Hotel Golden Tulip Centralsterstersterster

8.4Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Den Bosch - 's-Hertogenbosch

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Central voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

84 reviews over Hotel Golden Tulip Central

• 2019
    10jannie boot23-12-2019

Met mijn moeder van 93 een weekendje naar den Bosch geweest wegens de verjaardag van onze schoondochter/zus. Mijn moeder wilde graag een nachtje blijven slapen. In hotel Central vonden wij de perfecte mindervalide kamer. Mijn moeder en ik hebben genoten. Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in december 2019

• 9Fam Vermeulen21-10-2019

Heerlijk weekend gehad

Wat een mooie stad en wat fijn om zo midden in het centrum te zitten. Prachtig hotel, nette kamer, fijne bedden, parkeerservice en heerlijk ruim ontbijt. De douche van de kamer deed het niet optimaal en met nog wat kleine dingen is dit perfect opgepakt door de meiden van de receptie. Het parkeermisverstand wat geheel aan onszelf lag overigens, ook! Hulde voor hun geduld en meedenken want dat heeft voor ons het weekend perfect gemaakt. We komen zeker graag terug! Volgende keer met ons gezin in een van de familiekamers. Bedankt team Den Bosch.

Tips omgeving: soto sushi - kinepolis -lush zeepjeswinkel - brodies Bossche bollen en worstenbroodjes - eten bij het hotel - wandelen door de stad

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7P.M.02-04-2019

Voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk personeel en gastvrije ontvangst. Diner en ontbijt prima. Met ontbijt is er veel keus aan gerechten en dranken. Prijs-kwaliteit verhouding van het diner was m.i. fors aan de prijs. Kamer was gedateerd, donker, muf en daardoor wat ongezellig. De centrale ligging tegenover de markt is geweldig als je in het restaurant dineert of luncht. Parkeren is erg duur in dit hotel, wel een aantal gereserveerde plaatsen voor de hotelgasten. We betaalden voor de laatste nacht gekoppeld aan het arrangement te veel geld en we kregen dit met een excuus teruggestort.

Gereisd met partner in maart 2018

• 2018
    3Chantal Webbink17-11-2018

Douchegordijn in bad vreselijk

180 euro betalen voor 1 overnachting en dan moeten douchen in een bad met douchegordijn. Als iets onhygiënisch is en echt niet kan voor dit geld dan is het wel een douchegordijn. Douchen zonder het gordijn te raken was onmogelijk. Wij zullen dus niet weer voor dit hotel kiezen helaas. Ontbijt en ligging is wel goed.

Gereisd met partner in november 2018

• 10Sandra Neyt-Witte31-10-2018

Geweldig

Ik vond het een prachtig hotel en vriendelijk personeel. Het eten was heel goed, de kamer heel netjes en schoon. Jullie verdienen Een dikke pluim

Zakelijk gereisd in oktober 2018

• 9Coen Kuipers06-10-2018

Aanrader!

Perfect gelegen en zeer klantvriendelijk. Kamer zeer netjes en af.

Zakelijk gereisd in oktober 2018

• 9Anoniem07-09-2018

Prima hotel fantastische ligging

Wij hebben het heerlijk gehad in uw hotel het enige wat ons tegenviel was de geringe keuze uit het 3 gangendiner wij houden niet van vis en er was maar een alternatief. Terugkomen doen wij zeker alleen dan geen arrangement maar gewoon een kamer met ontbijt. Het ontbijt was super alles was ruim voldoende met vers fruit en vers sinaasappelsap het buffet was in de prachtige kelder. Ook hadden wij een grote mooie en schone kamer. Dus hotel centraal golden tulip zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Sam15-02-2018

Nee helaas voor ons geen tweede keer

Prijs komt echt niet overeen met kwaliteit. Kamers vielen erg tegen. Gedateerd. Kamers donker. Erg warm. Kleine kamers en last van herrie boven en naast ons. We hadden veel meer verwacht voor zoveel geld dus volgend jaar ander hotel maar weer. Enige wat top was is de locatie en daar betaal je dus voor. Verder was het helaas een teleurstelling. Parkeren betaal je apart voor per dag. 1 van ons ging klagen maar werd niets mee gedaan en kwam niet aan zijn verhaal toe. Nogmaals locatie top maar het geld zeker niet waard!

Ellen, Sales & Marketing, 19-02-2018

Beste Sam, hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden was over uw kamer. We hadden dit graag tijdens uw verblijf gehoord, zodat we u konden verhuizen naar een andere kamer. We hebben meerdere kamertypes in verschillende stijlen. Wij vinden het ook erg jammer dat in het centrum van 's-Hertogenbosch betaald parkeren geldt, gelukkig hebben wij wel speciale tarieven kunnen regelen voor onze hotelgasten. We hopen u graag nogmaals te verwelkomen in Hotel Central. Hartelijke groet, Ellen

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

10Toon Bogers11-09-2017

Een geslaagd weekend Den Bosch met vrienden

De vriendelijke ontvangst en bediening, een prima ontbijtbuffet, de gunstige ligging, de uitstraling van het hotel; kortom het totale plaatje was perfect.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Michel & Lisette10-01-2017

heerlijk hotel met vriendelijk personeel

Een nacht verbleven tijdens de laatste oud en nieuw viering. We hadden bij onze reservering het verzoek neergelegd voor een kamer met marktzicht. Bij aankomst waren we dan ook buitengewoon verrast door de mooie kamer, het geweldige uitzicht op de markt, dit alles compleet met prachtige kerstversiering en dito boom. De kamer was sfeervol ingericht en voorzien van veel comfort ligbad/douche, haardroger, minibar, apart toilet enz. Heerlijk kingsizebed met een voor ons perfect matras. Het hele hotel wordt netjes onderhouden en ook de kamers zijn brandschoon. Erg prettig is de voor hotelgasten gereserveerde ruimte in de tegenovergelegen parkeerkelder, met seperate in en uitrit. Dit allles gecombineerd met een heerlijk ontbijt en vriendelijk hulpvaardig personeel, geeft ons alle reden hier nog eens terug te komen! Ideaal hotel ook gezien de ligging om Den Bosch te ontdekken.

Els Becks / Marketing & Sales Assistent, Sales & Marketing, 05-05-2017

Mede vanwege de centrale ligging in Nederland, de ruime parkeerfaciliteiten en het openbaar vervoer naast de deur, ontvangen wij vele gasten uit het hele land die er een paar dagen tussenuit willen. Er zijn talloze bezienswaardigheden en activiteiten te doen in en rondom onze bijzondere stad, zoals de vaartochten op de Binnendieze, het bezoeken en beklimmen van de Sint Jan, shopping mogelijkheden, culinaire proeverijen en een eigen bierbrouwerij. Daarnaast kent de omgeving bijzondere attracties als het Nationaal park de Loonse en Drunense duinen of kunt u een van de prachtige dorpjes rondom Den Bosch bezoeken. Ook wat betreft dineren, biedt zowel Central als de stad diverse mogelijkheden. Aan u de keuze waar u zich culinair in de watten laat leggen. Het doet ons goed te horen dat u zo genoten heeft. We kijken ernaar uit u in de nabije toekomst weer te begroeten!

Gereisd met partner in december 2016

6 tips over Hotel Golden Tulip Central

• Nel, 09-12-2013

Een aanrader voor uitstekend verzorgde feesten.

• Albert F.R. van Opdorp, 15-09-2013

Parkeren kan duur zijn. dus dat even tevoren bestuderen. Gidsen in Kathedraal, op de Dieze en in het Jeroen Bosch museum zijn geweldig.

• Hengelo, 06-08-2012

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nederlands, Regionaal, Steaks, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats