Hotel Goossens

2 reviews over Hotel Goossens in het Nederlands

De hel in brabant...

L.
5-1-2011

Het hotel heeft het op het eerste oog alles in zich om een leuk verblijf te garanderen. Het dorp is mooi, het pand is gezellig en ook ons diner bij aankomst was lekker. Echter aangekomen in de kamer was de schrik groot. Er is geen lift en in de wordt gerookt (ook al is het rookverbod al lang en breed ingevoerd). Je ligt op een soort plastic matras ware het een bejaardentehuis. Het is echt heel lawaaierig. de radiator bromt de hele nacht. Het personeel staat rustig om 1 uur in de nacht onder je raam luidruchtig afscheid te nemen. de bovenburen wekten ons doordat wij het trilalarm konden horen van hun mobiel. de zaal naast de kamer wordt diep in de nacht klaargemaakt en geeft ook overlast. Tot overmaat van ramp ontdekte ik de volgende ochtend dat er een kluwen haar in mijn handdoek vastzat en er haar in het bad en op de vensterbank lag. Ik kan veel hebben, slaap regelmatig in goedkope hotels, maar boer goossens slaat alles en dat voor 100 euro!Het personeel is onbeleefd en chagerijnig.

nooit meer kamer 19 van Boer Goossens

A.J. de Ridder
6-3-2010

1 nachtje doorgebracht op kamer 19 van dit hotel. De hele nacht geen oog dicht gedaan. Het water stroomt met 10 bar dooor de buizen van de verwarming; het verkeer dendert de gehele nacht onder het raam door; het plafon kraakt bij ieder stap van je boven buurman;tot diep in de nacht geklapper van de containers, welke onder je raam staan. Personeel neemt daar ook nog even uitgebreid afscheid van elkaar onder je raam, kortom herrie en nog eens herrie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Goossens in Deurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Goossens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.