Sorteren

accommodaties Deurne met handdoeken(service)

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Deurne

Leuk voor een paardagen.

Betty van der Kallen
    11-10-2018

Centrum.

Parkeerterrein hotel kan beter verlicht worden.

Leuke stad en mooie fietsroute en wandelingen

Guus van der Veek
    12-9-2018

In hartje Deurne heb je de eeterij daar kan je heerlijk genieten van een 4 gangen menu voor 19,95 als je op maandag wat wilt eten dan is er een grieks restaurant open genaamd Rhodos zit in de eerste zijstraat vlak voordat je de markt op komt is erg lekker en niet alleen op maandag :-)

In een bijzondere omgeving een paar dagen genoten.

j de rooij
    25-8-2018

Met goed weer is het heerlijk buiten zitten op het terras. Schone kamers en goede bedden. Vriendelijk personeel.

Gezellig

Ad van Dooren
    30-7-2018

Deurne is een rustig plaatsje met veel terrasjes en winkels

Gezellig

Mieke
    23-7-2018

Deurne is een gezellig stadje. op de markt vind je heel veel terrasjes met restaurants. Wij aten bij Beekman en Beekman (naar het boek van Toon Kortooms). Niet heel bijzonder, maar gewoon lekker. ook de andere restaurants hebben geen echt spannende kaart. het lijkt allemaal wat op elkaar.

Deurne is een goede uitvalsbasis voor de omgeving (o.a. om te wandelen over de venen)