Camping 't Kopske

Meer camping info

125 reviews over Camping 't Kopske

• 2019
    9Joke03-09-2019

Hier gaan we zeker nog eens terug!

Een hele mooie camping, zeker als je met kinderen tussen 3 en 10 jaar op vakantie gaat.

• 8Peet26-08-2019

gezellige camping

Wij waren op deze camping omdat onze dochter met haar gezin deze camping had gekozen. Met elkaar hebben we ons goed kunnen vermaken. Er is voldoende speelgelegenheid. De beheerders Els en Gert Jan doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Gezelligheid centraal op deze camping. De beperkte wifi heeft ook z'n voordelen. Gewoon badmintonnen in plaats van gamen.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Chris en Diny20-08-2019

Super leuk!

Mooie kleine rustige gezellige camping! Grote kampeerplaatsen, sanitair is schoon, hele vriendelijke eigenaren. Voor kleine kinderen is er een zandbak en buitenspeelgoed. Fietsen kunnen binnen staan. Je kunt er in de omgeving prachtig fietsen en wandelen. Pannenkoekenhuis naast de camping met grote speeltuin. Een heel fijn en prettig verblijf gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Staat v/h sanitair

• 10Sandra Kerver16-08-2019

Hele leuke sfeervolle camping.

Fijne camping, lopen er al jaren voorbij op weg naar Koeckers; nu paar nachtjes gestaan op speciaal verzoek vd kids. (8 en 10 jr) Alles wat je verwacht is aanwezig. Sfeervol, schoon, speelveld met zandbak voor de kids en mooie speeltuin bij de Koeckers (mag je gratis gebruik van maken) naast de camping gelegen. (op 2min. loofafstand vd kids). Alles wordt met liefde onderhouden, dat straalt het uit. Op een regenachtige dag is er genoeg te beleven in de nabije omgeving (oosterhout, breda). Bonus: de 'zelfbediening' ijsjes, die je zelf uit de vriezer mag pakken en mag betalen in het daarvoor bestemde bakje, echt top!
    Een camping zoals die voor ons hoort te zijn, hopen zeker nog eens terug te komen!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9André & Corine09-08-2019

Wij komen terug!

Dichtbij Oosterhout en supermarkt. Er zijn 3 velden, 1 voor rustzoekers; 1 voor families plus kids en 1 veld voor iedereen. Zeer bekwame beheerders. Rustig gelegen aan kanaal en gezellig bij speeltuin van pannekoekenrestaurant. Dus voor ieder wat wils.

• 7Eetgelegenheden

• 8Cor03-08-2019

Prima verblijf

Heel mooie en rustige camping. Gert- Jan en Els zijn heel vriendelijke en behulpzame beheerders. Mooie omgeving voor fietsen en wandelen. Een aanrader.

• 7Eetgelegenheden

• 9Monique01-08-2019

Super!!

Nette kleine rustige gezellige camping! Grote kampeerplaatsen, sanitair is schoon, vriendelijke eigenaren. Voor kleine kinderen is er een zandbak en buitenspeelgoed. Fietsen kunnen binnen staan. We hebben vanwege het goede weer geen gebruik gemaakt van de huiskamer. Pannenkoekenhuis naast de camping met grote speeltuin. Prettig verblijf gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Jeannette01-08-2019

Mooie, goed verzorgde camping met goed en schoon sanitair, vlak naast een grote speeltuin en pannenkoekenhuis. Heel behulpzame en vriendelijke beheerders

• 9Marga26-07-2019

Een heerlijke camping!

Wat een heerlijke camping: we hadden een prachtige plaats aan het Markkanaal! Met die hitte was het daar goed toeven! Gert-Jan en Els hadden voor extra ( koude ) douches gezorgd. Daar werd grif gebruik van gemaakt! De omgeving is prachtig. Bij de receptie, en ook bij het VVV in Oosterhout is veel informatie te vinden. We hebben mooie routes gefietst, Breda, Tilburg en de Biesbosch bezocht, alles binnen een half uurtje fietsen te bereiken. Kortom: een verrukkelijke vakantie!

• 9Eetgelegenheden

• 10Brigitte15-07-2019

Super

Het is een heerlijke kleinschalige camping met schoon sanitair. Vriendelijke mensen. Heerlijk omgeving

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019