Advertentie

Hotel Mövenpick s-Hertogenboschsterstersterster

8.2Fantastisch

Score uit 70 reviews

Nederland, Noord-Brabant, Den Bosch - 's-Hertogenbosch


Overzicht

8.2Fantastisch

Score uit 70 reviews

  • 8.2Ligging
  • 8.6Service
  • 8.2Prijs/kwaliteit
  • 8.2Eten
  • 7.7Kamers
  • 8.7Hygiëne

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick s-Hertogenbosch voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl
3
trivago
trivago
4
Expedia.nl
Expedia.nl
5
Hotels.com
Hotels.com

Hotel info

  • Airco
  • Huisdieren toegestaan
  • Parkeren mogelijk
  • Restaurant
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Wifi
Meer hotel info
Tonen op kaart

Reviews

70 reviews over Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch

Review schrijven

Beoordelingen

55
7
7
1

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 9Jaap17-02-2020

    Heerlijk weekend en ontspannen genoten.

    Prachtig hotel, heerlijke kamer, schoon, netjes en compleet. Zeer compleet ontbijt en een gezellig restaurant. Bijzonder vriendelijke, jonge bediening! We hadden een goed verzorgd en lekker Valentijnsdiner! Voordeel is de ligging, snel en voordelig met de bus naar het centrum. We maakten gebruik van een ANWB arrangement. Alles klopte. We hebben genoten!

    • 9Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 9Kamers
    • 9Hygiëne

    Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 20-02-2020

    Beste Jaap,

    Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd. Het doet ons plezier te vernemen dat u een prettig verblijf hebt gehad. Wij danken u voor uw verblijf in ons hotel en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als onze gast.

    Met vriendelijke groet,

    Gereisd met partner in februari 2020

  • 2019
    8Monique24-09-2019

    Fijn hotel

    Heel fijn en mooi hotel. We mochten al vroeg in checken. Lekker ontbijt en gratis vervoer naar het centrum. Met de transferium bus nr. 80. 2 dagen, 1 nacht geweest. De tweede dag mochten we de auto op de parkeerplaats laten staan. Het hotel ligt op 30 minuten lopen van het centrum. Vriendelijk personeel. Ideaal hotel voor een bezoekje aan den Bosch.

    • 8Ligging
    • 9Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers
    • 8Hygiëne

    Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 30-09-2019

    Geachte Monique,

    Hartelijk dank voor uw beoordeling.

    Wij danken u voor uw verblijf in ons hotel en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als onze gast.

    Met vriendelijke groet,

    Gereisd met partner in september 2019

  • 9Wendy25-06-2019

    Comfortabel hotel!

    We hadden een mooie schone en ruime kamer met een zeer comfortabel bed! Extra complimenten voor de vriendelijke en attente man die ons ontving bij de receptie. Wij kwamen laat aan en wilden eigenlijk nog iets eten maar de keuken was al gesloten. We besloten nog even een drankje te doen in de gezellige bar (met een fantastische huiswijn!) en intussen had deze man even overlegd met de keuken zodat we toch nog iets van de kaart konden bestellen. Ook na zijn dienst kwam hij de gasten in de bar nog even vriendelijk gedag zeggen. Een klantvriendelijk en gastvrij hotel! De pendelbussen naar de stad zijn een aanrader!

    • 7Ligging
    • 10Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 10Kamers
    • 10Hygiëne

    Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 28-06-2019

    Beste Wendy,

    Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd. Het doet ons plezier te vernemen dat u een prettig verblijf hebt gehad. Wij danken u voor uw verblijf in ons hotel en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als onze gast.

    Met vriendelijke groet,

    Gereisd met partner in mei 2019


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick s-Hertogenbosch voor je op een rij gezet:

    1
    Booking.com
    Booking.com
    2
    HotelSpecials.nl
    HotelSpecials.nl
    3
    trivago
    trivago
    4
    Expedia.nl
    Expedia.nl
    5
    Hotels.com
    Hotels.com

  • 6Anita29-05-2019

    Zo jammer....

