Hotel Brasserie Plein Vijf

Kleine hotelsWeer vandaag24°14°
Hotel Brasserie Plein Vijf
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Brasserie Plein Vijf voor je op een rij gezet:

130 reviews over Hotel Brasserie Plein Vijf in het Nederlands

Heerlijke korte vakantie.

Fam. van der Sluis, 6-3-2018

Vriendelijk personeel, persoonlijke ontvangst. Prettige sfeer. Uitstekende keuken.
Team Plein Vijf, Eigenaar, 12-3-2018

Beste Fam. van der Sluis,

Dank u wel voor uw hartelijke recensie! We vinden het erg fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat u lekker heeft gegeten! We zullen uw complimenten delen met onze staff en wij hopen dat we u opnieuw mogen verwelkomen bij ons in Deurne. Graag tot ziens. Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

Gezellig hotel met brasserie

peter, 4-2-2018

Midden in het centrum gelegen hotel, dus dicht bij de winkels en uitgaansgelegenheden. Schone kamer met mini koelkast. Wat kleingiheidjes: we misten een boekje met hotelinformatie op de kamer, met bijv. ontbijttijden, wificode, etc. Ontbijt zondag vanaf 8 uur, de overigens zeer vriendelijke medewerkster had ons echter niet opgemerkt waardoor de scrambled eggs en bacon wat later werden gebracht. Al metal wel genoten van ons verblijf, een pluim voor de vriendelijke bediening!
Team Plein Vijf, Eigenaar, 5-2-2018

Beste Peter,

Wat prettig om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad, dank u wel voor uw review! We begrijpen dat u de informatie met wifi-code en tijden hebt gemist, dit is niet de bedoeling! Normaal ligt er een welkomsbrief voor u klaar die u van deze informatie voorziet. Dit zal dan ook niet meer gebeuren. We zijn erg blij met uw complimenten betreft de bediening dus we zullen deze dan ook met hen delen! We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in Deurne. Graag tot ziens! Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

We komen zeer zeker terug!

Stefan, 25-12-2017

Prima hotel met rustige ligging midden in het centrum van het mooie Deurne. Achter het hotel is een parking waar je de auto voor €7,50 per dag Kun parkeren. Verderop in de straat kun je de auto gratis parkeren. De douche op de kamer is heerlijk, lekkere straal en goed warm. Het ontbijtbuffet was een lust voor het oog met heerlijk vers brood en verse zuivel. Op de kamer zelf is in de nacht het felle licht van de stand-by-knop van de televisie hinderlijk. Stekker eruit en niks aan de hand.
Team Plein Vijf, Eigenaar, 2-1-2018

Beste Stefan,

Dank u wel voor uw fijne review! We zijn erg blij dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons en dat het ontbijt u zo is bevallen! Uw complimenten doen ons goed en zullen wij delen met het personeel. Graag zien we u terug bij ons in Deurne! Met vriendelijke groet, Team Plein Vijf

Henk, 9-12-2017

Kamer schoon. Fijn apart toilet.

Heerlijke nieuwe Auping boxsprings. Geweldig vriendelijke ontvangst en dan ook nog op de hotelkamer een verrassing, pepernoten met chocoladeletter en een sinterklaas gedicht, helemaal super.

Lekker gegeten in de brasserie, bediening top.

Team Plein Vijf, Eigenaar, 11-12-2017

Beste heer/mevrouw,

We vinden het heel erg fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons! Dankuwel voor uw review en uw complimenten, deze zullen wij ook delen met onze staff. Fijn dat u verrast bent door de Sint, want wie goed is krijgt natuurlijk lekkers! We hopen u opnieuw te verwelkomen bij ons in Deurne en voor nu wensen we u vast prettige feestdagen en een gezond 2018!

