Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch

Weer vandaag2°-2°
Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick s-Hertogenbosch voor je op een rij gezet:

Laatste review

Top weekend

Margot,
11-3-2018

2 nachten overnacht in familie kamer met 4 vriendinnen. Mooie kamer met 4 goede 1 persoonsbedden. Met de bus naar de stad voor 4 euro voor 4 personen per dag. Bus stopt met terugweg voor de deur. Ideaal en goedkoop! Minpuntjes: de koffie bij het ontbijt is niet lekker, je moet betalen voor het parkeren van auto bij hotel voor 7.50 per dag.

Hotel is een aanrader. Kom hier zeker nog keer terug.

Kenmerken

65 reviews over Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch in het Nederlands

Top weekend

Margot,
11-3-2018

Hotel is een aanrader. Kom hier zeker nog keer terug.

Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 15-3-2018

Geachte mevrouw Margot,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Het doet ons plezier te vernemen dat u een prettig verblijf hebt gehad.

Tijdens het ontbijt serveren wij desgewenst ook een cappuccino, espresso of een andere koffie variant. U kunt uw bestelling doorgeven aan de medewerkers die rondlopen met de kannen koffie. Tijdens het ontbijt worden hier geen extra kosten voor in rekening gebracht.Wij danken u voor uw verblijf in ons hotel en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als onze gast.

Wim van der Steen

General Manager

Fantastisch!

Denise,
13-2-2018

Zeer goed hotel waar in het restaurant culinaire hoogstandjes worden geserveerd!

Wim van der Steen, E-Commerce Manager Nederland, 19-2-2018

Geachte mevrouw Denise,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd.

Prijs/kwaliteitsverhouding was prima

Fan Freitag,
10-12-2017

Bij aankomst wordt je vriendelijk ontvangen,kamers waren keurig schoon,mooie brede bedden,van de A2 heb je totaal geen last,verder is er een transferium waar je voor 4 euro binnen 5 minuten in het centrum bent,het ontbijt is prima en wederom een vriendelijke bediening kortom een prima hotel waar we zeker terugkomen

Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 20-12-2017

Geachte heer en mevrouw Freitag,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review. Wij danken u voor uw verblijf en hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen als onze gast.

Fantastisch!

Mw. Eeckhout,
9-12-2017

Goed breed bed, ruime kamer, heel fijn restaurant, vriendelijk personeel! We hebben wel een upgrade kamer genomen.

Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 20-12-2017

Geachte mevrouw Eeckhout,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Het doet ons veel plezier te lezen dat u een aangenaam verblijf hebt gehad.

Wij zien u graag weer een keer terug als onze gast in het hotel.

Slechte prijs kwaliteit verhouding

A. Uit Zwolle,
1-10-2017

Kamers absoluut niet bijzonder en smoezelig. 166 euro excl ontbijt is echt veel te veel geld voor dit hotel. Comfort kamer is goed voor een standaardkamer. 2 sterrenhotel en geen 4 sterren wat ons betreft.

Wim van der Steen, General manager, E-Commerce Manager Nederland, 3-10-2017

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor het invullen van deze review.

Het spijt ons te horen dat uw verwachting van ons hotel niet naar tevredenheid is geweest.

Mocht u toch nog eens naar ons hotel willen komen, dan horen wij dit graag zodat wij u een passende compensatie kunnen aanbieden.

Nogmaals onze dank voor uw feedback.

Goed hotel

Catharina,
22-8-2017

Goede ligging. Vlakbij de snelweg en het centrum van Den Bosch. 's nachts geen last van de snelweg. Parkeren kan bij het hotel en de transferbus is op loopafstand. Prima kamer. Twee grote een persoonsbedden. Schone badkamer. De vloerbedekking bij de bedden had weg gemogen of beter schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Op de cheesecake na (vast niet zelfgemaakt) was het avond eten goed. Er had iets meer tijd tussen de gerechten mogen zitten. Hoofdgerecht kwam meteen na het voorgerecht.

Ontbijt vonden wij veel te duur en zijn daarom in het centrum gaan ontbijten.

Den Bosch is een hele leuke stad. Wat een fijne sfeer.

Ik zou dit hotel zeker aanraden voor een citytrip naar Den Bosch!

Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 24-8-2017

Geachte Catharina,

Hartelijk dank voor het invullen van de online gasten enquête. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd en delen wij graag met onze medewerkers.

Het doet ons plezier te vernemen dat u een prettig verblijf hebt gehad.

Wij kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen begroeten als gast in ons hotel.

uitstekend

Jan Karreman,
12-8-2017

Heerlijk verblijf gehad, het ontbijt was uitgebreid en goed,.schone fijne kamer,het matras was aan de zachte kant.Het personeel was vriendelijk In de buurt van het hotel was een transferium en was je in 5 minuten in het centrum.

Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 17-8-2017

Geachte heer Karreman,

Goed, voor herhaling vatbaar

Cobus,
7-8-2017

Prima plek voor een weekend Den Bosch. Gerenoveerde kamers op de begane grond zijn zonder meer netjes, maar niet zo groot. Lekker bed, nette badkamer met inloopdouche. Hotel ligt langs de A2, dus raam open geeft herrie, met raam dicht hoor je niks. Ligging naast transferium is perfect, alhoewel de directe omgeving niet echt bijzonder is. Hotel heeft afsluitbaar fietsenhok, wat erg handig is voor de fietsers onder ons. Bijzonder vriendelijke medewerkers. Ontbijt geweldig, keuze uit werkelijk van alles en nog wat. Zoek naar een leuke aanbieding, dan zit je hier zeker goed. Den Bosch is echt een heerlijke gezellige stad. Veel kroegen en restaurants, voor elk wat wils. Wij komen zeker terug.

Met vriendelijke groet,, E-Commerce Manager Nederland, 10-8-2017

Geachte heer, mevrouw,

Het doet ons plezier te vernemen dat u een prettig verblijf hebt gehad.

Goed hotel voor paar dagen den bosch. Ligt op een bedrijventerrein maar 150 meter verderop is de p+r waarbij je zo in het centrum zit (de bus rijdt tot 00.50)

We zaten hier met een aanbieding waardoor de prijs goed was voor de kamer en het ontbijt.

Kamer: netjes, verder niet bijzonder.

Ontbijt: was perfect. Voor ieder wat wils. Heerlijk terras aan het water.

Goede services van het hotel. Fietsen te huur. Zelfs een telefoonoplader kunnen lenen die ik was vergeten.

Wij komen zeker nog eens terug

Wim van der Steen, General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 1-6-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie beoordeling. Het doet ons veel plezier te horen dat u een aangenaam verblijf hebt gehad in ons hotel. Wij kijken er dan ook naar uit u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

Wim van der Steen, General Manager

groots en heerlijk

Adrie,
30-4-2017

Vriendelijk personeel. Fantastische keuken, zowel voor het diner als voor het ontbijt. Vers, smaakvol, met aandacht verzorgd. Goede kamer (502). Heerlijk rustig! Snel internet en fijne koffie thee facilliteiten. Kortom genoten. Elke cent waard.

General Manager, E-Commerce Manager Nederland, 3-5-2017

Geachte adrievdh,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Het doet ons veel plezier te vernemen dat u een prettig verblijf hebt gehad. Wij delen uw feedback graag met onze medewerkers.

Wim van der Steen

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch in Den Bosch - 's-Hertogenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick s-Hertogenbosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.