    Samen met mijn moeder een weekendje in dit hotel verbleven. Wij sparen elke maand wat geld en gaan dan na twee jaar een weekendje weg. Mooi schoon hotel met lekker ontbijt. Fijn om gebruik te maken van de transfer bus op loopafstand van hrt hotel. Helaas zijn we beiden lichamelijk gesloopt door verschrikkelijk slechte bedden. Het ene bed was doorgezakt waardoor je in een kuil lag, en bij de andere waren de veren van het matras voelbaar. Bij de receptie gevraagd om een extra topper, die er helaas niet waren. Uiteindelijk dan maar met het hoofd bij het voeteneind geslapen, daar was het iets minder doorgezakt. Beiden flink last van rug schouders en nek/ hoofdpijn. Wat een domper op ons weekendje weg. We waren van plan om de laatste dag nog in Den Bosch te blijven, maar waren zo moe door de slechte nachtrust dat we maar naar huis zijn gegaan. Jammer van het twee jaar sparen....

    • 8Ligging
    • 6Service
    • 8Eten
    • 2Kamers
    • 8Hygiëne

    Wim van der Steen, E-Commerce Manager Nederland, 03-06-2019

    Beste dames,

    hartelijk dank voor uw review.

    Het spijt ons te horen dat de bedden niet naar wens zijn geweest. Wij zullen dan ook direct gaan checken wat er aan de hand is, want dit zou eigenlijk niet moeten kunnen omdat de bedden nog vrij nieuw zijn. Wij zouden normaal gesproken ook direct een andere kamer aan u hebben aangeboden, maar we zaten vol op de dagen dat u in ons hotel was, dus dit was niet mogelijk.

    Mocht u toch nog eens bij ons willen overnachten dan horen wij dit graag vooraf van u zodat wij wat extra voor u kunnen doen.

    Nogmaals onze excuses.

    Met vriendlijke groet,

    Gereisd met vrienden in mei 2019

  • 9Leo21-02-2019

    prima hotel

    Arrangement geboekt van 3 dagen. Parkeren is ruim voldoende en was bij de prijs in begrepen.Een sombere entree zeker als er geen licht brandt. Lobby is beter met een vriendelijke receptie met duidelijke uitleg. We kregen een superior kamer . Inloopdouche met dispenser. Koffie en thee faciliteiten. Heerlijk bed met topper. Kussens zijn zacht. Een harder kussen bij de receptie besteld en lag even later op bed. Inrichting kamer is ruim met luie stoel en bureaustoel. Philips ambilight tv met veel kanalen. Wil je van de sauna gebruik maken dan bij receptie aangeven dat zij deze tijdig aanzetten. Op de kamer ligt 1 badjas een 2e kun je bij de receptie gratis krijgen. bij de receptie ook een buskaartje voor €4,. binnen 10 min. sta je in het centrum.Transferium is nog geen 5 min. lopen.Ontbijt is goed. Diner hadden we de dagschotel vis/vlees gegrild. desserts zijn heerlijk, movenpick ijs.Fles Spa water kost €7, voor 1 liter. Uitchecken kan tot

    • 9Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 9Kamers
    • 9Hygiëne

    Wim van der Steen General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 14-03-2019

    Hartelijk dank voor uw beoordeling.

    Wij danken u voor uw verblijf in ons hotel en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als onze gast.

    Met vriendelijke groet,

    Gereisd met partner in februari 2019

  • 2018
    8Margot11-03-2018

    Top weekend

    2 nachten overnacht in familie kamer met 4 vriendinnen. Mooie kamer met 4 goede 1 persoonsbedden. Met de bus naar de stad voor 4 euro voor 4 personen per dag. Bus stopt met terugweg voor de deur. Ideaal en goedkoop! Minpuntjes: de koffie bij het ontbijt is niet lekker, je moet betalen voor het parkeren van auto bij hotel voor 7.50 per dag. Hotel is een aanrader. Kom hier zeker nog keer terug.

    • 8Hygiëne
    • 8Eten
    • 9Kamers
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Service
    • 9Ligging

    Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 15-03-2018

    Geachte mevrouw Margot, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd en delen wij graag met onze medewerkers. Het doet ons plezier te vernemen dat u een prettig verblijf hebt gehad. Tijdens het ontbijt serveren wij desgewenst ook een cappuccino, espresso of een andere koffie variant. U kunt uw bestelling doorgeven aan de medewerkers die rondlopen met de kannen koffie. Tijdens het ontbijt worden hier geen extra kosten voor in rekening gebracht.Wij danken u voor uw verblijf in ons hotel en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als onze gast.

    Met vriendelijke groet, Wim van der Steen General Manager

    Gereisd met vrienden in maart 2018


  • Advertentie
  • 10Denise13-02-2018

    Fantastisch!

    Zeer goed hotel waar in het restaurant culinaire hoogstandjes worden geserveerd!