Met vriendelijke groet, Team Plein Vijf

Wederom een heerlijk verblijf waarbij alles klopte

Van Uffelen, 17-11-2017

Sfeervolle inrichting. Zeer gastvrij en servicegericht personeel met een persoonlijke benadering en plezier in hun werk. Restaurant is ook uitstekend. Voor ontbijt, lunch en diner hoef je het dorp niet in. Terwijl de bedden al heel goed waren, zijn deze week ook nog eens alle kamers van een nieuw Auping bed voorzien. Hotel is centraal gelegen aan het marktplein en heeft eigen (kleine) parkeerplaats. Kan voor dit bezoek geen enkel verbeterpunt noemen.
Guest relations Plein Vijf, Eigenaar, 21-11-2017

Beste Van Uffelen,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een erg aangenaam verblijf heeft gehad bij ons! We vinden het natuurlijk erg prettig om te lezen dat u heeft genoten van de omgeving, het eten, de kamer en de rest van het hotel en we zullen uw complimenten delen met het personeel! We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in Deurne! Graag tot ziens!

Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

Aanrader

Bert, 5-10-2017

Mooie lokale midden in het centrum van Deurne

Vriendelijk personeel die graag met je mee denken.

Jammer dat er zo weinig parkeer ruimte bij het Hotel is, maar in de omgeving is voldoende ruimte langs de openbare weg.

Goed restaurant en ook nog eens voor een betaalbare prijs.

Guest relations Plein Vijf, Eigenaar, 9-10-2017

Beste Bert,

We vinden het erg fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad, bedankt voor het schrijven van deze review! We zullen uw complimenten delen met het personeel. Graag zien we u terug in het mooie Deurne!

Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

Wederom heerlijk weekend

Fam Schuurman, 26-9-2017

Kamer goed, ontbijt goed en het 5 gangendiner heerlijk.
Team Plein Vijf, Eigenaar, 29-9-2017

Beste Familie Schuurman,

Heel erg fijn dat u heeft genoten van uw verblijf! We hopen dat u snel weer een keer komt genieten in onze brasserie! Graag tot ziens.

Met vriendelijke groet, Team Plein Vijf

Ontzettend fijn hotel

Henk, 5-8-2017

Fijn hotel, upgrade naar suite was de toeslag zeker waard. Vriendelijke ontvangst, al het personeel ook erg aardig. Heerlijk gegeten in de brasserie.
Team Plein Vijf, Eigenaar, 17-8-2017
Beste Henk, Hartelijk dank voor uw geweldige review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. We hopen u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Plein Vijf

Het is een gastvrij gezellig hotel

Gerie, 8-4-2017

het personeel is zeer vriendelijk en is echt een 4 sterren hotel waard

de ligging is ook zeer gezellig op de markt met leuke terrasjes en het eten is er prima een super ontbijt echt genieten

wij hebben genoten en gaan zeker weer een keer terug

Team Plein Vijf, Eigenaar, 12-5-2017

Beste Gerie,

Wat leuk om te lezen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf in ons hotel. We hopen dat we u in de nabije toekomst opnieuw mogen verwelkomen. Wellicht als het zonnetje volop schijnt?

Vriendelijke groet,

Team Plein Vijf

Héél klantvriendelijk

Gast uit Zwitserland, 8-2-2017

Ondanks dat ik maar één nacht bleef was het mogelijk dat, voordat ik 's middags weer terug naar Zwitserland ging, mijn familie met 5 personen kon komen ontbijten. Het goed verzorgde ontbijt bleef zelf een uur langer staan en er werd steeds gevraagd of we tevreden waren of we nog iets wilden hebben. Het personeel was buitengewoon vriendelijk.

De kamer fijn en schoon en het bed prima.

Team Plein Vijf, Eigenaar, 12-5-2017

Beste gast,

Bedankt voor uw verblijf in ons hotel en wat fijn dat alles naar wens is geweest. We hopen dat u en uw gasten heerlijk genoten hebben van de tijd samen. Kom snel eens bij ons terug.

Vriendelijke groet,

Team Plein Vijf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brasserie Plein Vijf in Deurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brasserie Plein Vijf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brasserie Plein Vijf scoort een 8.72 uit 10 op basis van 130 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: