Hotel 't Keershuys

Voor herhaling vatbaar!

Linders,
15-10-2018

Alles op en top!

Van schone mooie kamers, heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

42 reviews over Hotel 't Keershuys in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Linders,
15-10-2018

Alles op en top!

Wat een gastvrijheid!

Marnix,
17-5-2018

Wat hebben wij genoten zeg!

Echt een geweldige ervaring.

Complimenten voor de gastvrijheid van de medewerkers, echt heel mooi om hun enthousiasme te zien.

Alles was gewoon top geregeld; van de parkeerplek tot de faciliteiten op de kamer en de heerlijke uitsmijters en verse smoothies bij het ontbijt.

Ook het diner was van een goed niveau. Ik heb genoten van mijn vispaletje.

Ga je naar Den Bosch? Dan is dit echt dé tip voor overnachting en diner!

Zeer gastvrij personeel

K. Bentwood,
24-4-2018

Hele mooie suites voor romantisch weekend

Absolute aanrader!

P lamboo,
2-3-2018

Hotel t Keershuys is een prachtig klein hotelletje aan de rand van het centrum van Den Bosch. Wij hadden de familiekamer en deze was zeer mooi en met gevoel voor smaak ingericht. De kamer bevind zich op de derde en tevens bovenste verdieping, onder de nok van het pand. In de kamer en de badkamer zijn de oude authentieke balken nog aanwezig. Mooie badkamer met groot ligbad en douche met grote douchekop. Wij hebben gedineerd in het restaurant van het hotel en hebben heerlijk gegeten. het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader, wij komen zeker nog een keer!

Helemaal top

Anja,
14-11-2017

Wij waren hier in het kader van een bestuursuitje van mijn werk. Contacten vooraf waren prettig en tijdens het uitje zijn alle afspraken nagekomen. Mooie en schone kamers, goede service, fijne mensen.

We hebben ook in dit hotel gegeten, het eten was erg lekker. Ik heb achteraf alleen maar complimentjes gekregen van onze gasten. Die geef ik graag aan 't Keershuys door.

Valetparking was ook prima en snel geregeld. Ik kan alleen maar zeggen: top!

Geweldig hotel

Dimy Maes,
19-7-2017

Zeer prettig verblijf gehad. Kamers zeer sfeervol en goed verzorgd met oog voor kleine datails. Koffie en thee een paraplu maar ook een strijkbout op de kamer. Een geweldig ontbijt en niet te vergeten behulpzaam en vriendelijk personeel. Hotel ligt erg centraal, alles is gped te belopen.

Betrokken personeel. Ideaal hotel

Wieteke,
23-6-2017

Mooie locatie, mooie kamer, heel schoon. Zoon werd dag erop geopereerd en kreeg een super pakket mee voor na de operatie. Erg lief.

Heerlijk hotel

Liza,
13-3-2017

Heerlijk hotel, mooi centraal gelegen in leuke wijk. Personeel is vriendelijk en kamer was zeer schoon. Goede bedden. Prima ontbijt met meer dan voldoende keuze

Gezellig, gastvrij en luxe

Sterkenburg,
6-2-2017

Enorm gezellig, knus hotel in een oud pand. Het is sfeervol ingericht en je wordt helemaal in de watten gelegd. Bij aankomst prosecco met bosch bolletje. Kamers zijn luxe met genoeg handdoeken, badjassen, een (gratis) volle minibar, koffie/thee, zeepjes en nog veel meer :-)

Personeel is supervriendelijk en enthousiast, je bent daar echt een gast!

Heerlijk uitgebreid ontbijt, en je zit midden in het centrum.

Wij hebben echt genoten van ons verblijf!!!!

Superverzorgd en sfeervol

B.
17-10-2016

Een erg mooi en sfeervol hotel. Vriendelijk personeel en een toplocatie in Den Bosch. Mooie kamers, schoon en zeer knus. Op loopafstand van het centrum en gezellige kroegjes in de buurt,

We hebben een aantal aanbieders voor 't Keershuys voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Keershuys in Den Bosch - 's-Hertogenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Keershuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.