We hebben een aantal aanbieders voor Deurne voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Deurne voor je op een rij gezet:

Reviews over Deurne

Nette accomodaties in mooie omgeving!

j. selier,
    25-5-2012

In Bed and Breakfast Deurne word je met een warm onthaal verwelkomd. De eigenaars zijn vriendelijke en behulpzame mensen. De accomodaties en het sanitair zijn netjes en zeer schoon. Het ontbijt is goed; verse broodjes, beleg, eieren, jus ´d orange, etc..

Het terrein is ook netjes en er is voldoende parkeergelegenheid. In de tuin kan door kinderen gespeeld worden ( glijbaan aanwezig). Bij regen kan je buiten onder een afdakje zitten waar evt. ook de bbq aangestoken kan worden. De locatie is met ov en auto goed te bereiken. Het enige kleine minpunt is dat de spoorlijn er vlak achter langs loopt . Het centrum van Deurne is op 10 minuten loopafstand. De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Gereisd alleenreizend in mei 2012

weer ,,thuis,,komen

f de vries,
    15-8-2010

wendy ,mark en dana...was weer super dat weekend bij jullie in de bungalow ....nu konden we ook eens genieten van jullie tuin .

we komen zeker weer terug .....ons tweede thuis is in Deurne

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

het is meer dan een b&b, het is een soort "thuis"

Cor van Kroonenburg,
    13-7-2010

erg gastvrij, superschoon, verse koffie op de kamer, mooie badkamer, grote tuin en je wordt met veel respect behandeld. In 1 woord top!!

Gereisd alleenreizend in juli 2010

nooit meer kamer 19 van Boer Goossens

A.J. de Ridder,
    6-3-2010

1 nachtje doorgebracht op kamer 19 van dit hotel. De hele nacht geen oog dicht gedaan. Het water stroomt met 10 bar dooor de buizen van de verwarming; het verkeer dendert de gehele nacht onder het raam door; het plafon kraakt bij ieder stap van je boven buurman;tot diep in de nacht geklapper van de containers, welke onder je raam staan. Personeel neemt daar ook nog even uitgebreid afscheid van elkaar onder je raam, kortom herrie en nog eens herrie.

Gereisd met partner in maart 2010

super verblijf

de vries,
    22-2-2010

prima B&B ,zeer netjes en zeer vriendelijke behandeling door de gastvrouw!!!

Ontbijt is keurig verzorgt.zeker een aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010