten! We zullen uw complimenten delen met onze staff en wij hopen dat we u opnieuw mogen verwelkomen bij ons in Deurne. Graag tot ziens. Met gastvrije groet, Team Plein Vijf