Hotel Jo van den Bosch

Hotel Info

Meer hotelinfo

38 reviews over Hotel Jo van den Bosch

• 9Jolanda10-03-2019

Heel gastvrij kleinschalig hotel waar je je heel welkom voelt.

Met oudere kinderen

• 8Elske19-02-2019

Leuke ervaring

Nette kamers en mooie omgeving.

• 2018
    5Fam. Jansen29-07-2018

Teleurstellend, mede door lawaaierige buren.Jammer

Via mail contact gehad met antwoord binnen 1 dag. Vooruitbetalen niet nodig. Koffers achterlaten was mogelijk en de indruk werd gewekt dat er zicht op was. Dit was echter niet zo. Voortijdig ingecheckt en vervolgens een kaart van Den Bosch gekregen met tips en uitleg. Deze service is heel goed en fijn. Bij terugkomst konden we zo de kamer in en verbleven op de eerste etage. Op Begane Grond en tweede etage kon worden verbleven en daar hadden wij uiteindelijk erg last van. Iemand vond het noodzakelijk om op de tweede etage met hakken aan te lopen, spullen te gooien. Directe buur naast ons had heel hard muziek aan en wanneer die vertrok gooide deze met de deur. Geen nummer aanwezig voor klachten. Kamer erg netjes. Kleine wasbak om gezicht te wassen. Grote spiegel, fijne douche, zachte bed, verduisterende gordijnen. Ontbijt was een minpunt. Geen ei o.i.d. aangeboden gekregen, terwijl andere gasten wel. Teveel irritatiepunten + prijzig.

• 10Annet en Ronald18-05-2018

Prettige sfeer, mooie kamers, vriendelijke en gastvrije eigenaars. Zorgen ervoor dat je het naar je zin hebt.

• 2017
    9W de rond09-08-2017

Relaxed en gastvrij

Hotel , dichtbij centrum, zeer goed ontbijt, prima kamer, zeer gastvrij

• 8c. Missiaen06-08-2017

Gastvrij, goed hotel dichtbij het centrum

Goede, schone kamers. Zeer gastvrij. Goed ontbijt. Gebakken eitje met bacon, sinasappelsap, alles wordt vers voor je klaar gemaakt! Jos verdient een dikke pluim. Heeft ons ook nog leuke tips aan de hand gedaan.

• Oude reviews

10Ave23-10-2016

Zeer gastvrij ontvangen. Heel persoonlijk welkom.

We werden met koffie en appelgebakje ontvangen. Je mocht 's avonds zelf wijn, bier, fris enz zelf pakken tegen een zeer redelijke prijs. Koffie en thee was gratis. Deze mensen weten nog wat echte gastvrijheid betekent. Ontbijt was goed met alles er op en er aan. Als je een gebakken eitje wilde kon je dat vragen en werd direct voor je gebakken. De kamers waren mooi, ruim en schoon. Kortom, een zeer goede keuze als je naar Den Bosch gaat.

• 8Margot12-07-2016

Super!!

Toen we aankwamen in het hotel (11.00) was de kamer nog niet klaar. We kregen wel alvast de sleutel van de kamer. We konden onze koffers achterlaten en zelf de stad ingaan. Er werd ons duidelijk uitgelegd hoe we naar het centrum moesten lopen dat was erg fijn. Zo 10 a 5 minuutjes lopen. S'avonds kon je gewoon drinken pakken en beneden zitten dat was wel fijn! Het ontbijtbuffet was top, er werd een eitje voor je klaargemaakt als je dat wilde en verse sap gemaakt. Ook vroegen ze gelijk of je thee of koffie wou. Je kon tot 11.00 uitchecken dus dat is wel een lekkere tijd zodat je nog even rustig aan alles kunt doen en je koffertje weer kunt inpakken. Nette kamers, met een hele nieuwe mooie badkamer met een heerlijke stortdouche. Heel gastvrij en hele aardige mensen.

• 10Roy26-06-2016

Gastheerschap en service ten top!

Bij aankomst waren we veel te vroeg en de kamer uiteraard nog niet gereed. Koffie en appelgebak stond klaar en alles werd uitgelegd door Joop zelf. Een warm welkom en gastheerschap ten top! Kamers zijn groot genoeg, geen superluxe maar wel gewoon goed. Totaal vernieuwde strakke badkamer met stortdouche. Ontbijtbuffet is uitgebreid en Joop maakt graag ter plekke een vers gebakken eitje voor je, checked geregeld even of alles naar wens is. We kwamen half uur voor eind ontbijt binnen en hij zei al dat hij afvroeg waar we waren, een gastheer die weet wie er in zijn hotel verblijven dus! Ligging is ideaal, op loopafstand van zowel centrum als de Brabanthallen. Parkeren voor de deur (betaald) en vlakbij gratis parkeren wat als tip door Joop gemeld werd gelijk. Deze manier van een hotel runnen kom je niet vaak tegen, echt een aanrader! Een zeer warm en welkom gevoel. Tot de volgende keer, zeker!

• 8M. Kuyper26-06-2016

Goede prijs/kwaliteit!

Pirma hotel, zowel 10 minuten lopen van het centrum als de Brabanthallen. De eigenaar van het hotel is zeer gastvrij. Hotelkamers zijn netjes, iets gedateerd. Douche was nieuw met heerlijke stortdouche. Ontbijt was prima.

1 tip over Hotel Jo van den Bosch

• Johan, 22-01-2014

Voor rokers, neem een kamer met balkon :)

0 vragen over Hotel Jo van den Bosch

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer