9,6

82 reviews over Camping De Peelbloem in het Nederlands

Een fantastisch mooie camping. Leuk aangelegd met veel planten en struiken Super sanitair. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super fijne camping

Hanneke,
9-9-2018

We hebben met veel plezier drie maanden op deze camping gestaan. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Het sanitair is geweldig, schoon en ruim opgezet. De parkachtig, goed onderhouden camping heeft heel mooie kampeerplekken. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Cor Leijendekkers,
7-9-2018

Mooie, rustige, parkachtige camping met ruime plaatsen. Vriendelijke eigenaren. We maken al 22 jaren gebruik van campings, maar zo'n mooie en ruime sanitair- gelegenheid en afwasgelegenheid (binnen) hadden we nog nooit eerder gezien. Toiletten (aparte ruimte) gescheiden van de douches en wasbakken. Alles wordt netjes onderhouden. Prachtige streek in de regio Deurne, dat zeer geschikt is voor fietstochten

Gereisd met partner in augustus 2018

een geweldige camping als je voor de rust komt.

Fam Pelsers,
2-8-2018

eigenlijk alles een prima nette verzorgde camping, en sanitair en gastvrij

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig mooi en goed

Ad van Dooren,
26-7-2018

Ik vond het grandioos, het is een verwennerij. Het weer was op zijn best,een dikke tien. En Harrie en Mieke nog hartstikke bedankt voor jullie gastvrijheid,we zijn lekker verwend.Hartelijke dank. We vertellen het zeker door

Gereisd met partner in juli 2018

kei goe gefiets in de omgeving.

j koeken,
24-7-2018

rustige camping . goede keuze vanwege zon en schaduw. vriendelijke onthaal gewoon top dagen gehad.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Verblijf voor herhaling vatbaar.

Thea en Jan Vosters,
7-7-2018

Er is tijd en aandacht voor alle gasten. Parkachtig en goed onderhouden terrein. Wasgelegenheden en toiletten ruim, modern. Zeer goed onderhouden waardoor gebruikers veel de ruimten netjes achterlaten. Je voelt je, zeker als senior, thuis op deze camping

Geweldig

Theo en Ria,
2-7-2018

Wij hebben van vrijdagmiddag 29 juni t/m zondagmiddag 1 juli op camping De Peelbloem gestaan. Zelden hebben wij zo'n mooie camping gezien: goed onderhouden en grote plekken, genoeg ampére voor een groot huishouden, super schoon en ruim sanitair, voldoende parkeerplekken. Vriendelijke ontvangst met een bakkie en een praatje met Harrie, heerlijk gefietst over de Peel

Gereisd met partner in juni 2018

Fijne camping voor rustzoekers.

Peter,
8-6-2018

Een kleine parkachtige camping met ruime plekken en mooi en schoon sanitair (volledig toegankelijk voor roelstoelen e.d.). Zeer rustig met af en toe wat stankoverlast van de naburige agrarische bedrijven. Terrein ligt mooi verscholen in het landschap op wandelafstand van het gezellige Deurne.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch.

Jan en Tini Mommers,
30-5-2018

We hebben hier 4 nachten gestaan op een geweldige camping. De eigenaar en zijn vrouw beheren zelf de camping .Het lijkt wel of je in een park kampeert, zo mooi aangelegd met alleen maar mooie en zeer ruime plekken, welke voorzien zijn van water en elektra(16 A)Het Sanitair is UITSTEKEND Zowel "het park "als het sanitair wordt zeer goed bijgehouden. Bij slecht weer is er goede voorziening waar je kunt vertoeven. We hebben en het als zeer prettig ervaren en erg genoten van de mooie omgeving Een aanrader . !!!!!!!!!!

Gereisd met partner in mei 2018

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Peelbloem in Deurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Peelbloem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.