Camping 't Kopske

Meer camping info

130 reviews over Camping 't Kopske

• 9Corine & Michel25-09-2020

Prima verzorgde rustige Camping

De vervangers,Ada & Machiel ,van de op vakantie zijnde beheerders hebben ons gastvrij en behulpzaam ontvangen.De zeer ruime douches waren en pré. Alles netjes schoon en ruime plaatsen. Een aanrader!

• 9Gerda13-09-2020

Geweldig

We verbleven vier dagen op ‘t Kopske en stonden op het Watervogelveld. De beheerders Ada en Machiel deden hun uiterste best om het ons naar de zin te maken. De camping is niet groot waardoor overzichtelijk en gezellig. Veel gefietst in de omgeving en Oosterhout is een leuke stad in de buurt. Tip voor de website: aanrijdroute via Den Hout vermelden!

• 9J. en M. Hoozemans12-09-2020

Gezellige camping in mooie omgeving

We hebben genoten op deze heerlijke, rustige en gezellige camping. Lekker overzichtelijk met 42 plaatsen op drie velden. De omgeving was verrassend mooi. We hopen hier zeker nog eenscterug te komen.

• 9Dennis16-08-2020

Leuke, gezellige camping voor het hele gezin

Met 8 volwassenen op de camping gestaan (gezin + aanhang). De vrijdagavond, met z'n alle rondom het kampvuur gezellig meegezongen. Sanitair is schoon, ruime plekken en een vriendelijke gastheer. Zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 10Marli en Pieter09-08-2020

Heerlijke rustige, maar gezellige plek

We stonden 2 nachten met de camper op deze camping. Wat een mooie, schone en leuke camping. Els en Gert-Jan zijn heel aardig en denken graag met je mee. Overdag ons zeer goed vermaakt met een potje ping pong en jeu de boules, en 's avonds (vrijdagavonden) genoten van het gitaarspel en de zang van Gert-Jan bij het kampvuur. Meezingen wordt gewaardeerd.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Fam Meester31-07-2020

Hele mooie schone camping, ideaal voor fietsers.

Kleinschalige camping, met superleuke beheerders. Alles is netjes en schoon, met op Vrijdag avond live muziek door de beheerders GertJan en Els. We hebben 2 hele mooie weken gehad. Dan kun je ook nog naar het pannenkoekenhuis op loop afstand. Echt een aanrader.

• 10Wim en Nia29-07-2020

Uitstekend

We hebben ons uitstekend vermaakt op deze camping. Erg ruim opgezet en schoon. Els en Gert-jan deden er alles aan om het een ieder naar de zin te maken. Wij waren met 2 volwassenen maar zagen wel dat alle kinderen zich prima vermaakten.

• 9Lennard27-07-2020

Gezellige kleine camping, mooie omgeving.

Gezellige, rustige camping. Voor kinderen was er voldoende te doen binnen en buiten. Naast de camping staat een grote speeltuin incl. minigolf. Veel activiteiten in de omgeving: Efteling, Beekse Bergen, fietstochten in de prachtige natuur. Vrijdagavond wordt er gezongen bij het kampvuur. Sanitair was voldoende aanwezig en is goed schoongehouden. Betrokkenheid beheerders maken kamperen op deze kleine camping een persoonlijke ervaring in een prachtig stukje Brabant. Als gezin met jong kind (2 jr) hebben wij hier een mooie, ontspannen week gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Heidy27-07-2020

Super gezellig

Super gezellige gastvrije en zeer betaalbare camping Klein maar fijn Met verbazend veel en goede faciliteiten voor een mini camping Waaronder een ruime gezellige recreatie ruimte, Magnetron, koelkast en vriezer waar de gasten gebruik van mogen maken Zeer nette en ruime sanitaire voorzieningen Meer dan voldoende vermaak mogelijkheden voor jong en oud Zowel op de camping zelf als in de nabije omgeving Zeker de moeite waard deze camping

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Frans Stassen08-07-2020

Een absolute aanrader

Wij hebben hier het eerste weekend van Julie gestaan. Een heerlijke rustige camping langs het Markkanaal..We werden zeer vriendelijk ontvangen,en de camping is op en top verzorgd. Eenvoudig maar schone santaire voorzieningen. Wij waren hier voor het eerst,maar zeker niet voor het laatst. Frans en Marion Stassen-Waller

Camping 't Kopske info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50