Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch

Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch
8,2

5 tips over Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch

Iris, 6-10-2014
Grieks restaurant Rhodos aan de Kerkstraat bij de Parade in het centrum. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. 2x voorgerecht, 2x hoofdgerecht en 5 drankjes voor 50 euro. En erg lekker!!
willempie, 13-1-2013
Verbinding met bus 80 naar de binnenstad van Den Bosch voor 2 euro. (Maximaal met z'n vieren). Prima!
daisy b, 7-8-2012
Als je Den Bosch bezoekt, de boottocht historische stad is een aanrader (50 min - 7 EUR/pp) en wij hadden de theaterweek (loopt dacht ik tot 12/08) grotendeels op de Parade. De Bosch is een gezellige stad, vele winkels, gezellige terrasjes, mooie kathedraal, Jeroen Bosch Art, alles - zeker met het goede weer - een verkenning waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick s-Hertogenbosch voor je op een rij gezet:

Astrid, 15-2-2012
Tip: boeken als suprise-hotel bij Hotelspecials.nl, dan kost dit hotel 82,50 euro (incl. 7,50 euro boekingskosten).
Fam K., 18-12-2011
Boek een arrangement met gratis parkeren, neem de transferbus voor 2 euro, en winkel/eet/drink je helemaal suf in Den Bosch! Restauranttip: Da Peppone, op kruipafstand van de transferbus.