Géén boekingskosten

Meer camping info

160 Reviews over 't Kopske

• 10John en Elise19-09-2022

Een pareltje

Heerlijk relaxte camping. Mooi gelegen, ruime plaatsen, schoon sanitair en vooral... geweldig lieve en attente eigenaren. John en Leona, bedankt voor de fijne weken die we bij jullie hebben gehad in voor- en naseizoen

• 9Eetgelegenheden
  • 10Evert & Sandra06-09-2022

Wat een super stekkie.

Dit is een van de weinige campings die qua ligging, gezelligheid en gedrevenheid van de eigenaars van mij een 10 krijgen, naast een pannekoeken restaurant, veel speelplezier voor de kid's en altijd wat te doen. Top sanitair, echt een aanrader.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Cor Dekkers09-08-2022

Smaakt naar meer!

Kind vriendelijk, gemoedelijk, enthousiaste leiding, schoon, gezellig kampvuur op rijdagavond met knakworstjes. Verkoop van ijsjes e.d. met afrekening te goeder trouw. Prachtige overblijfruimte bij echt weer of zomaar. Wifi overal en gratis Absoljte aanrder!

• 9Johan van den Berg26-07-2022

Een geweldige camping

Camping ‘t Kopske is een kleine camping gelegen dicht bij bossen. Gastheer John en gastvrouw Leona zijn vriendelijke enthousiaste mensen die de camping tip top in orde houden. Sanitaire ruimtes en afwasunit zien er schoon uit. De kampeerplaatsen zijn zeer ruim rondom een groot veld gelegen waarop enkele grote bomen staan waaronder je kan zitten wanneer het heet is. Met uitzondering van een jeu de boulebaan en wat kinderspeeltoestanden is er geen vertier, heerlijk voor kampeerders die van rust houden en ich zelf kunnen vermaken. Enkele km van de camping liggen plaatsen zoals Made en Oosterhout met supermarkten. Naast de camping is een pannenkoekrestaurant waar wij geen gebruik van hebben gemaakt. Sinds kort is er op de camping ook een trendy tent te huur!

• 10Sake Bosma20-07-2022

Schitterende rustige camping, toiletten en douches

Met fiets en trekkerstenten geweest, aanrader. Schitterende rustige camping, toiletten en douches spic en span.Staat zelfs in de douche haarshampoo in doucheschuim. Bij de wastafels. afwasmiddel , afwasborstel, schuursponsje, vaatdoekje. Niet te vergeten, super beheerders: John en Leona

• 10Hans de Keijzer04-07-2022

Geweldige Camping.

Mooie en zeer nette camping.Ook geschikt voor campers.We hebben er vijf nachten gestaan met camper en werden vriendelijk ontvangen door eigenaars. Zeer schoon sanitair Afwasplaats met afwasmiddel en borstel en vaatdoek.Ook met kleine kinderen geschikte camping.Grote zandbak met veel speelgoed.Zeker een camping om nog eens terug te komen

• 9Martin05-06-2022

Geweldige ontvangst met een persoonlijk tintje

De dag dat we arriveerden was ik iets te ver gereden en kon een camper niet gemakkelijk de parkeerplaats af. Dus mijn actie is de auto met caravan iets achteruit rijden, echter de beheerder zegt gaat u maar aanmelden ik loods de camper wel van de parkeerplaats af. Zulke mensen maak je maar zelden mee, dacht ik meteen. En ja hoor dat klopt, we staan er nu 14 dagen en het is een wonderlijke tijd van gastvrijheid die je zelden op campings ervaar. Gezellige kampvuren waar gratis voortreffelijke eigen gemaakte soep wordt geserveerd onder het genot van een heerlijk glas wijn. Waar maak je dat mee in deze tijd, gelukkig hebben we voor 4 weken geboekt en ik ben nieuwsgierig welke verrassingen de beheerder John nog in zijn mandje heeft de komende tijd. Wordt vervolgd

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Guus van de Wetering07-05-2022

Iedereen komt er zeker terug.

Prachtige omgeving vlak bij Breda en Oosterhout. Mooie fietsroutes mooie ruime plaatsen waarbij een veldje zeker is aan te raden voor gezinnen met kleine kinderen ivm een centrale speelgelegenheid. Uw kids in de gaten houden van uw staplaats. Gelegen naast midgetgolf baan en gezellig pannenkoekhuis. Op vrijdagavond kampvuuravond gezellig met u eigen meegenomen stoel en drankje. De eigenaren doen er alles aan zodat u echt vakantie heeft. Ze zijn zeer betrokken. Aanrader fietstochten en wilt u winkelen Oosterhout heeft een prachtig groot overdekt winkelcentrum.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Sylvia Paalvast07-05-2022

Voor herhaling vatbaar !!!!

Onverwachts kamperen en wat zalig was dit!!! Een mooie schone en gezellige camping. Gastvrije en behulpzame beheerders. En een heerlijke plek om te wandelen en fietsen. Dikke 10 mijn camping gevoel is weer terug 😍

• 9Familie Frouws03-05-2022

Fantastisch!

Een mooie schone camping. Zeer gastvrij.

• 7Eetgelegenheden

Camping 't Kopske info