Kleine hotelsWeer vandaag3°-9°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Brasserie Plein Vijf voor je op een rij gezet:

135 reviews over Hotel Brasserie Plein Vijf in het Nederlands

Prima! Goed 👍

Michael,
22-12-2018

Prima hoor. Schoon, netjes, verzorgd.

Goed ontvangst en uitleg over de omgeving.

Ontbijt was ook goed en uitgebreid.

Ik kan het iedereen aanbevelen. Midden in het (kleine) centrum.

Gereisd met partner in december 2018
Team Plein Vijf, Eigenaar, 24-12-2018
Beste Michael, bedankt voor uw mooie review en aanbeveling! We vinden het fijn om te lezen dat u netjes bent ontvangen, met de daarbij horende uitleg over de omgeving. We hopen dat we u in de toekomst nogmaals mogen begroeten in ons mooie hotel in Deurne. Fijne feestdagen, Team Plein Vijf.

Geniet hiervan.

Rein Hoen,
2-12-2018

We waren hier met een touroperator arrangement.

De aankomst was aller vriendelijkst en zeer attent.

Toen we op de kamer kwamen was de verrassing compleet. Er was aan de verjaardag gedacht en de kamer was versierd. Ook een kaart met gefeliciteerd ontbrak niet. Een warmer welkom kun je je haast niet wensen.

Bij het arrangement was een 5 gangen diner. Het bleek een surprise diner te zijn.

Bediening was attent en zeer vriendelijk zoals Brabanders kunnen zijn.

Brood voldoende bij het diner, ook leidingwater kwam erbij. Lekker flesje wijn.

Vooraf Zeebaars op de huid gebakken een goede start. Een Kerrie soepje. Lekker warm en goed van smaak. Als 3e voorgerecht stukje vlees in tariyaki saus. Zeer smaakvol. Als hoofdgerecht eendenborst met diverse groentes en frietjes. Om je vingers bij op te eten. Als toe een ijsgebakje en chocolade mouse.

We hebben zelden zoveel lekkers gegeten.

De verjaardag kan niet meer stuk.

Gereisd met partner in december 2018
Team Plein Vijf, Eigenaar, 20-12-2018

Beste Rein Hoen,

Super bedankt voor u mooie review, we vinden het heel fijn om te zien dat u een aangenaam verblijf in ons mooie hotel hebt gehad.! We zijn blij om te lezen dat we er aan bij hebben kunnen dragen om uw verjaardag ook echt een hele mooie, speciale dag te maken. We zullen uw complimenten overdragen aan ons hele team en hopelijk mogen we u in de toekomst nog een keer begroeten in het mooie Deurne!

f.m.a.e. de vries-vermeer,
7-10-2018

Super locatie.Alles klopte.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Team Plein Vijf, Eigenaar, 9-10-2018

Beste Mevr. De vries- Vermeer,

Hartelijk dank voor uw top review! We vinden het heel erg fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en dat u zo heeft genoten van alles! We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in het mooie Deurne!

HotelSpecials.nl

Prima hotel met goed eten.

Familie,
21-7-2018

Goed klein hotel. Heeft heerlijk airco op de kamer die zelf te regelen is. Goede bedden van 2.10 meter. Heerlijk douche spullen die elke dag aangevuld worden. Thee en Koffie faciliteiten op de kamer. Eten in de bar is prima, ook het ontbijt was prima verzorgd. Avond Eten in het hotel is ook prima te doen, hoef je niet verder voor te zoeken. Mis alleen een wekker de kamer. Je moet tussen 1300 en 1900 uur parkeergeld betalen, sta je wel in directe omgeving van het hotel. Je hebt op de kamer geen last van de omliggende terrassen.

Gereisd met vrienden in juli 2018
Team Plein Vijf, Eigenaar, 30-7-2018

Beste Familie,

Dank jullie wel voor de hartelijke recensie! We vinden het erg fijn dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad en dat de kamer en het eten u zo zijn bevallen! We hopen u in de toekomst opnieuw te verwelkomen bij ons in Deurne. Graag tot ziens!

Heerlijk

Anneke Rien,
3-7-2018

Ongedwongen.

Aandacht voor de gasten, leuk team.

Heerlijk eten.

Gratis (opgeleukt) kraanwater/nootjes.

Leuke kamers, goede bedden.

Toilet apart van badkamer.

Gereisd met partner in juni 2018
Team Plein Vijf, Eigenaar, 6-7-2018

Beste Anneke Rien,

Wat fijn om te lezen dat u het zo heerlijk heeft gehad bij ons, dat doet ons goed! Bedankt voor uw complimenten en voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven. We hopen u in de toekomst natuurlijk opnieuw te mogen verwelkomen in Deurne! Groetjes,

Team Plein Vijf

Heerlijke korte vakantie.

