Camping De Peelbloem

CampingWeer vandaag19°9°
Camping De Peelbloem
9,4

74 reviews over Camping De Peelbloem in het Nederlands

Fijne camping voor rustzoekers.

Peter
8-6-2018

Een kleine parkachtige camping met ruime plekken en mooi en schoon sanitair (volledig toegankelijk voor roelstoelen e.d.). Zeer rustig met af en toe wat stankoverlast van de naburige agrarische bedrijven. Terrein ligt mooi verscholen in het landschap op wandelafstand van het gezellige Deurne.

Fantastisch.

Jan en Tini Mommers
30-5-2018

We hebben hier 4 nachten gestaan op een geweldige camping. De eigenaar en zijn vrouw beheren zelf de camping .Het lijkt wel of je in een park kampeert, zo mooi aangelegd met alleen maar mooie en zeer ruime plekken, welke voorzien zijn van water en elektra(16 A)Het Sanitair is UITSTEKEND

Zowel "het park "als het sanitair wordt zeer goed bijgehouden. Bij slecht weer is er goede voorziening waar je kunt vertoeven.

We hebben en het als zeer prettig ervaren en erg genoten van de mooie omgeving Een aanrader . !!!!!!!!!!

Schitterende camping met prachtig sanitair

Mat en Marjo Frunt
13-9-2017

Zeer ruime plaatsen op een rustig gelegen camping.

Het sanitair was perfect.

Prettige ontvangst met een kopje koffie door zeer vriendelijke eigenaren.

prachtige kleine camping

Harry van Hoogmoed
6-8-2017

Mooi grasveld als plek, geweldig sanitair, erg vriendelijke gastheer en vrouw.

Lekker in de natuur!

Jo
14-5-2017

Dit is een kleine, rustige camping.

De beheerders zijn hartelijk en zorgzaam.

Gewoon wat later willen vertrekken, dit kon omdat het nu rustig was, werd niet moeilijk over gedaan.

Sanitair, modern, hygiëne uitstekend. Een aanrader voor rustzoekers, wandelaars en fietsers..

We hebben enorm veel zin, fijn naar De Peelbloem.

Fam. Bloks
23-2-2017

Lekker in een gemoedelijk sfeer een maandje lang op een prachtige campingplek met alles erop en eraan super genieten.

Veel erop uit met onze solexen, er is wel zoveel moois te beleven in "De Peel"

Fantastisch ,een aanrader .ruime plaatsen

Jan en Kitty
29-1-2017

Wij zijn al weer bezig met het komend seizoen 2017 voor te bereiden op Camping de peelbloem in Deurne.

Waar het een oase van rust is ,en waar wij genieten van devogeltjes ,eekhoorntjes ,en de prachtig ingerichte

Camping met een verscheidenheid van prachtige bloemen en planten .Wij zijn ook heel erg tevreden over het Sanitair ,ruime douches en toiletten ,welke ook geschikt zijn voor iemand met een.beperking en het grote enthousiasme ,en Gastvrijheid van de eigenaren Harrie en Mieke Bouwmans is hartverwarmend .

Dus wij kijken er weer naar uit. Jan en Kitty.

Heel mooi aangelegde camping

K Duits
8-1-2017

Schitterende tuinachtige camping met mooie ruime plaatsen omzoomd door allerlei bloemen en planten, en zeker het schitterende sanitair mag hier niet onvermeld blijven

Oude reviews (archief)

Een mooie lokatie, prachtige camping

eck betsie
4-9-2016

De ligging is mooi, klein, knus, met prachtig sanitair, en rolstoelvriendelijk

Mooie lokatie, met prachtige voorzieningen

Ben van Eck
4-9-2016

Alles, super mooi sanitair, heel rolstoelvriendelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Peelbloem in Deurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Peelbloem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Peelbloem scoort een 9.35 uit 10 op basis van 75 reviews.