Camping 't Kopske

Laatste review

Tegenvaller

Ellen,
16-9-2018

Camping ziet er op het oog erg mooi uit. Wij waren er begin september maar het was er uitgestorven ondanks de mooie nazomer. Jammer was dat je bij aankomst al gelijk gewezen wordt op dat wat allemaal niet mag. Jammer, het voelt niet echt welkom. Echt hondvriendelijk is het zeker niet. Honden mogen ook niet plassen op bospaden rondom de velden. Dat is erg moeilijk want voor een hond is een boom een boom... beheerders doen hun best, maar het voelde of ze je de hele dag in de gaten hielden. Toiletten werden goed schoon gehouden maar zagen er vies uit door de kalkaanslag. Douches waren primitief aangelegd..

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

88 reviews over Camping 't Kopske in het Nederlands

Tegenvaller

Ellen,
16-9-2018

Prachtige camping met heldere regels.

Marja,
18-8-2018

Zeer gastvrije ontvangst. Erg schoon sanitair. Mooie, ruime plaatsen. Leuke zitjes op de velden. Duidelijke regels om het voor iedereen leuk te houden. Hierbij valt te denken aan: honden aan de lijn, douche-ruimte niet met buitenschoeisel betreden, niet te lang douchen, kortom niks geks. Naast de camping zit een pannenkoekenrestaurant met voor elk wat wils. In de nabije omgeving zijn legio restaurants. Leuke camping in een mooie omgeving waar kinderen het ook fijn hebben. In de buurt van Oosterhout, Breda en de Biesbosch.

Heerlijk plekje in het groen!!

Martijn,
6-8-2018

Prachtig groen en speels aangelegde camping. Straalt gezelligheid uit en wordt zeer goed onderhouden. Keurig sanitair en een uiterst gastvrij en behulpzaam beheerderskoppel Els en Gert-Jan. Je voelt je er daarom direct welkom. Allerlei spelletjes en leesvoer in de recreatieruimte en keukenapparatuur voor wie dit wenst te gebruiken. Het pannenkoekenrestaurant met enorm leuke speeltuin ligt aan de camping vast. De kids mogen daar kosteloos gebruik van maken, maar op de camping zelf hoor je er niets van. Al met al een camping waar aandacht is voor details en kleine extra dingetjes waardoor het er zeer leuk kamperen is. EEN AANRADER!!

Super

Fam.Rombouts,
3-8-2018

Wat een kindvriendelijke camping ! De beheerders zijn actief en zeer vriendelijk.

Een kleine rustige camping met schoon sanitair. We komen zeker nog eens terug.

Het is een aanrader . Fam. Rombouts

De leiding is actief en doet het prima.

Wes en Gerda Moraal,
30-7-2018

Fijne camping. We komen ieder jaar een paar weken.

We hebben maar een ding: Iets meer douce gelegenheid.

Dit is een prachtige camping, mooie ruime plaatsen, sanitair is brandschoon, leuke ruimte waar je tv kunt kijken of lezen,en heel vriendelijke gastvrije eigenaren,van de meer dan 300 campings die wij de afgelopen jaren bezocht hebben vinden wij deze camping met stip op nr 1 ! We komen hier graag weer terug!

Een echte aanrader!

Fabienne,
21-6-2018

Wat een heerlijke, rustige camping middenin het groen. Het is een kleine camping wat het gemoedelijk en overzichtelijk maakt. De beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam en houden het terrein goed schoon. Ook voor kinderen leuk, want er zit een leuk pannenkoekenhuis met gave speeltuin (zowel binnen als buiten) bij en je krijgt korting als je daar gaat eten. Fijn losloopveldje voor de hond (die dus ook welkom is!). Eigenlijk geen minpunten te bedenken.

Wij kennen de omgeving goed, aangezien we daar wonen en puur kwamen om ons 'nieuwe' oude volkswagencampertje uit te proberen. Je kunt er heerlijk wandelen en fietsen en Breda en Oosterhout liggen om de hoek voor genoeg cultuur, winkelen en lekker eten. Kortom, een echte aanrader!

Uitstekend, zeer gastvrij en ruime plekken.

Dijkstra,
31-5-2018

Het is een kleinschalige camping, 3 aparte velden waardoor het fijn kamperen is. Een veldje voor de rustzoeker met vrij uitzicht op het kanaal en bos. Een veldje bij uitstek geschikt voor gezinnen met kinderen. Een een centraal veld met toiletgebouw, receptie en recreatiezaal.

Door de beheerders wordt je gastvrij ontvangen. Je plek is duidelijk aangegeven, waardoor je zeker weet dat je goed komt te staan. Geen verharde plekken met bestrating, voor ons al tent kampeerders een breekpunt op SVR en VEKABO campings. Het sanitairgebouw ( met vloerverwarming ) op veld 2 wordt prima bijgehouden. Op het Watervogelveld is nog een klein compact sanitair gebouwtje met toilet en wasgelegenheid. Tevens stortpunt chemisch toilet. Beheerders zijn druk met het netjes onderhouden van het terrein en de groensingels.

Naast de camping is een pannenkoekenrestaurant die druk wordt bezocht, wij hebben hier geen hinder van ondervonden.

Geweldig

Connie baris,
23-5-2018

Wij hebben er een seizoensplaats en komen hier graag

Het is een mooie groene camping en schoon

Kinderen hebben hier de tijd van hun leven ,zandbak,skelters en fietsjes.

Naast de camping is er een pannenkoekenhuis met een grote speeltuin waar je ook gebruik van kan maken.

Langs de camping stroomt een kanaal waar grote boten door varen,hier kan je zelf ook met een kano varen of je hond.laten zwemmen.

Beheerders els en gert jan doen er alles aan om het je naar je zin te maken Geweldig!

Er wordt gezongen rond het kampvuur met gitaar,ook voor kindjes en daarna marshmallows bakken.

Jeu de boules avond.

Wc is heel schoon en wc papier is aanwezig.

Douche is ook heel schoon en verboden met schoenen van buiten in te komen.

Lieve gemoedelijke mini-camping

Segeren,
11-5-2018

Zeer vriendelijke gemoedelijke camping. Eigenaren zijn aanwezig op een zeer prettige manier. Camping trekt een breed publiek en is voor mensen van 0 tot 100 erg geschikt. Sanitair is netjes en voldoende voor deze camping. Er hangt een zeer relaxte sfeer op de camping. Super is de ligging naast het pannenkoekenhuis met grote binnen en buitenspeeltuin. Voor kleine kindjes is er genoeg vertier op de veldjes. Eigenaren doen echt hun best om het voor iedereen zo fijn mogelijk te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Kopske in Den Hout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Kopske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.