Tijdelijk €25 aanbetaling

9.4FenomenaalScore uit 11 reviews

9.4FenomenaalScore uit 11 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over De Goei Kamers

• 9Marleen Timmers08-07-2017

Heelijk B&B

Mariet is een fantastische gastvrouw. Ontbijt was uitgebreid en werd op vraag aangevuld. Kamers waren ruim en zeer schoon. Badkamers niet op de kamer maar ook deze waren schoon. We hebben een fijne nacht gehad bij de goei kamers

• 8Theo31-12-2016

Gemoedelijk huiselijk echt top!

Het is basic: een goei kamer en een goei bed. En verder kun je gewoon je gang gaan, keuken gebruiken.

• 9Marie Jose Kunen-Vendelmans24-04-2016

Gastvrij

Even wil ik je bedanken voor de gastvrijheid in de B&B. Het is voor mij en de vriendinnen een geslaagd samenzijn geweest.

• 9Joep Deumes08-04-2016

super, erg naar m'n zin gehad

het is er superpraktisch: doe net als thuis: geen zin om te koken? haal iets of laat iets brengen, geen probleem. Schone mooie kamer gehad, het pand heeft een mooie praktische indeling, is zeer schoon en erg up to date.

• 10francis de vries29-03-2016

Gastvrij goede kamers

Wat een fijne plek om te overnachten. lekker schoon en fris en toch sfeervol op de eenpersoons kamer was alles top je kan er koffie zetten een tafel met stoelen goede kasten en Mariet als superhost!!

• 10Mathijs van der Linden31-12-2015

Een echte aanrader.

Gastvrije eigenaresse; moderne en schone B&B; uitstekende kamer; vlakbij het station en heerlijk geslapen. In verband met kerst kregen we een gratis upgrade. Kortom helemaal top!

• 10Leonie29-12-2015

Geweldig!

I.v.m. een lange woon-werk afstand heb ik ongeveer 20 nachten bij De Goei Kamers verbleven en elke keer weer was het fantastisch. De eigenaresse is ontzettend aardig en behulpzaam en denkt met je mee en maakt vaak een gezellig praatje met je. Ook heeft ze oog voor de kleine details: er liggen overal magazines en kranten om te lezen, de aankleding is gezellig en er ligt altijd een snoepje voor de gast. Er zijn zeer goede voorzieningen (uitgebreide keuken, voldoende sanitair), het is erg schoon en er zijn mooie kamers met alles wat je nodig hebt. Ook het ontbijt is goed verzorgd en lekker. De bedden slapen lekker en het was elke avond en nacht rustig in de B&B waardoor ik gemakkelijk nog wat werk kon doen (zeer goede wifi-verbinding).

• 10mikhail31-08-2015

A very nice place

Located a couple of minutes walking from the station. The host is super-friendly and very helpful. The place itself is very cosy (Dutch would say "gezellig") and clean.

• 10John & Sarah03-04-2015

Boven verwachting!

Schoon, modern en tot in de puntjes verzorgde kamer. WiFi, behalve gratis, ook van uitstekende kwaliteit. En ook nog gebruik van een keuken waar een chef kok zich thuis zou voelen. Bij een volgend bezoek aan Deurne gaan we hier zeer zeker terug!

• 9Maartje05-01-2015

Mooie plek, zeker aan te raden!

Met onze vriendengroep hebben we De Goei Kamers gehuurd voor oud op nieuw. We hadden alle 6 kamers en zelfs de extra kamer tot onze beschikking. De service vooraf was al fantastisch, alles is mogelijk. De kamers zijn eenvoudig en netjes. De gemeenschappelijke ruimte, die wij als 'woonkamer' hebben gebruikt, is gezellig en modern/rustiek ingericht. Het geeft direct een warme sfeer. Door de lange gang kom je in de grote keuken waar we uitgebreid hebben kunnen koken. In de keuken was hiervoor alles aanwezig, van apparatuur tot borden en bestek. Naar onze mening erg aan te raden als groepsaccomodatie. We hebben een geweldig leuke dag/avond gehad bij De Goei Kamers!

Bed & Breakfast De Goei Kamers info

Het complex