Fam. van der Sluis,
6-3-2018

Vriendelijk personeel, persoonlijke ontvangst. Prettige sfeer. Uitstekende keuken.

Gereisd met partner in maart 2018
Team Plein Vijf, Eigenaar, 12-3-2018

Beste Fam. van der Sluis,

Dank u wel voor uw hartelijke recensie! We vinden het erg fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat u lekker heeft gegeten! We zullen uw complimenten delen met onze staff en wij hopen dat we u opnieuw mogen verwelkomen bij ons in Deurne. Graag tot ziens. Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

Gezellig hotel met brasserie

peter,
4-2-2018

Midden in het centrum gelegen hotel, dus dicht bij de winkels en uitgaansgelegenheden. Schone kamer met mini koelkast. Wat kleingiheidjes: we misten een boekje met hotelinformatie op de kamer, met bijv. ontbijttijden, wificode, etc. Ontbijt zondag vanaf 8 uur, de overigens zeer vriendelijke medewerkster had ons echter niet opgemerkt waardoor de scrambled eggs en bacon wat later werden gebracht. Al metal wel genoten van ons verblijf, een pluim voor de vriendelijke bediening!

Gereisd met partner in februari 2018
Team Plein Vijf, Eigenaar, 5-2-2018

Beste Peter,

Wat prettig om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad, dank u wel voor uw review! We begrijpen dat u de informatie met wifi-code en tijden hebt gemist, dit is niet de bedoeling! Normaal ligt er een welkomsbrief voor u klaar die u van deze informatie voorziet. Dit zal dan ook niet meer gebeuren. We zijn erg blij met uw complimenten betreft de bediening dus we zullen deze dan ook met hen delen! We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in Deurne. Graag tot ziens! Met gastvrije groet, Team Plein Vijf

We komen zeer zeker terug!

Stefan,
25-12-2017

Prima hotel met rustige ligging midden in het centrum van het mooie Deurne. Achter het hotel is een parking waar je de auto voor €7,50 per dag Kun parkeren. Verderop in de straat kun je de auto gratis parkeren. De douche op de kamer is heerlijk, lekkere straal en goed warm. Het ontbijtbuffet was een lust voor het oog met heerlijk vers brood en verse zuivel. Op de kamer zelf is in de nacht het felle licht van de stand-by-knop van de televisie hinderlijk. Stekker eruit en niks aan de hand.

Gereisd met partner in december 2017
Team Plein Vijf, Eigenaar, 2-1-2018

Beste Stefan,

Dank u wel voor uw fijne review! We zijn erg blij dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons en dat het ontbijt u zo is bevallen! Uw complimenten doen ons goed en zullen wij delen met het personeel. Graag zien we u terug bij ons in Deurne! Met vriendelijke groet, Team Plein Vijf

Henk,
9-12-2017

Kamer schoon. Fijn apart toilet.

Heerlijke nieuwe Auping boxsprings. Geweldig vriendelijke ontvangst en dan ook nog op de hotelkamer een verrassing, pepernoten met chocoladeletter en een sinterklaas gedicht, helemaal super.

Lekker gegeten in de brasserie, bediening top.

Gereisd met partner in december 2017
Team Plein Vijf, Eigenaar, 11-12-2017

Beste heer/mevrouw,

We vinden het heel erg fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons! Dankuwel voor uw review en uw complimenten, deze zullen wij ook delen met onze staff. Fijn dat u verrast bent door de Sint, want wie goed is krijgt natuurlijk lekkers! We hopen u opnieuw te verwelkomen bij ons in Deurne en voor nu wensen we u vast prettige feestdagen en een gezond 2018!

Met vriendelijke groet, Team Plein Vijf

Wederom een heerlijk verblijf waarbij alles klopte

Van Uffelen,
17-11-2017

Sfeervolle inrichting. Zeer gastvrij en servicegericht personeel met een persoonlijke benadering en plezier in hun werk. Restaurant is ook uitstekend. Voor ontbijt, lunch en diner hoef je het dorp niet in. Terwijl de bedden al heel goed waren, zijn deze week ook nog eens alle kamers van een nieuw Auping bed voorzien. Hotel is centraal gelegen aan het marktplein en heeft eigen (kleine) parkeerplaats. Kan voor dit bezoek geen enkel verbeterpunt noemen.

Gereisd zakelijk in november 2017
Guest relations Plein Vijf, Eigenaar, 21-11-2017

Beste Van Uffelen,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een erg aangenaam verblijf heeft gehad bij ons! We vinden het natuurlijk erg prettig om te lezen dat u heeft genoten van de omgeving, het eten, de kamer en de rest van het hotel en we zullen uw complimenten delen met het personeel! We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in Deurne! Graag tot ziens!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brasserie Plein Vijf in Deurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brasserie Plein Vijf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.