    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Service
    • 10Ligging

    Wim van der Steen, E-Commerce Manager Nederland, 19-02-2018

    Geachte mevrouw Denise,

    Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd.

    Wij danken u voor uw verblijf in ons hotel en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als onze gast.

    Met vriendelijke groet,

    Gereisd met partner in december 2017


  • Oude reviews

    Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


    9Fan Freitag10-12-2017

    Prijs/kwaliteitsverhouding was prima

    Bij aankomst wordt je vriendelijk ontvangen,kamers waren keurig schoon,mooie brede bedden,van de A2 heb je totaal geen last,verder is er een transferium waar je voor 4 euro binnen 5 minuten in het centrum bent,het ontbijt is prima en wederom een vriendelijke bediening kortom een prima hotel waar we zeker terugkomen

    • 9Hygiëne
    • 9Eten
    • 9Kamers
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Service
    • 9Ligging

    Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 20-12-2017

    Geachte heer en mevrouw Freitag, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review. Wij danken u voor uw verblijf en hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen als onze gast. Met vriendelijke groet,

    Gereisd met vrienden in december 2017

  • 10Mw. Eeckhout09-12-2017

    Fantastisch!

    Goed breed bed, ruime kamer, heel fijn restaurant, vriendelijk personeel! We hebben wel een upgrade kamer genomen.

    • 10Hygiëne
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Service
    • 10Ligging

    Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 20-12-2017

    Geachte mevrouw Eeckhout, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Het doet ons veel plezier te lezen dat u een aangenaam verblijf hebt gehad. Wij zien u graag weer een keer terug als onze gast in het hotel. Met vriendelijke groet,

    Gereisd met partner in december 2017

  • 6A. Uit Zwolle01-10-2017

    Slechte prijs kwaliteit verhouding

    Kamers absoluut niet bijzonder en smoezelig. 166 euro excl ontbijt is echt veel te veel geld voor dit hotel. Comfort kamer is goed voor een standaardkamer. 2 sterrenhotel en geen 4 sterren wat ons betreft.

    • 6Hygiëne
    • 7Eten
    • 5Kamers
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 5Service
    • 7Ligging

    Wim van der Steen, General manager, E-Commerce Manager Nederland, 03-10-2017

    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor het invullen van deze review.

    Het spijt ons te horen dat uw verwachting van ons hotel niet naar tevredenheid is geweest.

    Mocht u toch nog eens naar ons hotel willen komen, dan horen wij dit graag zodat wij u een passende compensatie kunnen aanbieden.

    Nogmaals onze dank voor uw feedback.

    Met vriendelijke groet,

    Gereisd met partner in oktober 2017


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick s-Hertogenbosch voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl
3
trivago
trivago
4
Expedia.nl
Expedia.nl
5
Hotels.com
Hotels.com

Tips

5 tips over Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch


  • willempie, 13-01-2013

    Verbinding met bus 80 naar de binnenstad van Den Bosch voor 2 euro. (Maximaal met z'n vieren). Prima!


  • Astrid, 15-02-2012

    Tip: boeken als suprise-hotel bij Hotelspecials.nl, dan kost dit hotel 82,50 euro (incl. 7,50 euro boekingskosten).


  • Fam K., 18-12-2011

    Boek een arrangement met gratis parkeren, neem de transferbus voor 2 euro, en winkel/eet/drink je helemaal suf in Den Bosch! Restauranttip: Da Peppone, op kruipafstand van de transferbus.


Vraag en antwoord

0 vragen over Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch


    Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch info

    Algemene informatie

    • Aantal sterrensterstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenBrunch, Lunch
    • Check-inVanaf 15:00
    • Check-outTot 12:00
    • RokenNergens toegestaan
    • Aantal kamers< 100
    • HuisdierenToegestaan
    • Aantal sterren4

    Families en kinderen

    • Aanbod voor kinderenSpeeltuin

    Restaurant & Bar

    • SnackbarAanwezig
    • RestaurantAanwezig
    • Soort gerechtenLunchpakketten
    • Bar / kantine1

    Wifi

    • WifiAanwezig, Gratis
    • Gratis wifiOp de kamer

    Kamerfaciliteiten

    • TemperatuurregelingAirco
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

    Overige faciliteiten

    • InternetAanwezig
    • AircoAanwezig
    • LiftAanwezig
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

    Wellness

    • SaunaAanwezig, Finse sauna

    Parkeren

    • ParkerenGratis
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

    Activiteiten

    • BuitensportenFietsen, Golfbanen

    Adresgegevens

    Advertentie
    Advertentie