Géén boekingskosten

Meer camping info

Contact

154 Reviews over 't Kopske

• 9Guus van de Wetering07-05-2022

Er geweest kom je hier altijd weer

Zeker aan te raden. Zeer betrokken eigenaren. Een veldje heeft een grote zandbak in het midden. Naast de camping is een midgetgolfbaan en één pannenkoekenrestaurant ( (via de receptie 10 % korting) Op vrijdagavond houden ze een kampvuuravond eigen stoel en drankje meenemen. Oosterhout heeft een prachtig en groot overdekt winkelcentrum. Direct vanaf de camping viswater en fietsroutes.

• 9Guus van de Wetering07-05-2022

Iedereen komt er zeker terug.

Prachtige omgeving vlak bij Breda en Oosterhout. Mooie fietsroutes mooie ruime plaatsen waarbij een veldje zeker is aan te raden voor gezinnen met kleine kinderen ivm een centrale speelgelegenheid. Uw kids in de gaten houden van uw staplaats. Gelegen naast midgetgolf baan en gezellig pannenkoekhuis. Op vrijdagavond kampvuuravond gezellig met u eigen meegenomen stoel en drankje. De eigenaren doen er alles aan zodat u echt vakantie heeft. Ze zijn zeer betrokken. Aanrader fietstochten en wilt u winkelen Oosterhout heeft een prachtig groot overdekt winkelcentrum.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Sylvia Paalvast07-05-2022

Voor herhaling vatbaar !!!!

Onverwachts kamperen en wat zalig was dit!!! Een mooie schone en gezellige camping. Gastvrije en behulpzame beheerders. En een heerlijke plek om te wandelen en fietsen. Dikke 10 mijn camping gevoel is weer terug 😍

• 8Eetgelegenheden
  • 9Familie Frouws03-05-2022

Fantastisch!

Een mooie schone camping. Zeer gastvrij.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Bob en kitty18-04-2022

Heerlijke camping

We zijn heerlijk een lang paasweekend op deze camping geweest er is rust en voor de kinderen genoeg te doen. De nieuwe campingbeheerders John en Leona zijn super aardig en attent en hadden met Pasen een hele leuke speurtocht uitgezet ... Wij komen zeker weer terug!

• 5E.Smit08-10-2021

Nooit meer; eigenaar spoort niet.

Prima en rustige camping. Er mogen max 4 mensen in 't toiletgebouw. Als je per ongeluk als 5e binnen bent reageert de eigenaar met: Er uit! En als je hem aangeeft dat je de 1.5m-maatregel respecteert schreeuwt hij je toe: Wegwezen brutale aap. Weg, anders schop ik je van de camping!! En dat tegen een man van 75 jaar! Die man spoort écht niet. Gelukkig was het onze laatste dag van de elf. Wij komen hier niet meer terug.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8le Febre03-10-2021

Heel tevreden.

De camping is dichtbij Oosterhout waar je alles kunt kopen wat je nodig hebt. Het is een kleine camping met drie velden. Een aan het water, een voor mensen met kinderen en een als een soort park. Wij hebben genoten van ons verblijf hier en wat ook heel gezellig was, iedere vrijdagavond bij het kampvuur zingen met elkaar onder begeleiding van gitaar, fluit en viool door de beheerders bespeeld. We hebben heerlijk kunnen fietsen en Breda is op 9km van de camping. Het toiletgebruik zou op bepaalde punten iets gemoderniseerd kunnen worden. Verder een geweldige recreatiezaal en jeu de boulebaan. Kortom, een hele fijne camping.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Ter huurne18-09-2021

Ruime gezellige camping, vriendelijke beheerders, doen moeite om de kampeerders t naar hun zin te maken, bijvoorbeeld: boules uurtje, op vrijdag een gezellige avond bij het kampvuur waarbij Gert Jan zelf gitaar speelt en de teksten voor ieder heeft, lekker meezingen met n zelf meegebracht drankje. Ook n medekampeerder speelde gezellig mee gitaar. Schone douches, wc s, gemaaid gras. Volgend seizoen komen we zeker terug en hopen dat de nieuwe beheerders t ook zo goed doen, top!!!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Nathalie & Rudi30-08-2021

Een aanrader ! Wij komen volgend jaar terug!

Als gezin met 1 kind van 8 jaar, onze hond en papegaai naar deze camping geweest. Er is voor een ieder iets te doen, maar wel rustig genoeg om ook te kunnen ontspannen. Kinderen kunnen spelen op de camping, in de grote speeltuin ernaast, vissen en midgetgolfen. Voor de volwassenen is er een prachtige natuur om te wandelen en zijn er leuke mountainbikepaden in de omgeving. Vanaf de camping loop je zo een bospad in met je hond om een heerlijke wandeling te maken. Wanneer je dit pad uitloopt en een klein stukje door de wijk wandelt naar de sportvelden, kom je bij een loslooppark met zwemvijver uit. Alles is op de fiets in de buurt te doen! In 10 dagen hebben wij geen enkele keer de auto gepakt. Het sanitair wordt goed schoon gehouden (meerdere keren per dag) en er zijn prima douches met een ruime cabine. De muziekavond op vrijdag is erg leuk en gezellig. Wij boekten direct weer voor volgend jaar. Wij raden deze camping aan !

• 10Marco de Groot30-08-2021

Leuke, gezellige camping met fijne en zorgvuldige beheerders

• 10Eetgelegenheden

Camping 't Kopske info