Sportiom

2Onvoldoende

Op vakantie geweest naar Sportiom?

• 9Harrie06-12-2015

leuk als het rustig is!

We zijn er op een zaterdag ochtend geweest. Was lekker rustig. Glijbanen zijn leuk. Water niet heel warm.. Voor 7 euro 2 kruidenbaden '' gekocht'' alleen lagen deze twee ver van elkaar. Jammer zeker omdat de baden die wel bij elkaar zaten leeg waren! Het zwembad ziet er leuk uit met de ''grotten''. Daarna nog gaan schaatsen, ook sportiom. Slecht ijs maar ziet er wel leuk uit.

Gereisd met partner in december 2015

• 1Jos20-05-2013

onbeschoft !!

lazergame sessie geboekt/gereseveerd voor familie dagje,12 personen. worden we dood leuk 45 minuten van te voren gebeldt dat het niet door kan gaan, omdat er een "grote groep" tussen gekomen is, waarom dan reseveren ????, geen nut. uitgeweken naar Trax in uden, die waren wel blij dat we kwamen. Sportidom, nooit meer!!!!!!!!!

Gereisd in mei 2013

• 8Maarten Molenaar04-05-2017

Topdag

Ik lees veel negatieve reviews, maar wij hadden een topdag in het zwembad.

januari 2017

• 8Daniëlle07-08-2014

subtropisch zwemparadijs

genoeg vertier! Gratis parkeren aan de overkant (terrein FC Den Bosch)

juli 2014

• 4Kaily31-08-2017

1 keer was genoeg

Het concept is echt heel mooi uitgewerkt met al die grotten, super. Alleen is het meer voor jonge gezinnen.

Ik was met mijn vriend (allebei twintigers), verwachtte heuse wildwaterbanen en flinke golven zoals bijvoorbeeld bij Genneperparken. De golven stelden niet veel voor, voor de 2 glijbanen moest je ontzettend veel trappen op, en de wildwaterrivier was meer voor ouders met jongere kinderen. Wij voelden ons niet echt op onze plek qua leeftijd. Waar we dus echt voor kwamen viel ontzettend tegen. Aangezien de entree bijna 10 euro is en parkeren ook niet goedkoop, kwamen wij eigenlijk niet voor 2 uurtjes natuurlijk. Maar na een uur zaten we ons echt te vervelen.

Personeel was wel aardig.

Kortom, totaal het geld níet waard. En dat lees ik echt ontzettend veel op zowel facebook als hier, dus waaron doen jullie daar niks aan Sportium?

Maar goed, ik kom dus zeker niet meer terug en zal dit zwembad ook niet aanraden aan mensen als ze voor leuke glijbanen gaan.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 1Steven16-10-2016

Dicht bij huis maar altijd een ramp! (schaatsen)

Personeel is vriendelijk maar het management team is een zooi ongeregeld! Ik kom er al een behoorlijke periode, puur omdat het dicht bij huis is, maar wat je ervoor terug krijgt is werkelijk waar belachelijk! iedereen weet dat het ijs er slecht is, maar er word nooit iets aan gedaan. (terwijl het ook door het personeel zelf word aangegeven: het ijs is slecht, dat weten we... Maar het management doet hier niets mee... Klanten komen toch wel dus wij vinden het prima zo) Tot over maat van ramp ben ik na een sprong op het ijs op het beton geklapt! (ijs was zodanig dun dat het onder mn schaatsen wegsprong) mijn schaats gleed continue weg en hiermee bleek naderhand dat mijn schaats ijzer ''door midden was gebroken'' Ik heb dit aangekaart met diverse mails naar Libema (waar sportiom onder valt.) Zij bleven echter aangeven dat dit niet lag aan de situatie zelf en expert het beoordeeld hadden, en door op beton te zijn gekomen kon mijn ijzer niet scheuren. Mijn broek zakte echter letterlijk van mijn kont toen nog geen anderhalve maand later een vriend van mij precies hetzelfde overkwam!!!! en notabene dezelfde baan (icefun). er is niets vergoed en geen excuses kregen wij te horen, enige oplossing was nieuwe schaatsen kopen en dit puur omdat het ijs niet word bijgehouden! belachelijk.... In o.a. Nijmegen, Breda, Tilburg en Eindhoven kan dit wel... en ze kunnen niet verklaren waarom dit niet hier mogelijk is? Absurd! geen worden voor... (mocht sportiom dit lezen? Doe er wat mee! slechte reclame zo

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 5Molenaar30-04-2017

Geen vriendelijk personeel

De sportvoorzieningen zijn prima! alleen het personeel ben ik niet zo tevreden over, ze zeggen je bijvoorbeeld nooit gedag als je binnenkomt want ze hebben het te druk met hun mobieltje of computer, een zo,n ''instructeur'' wist niet eens hoe een apparaat werkt en tot wanneer open. Een keer gebeld naar de fitnessclub maar ik kreeg nog net geen snauw van die dame, kortom het personeel is niet aardig en ik vind dat wel belangrijk...in mijn impuls heb ik destijds meteen voor een jaar getekend maar achteraf spijt en na dat jaar kom ik er niet meer terug.

Alleen gereisd in februari 2017

• 1Vicky11-08-2017

Nooit meer!

Sportium zwembad.wij hebben staand ons eten moeten op eten doordat iedereen zijn handdoeken op de stoel neerlegt! Wij waren niet de enigste want naast ons stonden nog 2 koppels. 90% van de stoelen waren "bezet". Heel jammer als je zoveel geld moet betalen om vervolgens geen plaats te kunnen nemen

augustus 2017

• 1Franka01-08-2016

Dit nooit meer

Wij dachten gezellig naar het zwembad te gaan we komen daar aan om 10 uur er was al geen zitplaats te krijgen dit erg vervelend omdat je met een kleintje van 1,5 zit . Nou het verschonen van de kleine was helemaal een ramp sta je te wachte bij een kleedhokje blijkt dat er meerdere van die hokjes waren waar je je kleine kan verschonen dit zou fijn zijn als de mevrouw die het belangrijker vond om naast mij te hangen en een beetje om de heen te kijken dit verteld. De tegels zijn ook heel erg glad ook het baby badje is geen baby badje alleen maar jongelui er in met ballen aan het gooien ik ga hier iniedergeval nooit meer heen ook voor de prijs kan ik wel betere zwembaden verzinnen maar zo te zien bij de reactie,s ben ik niet de enige

juli 2016

• 1Jessica van de Nobelen28-12-2018

Nooit meer

Dacht vandaag een gezellig dagje met de kids te gaan zwemmen. Als eerste kregen we berschillende kluisjes niet opslot. Eenmaal gelukt en wij naar binnen liepen, had ik al spijt. Mega druk, we konden onze spullen niet kwijt en ook niet even rustig zitten. Mega lange rijen bij de glijbanen. Het stonk er op verschillende plaatsen. En de vloer zag er vies uit. Voor ons nooit meer hier naar toe.

december 2018

10 van de 50 reviews gezien