Bed and Breakfast De Goei Kamers

10 reviews over Bed and Breakfast De Goei Kamers in het Nederlands

Heelijk B&B

Marleen Timmers
8-7-2017

Mariet is een fantastische gastvrouw. Ontbijt was uitgebreid en werd op vraag aangevuld. Kamers waren ruim en zeer schoon. Badkamers niet op de kamer maar ook deze waren schoon.

We hebben een fijne nacht gehad bij de goei kamers

Gemoedelijk huiselijk echt top!

Theo
31-12-2016

Het is basic: een goei kamer en een goei bed. En verder kun je gewoon je gang gaan, keuken gebruiken.

Gastvrij

Marie Jose Kunen-Vendelmans
24-4-2016

Even wil ik je bedanken voor de gastvrijheid in de B&B.

Het is voor mij en de vriendinnen een geslaagd samenzijn geweest.

super, erg naar m'n zin gehad

Joep Deumes
8-4-2016

het is er superpraktisch: doe net als thuis: geen zin om te koken? haal iets of laat iets brengen, geen probleem. Schone mooie kamer gehad, het pand heeft een mooie praktische indeling, is zeer schoon en erg up to date.

Gastvrij goede kamers

francis de vries
29-3-2016

Wat een fijne plek om te overnachten.

lekker schoon en fris en toch sfeervol

op de eenpersoons kamer was alles top

je kan er koffie zetten een tafel met stoelen

goede kasten en Mariet als superhost!!

Een echte aanrader.

Mathijs van der Linden
31-12-2015

Gastvrije eigenaresse; moderne en schone B&B; uitstekende kamer; vlakbij het station en heerlijk geslapen. In verband met kerst kregen we een gratis upgrade. Kortom helemaal top!

Geweldig!

Leonie
29-12-2015

I.v.m. een lange woon-werk afstand heb ik ongeveer 20 nachten bij De Goei Kamers verbleven en elke keer weer was het fantastisch. De eigenaresse is ontzettend aardig en behulpzaam en denkt met je mee en maakt vaak een gezellig praatje met je. Ook heeft ze oog voor de kleine details: er liggen overal magazines en kranten om te lezen, de aankleding is gezellig en er ligt altijd een snoepje voor de gast. Er zijn zeer goede voorzieningen (uitgebreide keuken, voldoende sanitair), het is erg schoon en er zijn mooie kamers met alles wat je nodig hebt. Ook het ontbijt is goed verzorgd en lekker. De bedden slapen lekker en het was elke avond en nacht rustig in de B&B waardoor ik gemakkelijk nog wat werk kon doen (zeer goede wifi-verbinding).

Boven verwachting!

John & Sarah
3-4-2015

Schoon, modern en tot in de puntjes verzorgde kamer. WiFi, behalve gratis, ook van uitstekende kwaliteit. En ook nog gebruik van een keuken waar een chef kok zich thuis zou voelen. Bij een volgend bezoek aan Deurne gaan we hier zeer zeker terug!

Mooie plek, zeker aan te raden!

Maartje
5-1-2015

Met onze vriendengroep hebben we De Goei Kamers gehuurd voor oud op nieuw. We hadden alle 6 kamers en zelfs de extra kamer tot onze beschikking. De service vooraf was al fantastisch, alles is mogelijk. De kamers zijn eenvoudig en netjes. De gemeenschappelijke ruimte, die wij als 'woonkamer' hebben gebruikt, is gezellig en modern/rustiek ingericht. Het geeft direct een warme sfeer. Door de lange gang kom je in de grote keuken waar we uitgebreid hebben kunnen koken. In de keuken was hiervoor alles aanwezig, van apparatuur tot borden en bestek. Naar onze mening erg aan te raden als groepsaccomodatie. We hebben een geweldig leuke dag/avond gehad bij De Goei Kamers!

Fantastische B&B

Dennis en Jasmijn
3-5-2010

Hier 1 nacht gelogeerd in mei 2010. Leuke ontvangst door de erg vriendelijke eigenaren van de B&B. Huiselijke sfeer en alles erg mooi en nieuw afgewerkt. B&B is pas dik jaartje oud. Wij hadden de linnenkamer welke de kleinste is maar wel erg netjes. Douche en Toilet zijn op de gang maar is zeker geen probleem. Er is een proffessionele keuken ter beschikking voor iedere hotelgast waar je gerust je eigen potje kan koken. Ook beschikt iedere kamer over een eigen vriesvak in de keuken. Ontbijt kan apart besteld worden in 'normaal' en luxe. Wij hadden het luxe wat niks te wensen overlaat erg perfect gewoon. Loopafstand naar centrum van Deurne is vijf minuten.

Al met al een heeeel leuk verblijf gehad daar. Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Goei Kamers in Deurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Goei Kamers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.