Hotel Golden Tulip Central

Luxe hotelWeer vandaag16°11°
Hotel Golden Tulip Central
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Central voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel Golden Tulip Central in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

P.M.
2-4-2019

Vriendelijk personeel en gastvrije ontvangst. Diner en ontbijt prima. Met ontbijt is er veel keus aan gerechten en dranken. Prijs-kwaliteit verhouding van het diner was m.i. fors aan de prijs. Kamer was gedateerd, donker, muf en daardoor wat ongezellig. De centrale ligging tegenover de markt is geweldig als je in het restaurant dineert of luncht. Parkeren is erg duur in dit hotel, wel een aantal gereserveerde plaatsen voor de hotelgasten. We betaalden voor de laatste nacht gekoppeld aan het arrangement te veel geld en we kregen dit met een excuus teruggestort.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Douchegordijn in bad vreselijk

Chantal Webbink
17-11-2018

180 euro betalen voor 1 overnachting en dan moeten douchen in een bad met douchegordijn. Als iets onhygiënisch is en echt niet kan voor dit geld dan is het wel een douchegordijn. Douchen zonder het gordijn te raken was onmogelijk. Wij zullen dus niet weer voor dit hotel kiezen helaas. Ontbijt en ligging is wel goed.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Sandra Neyt-Witte
31-10-2018

Ik vond het een prachtig hotel en vriendelijk personeel. Het eten was heel goed, de kamer heel netjes en schoon. Jullie verdienen Een dikke pluim

Gereisd zakelijk in oktober 2018

Aanrader!

Coen Kuipers
6-10-2018

Perfect gelegen en zeer klantvriendelijk. Kamer zeer netjes en af.

Gereisd zakelijk in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel fantastische ligging

Anoniem
7-9-2018

Wij hebben het heerlijk gehad in uw hotel het enige wat ons tegenviel was de geringe keuze uit het 3 gangendiner wij houden niet van vis en er was maar een alternatief. Terugkomen doen wij zeker alleen dan geen arrangement maar gewoon een kamer met ontbijt. Het ontbijt was super alles was ruim voldoende met vers fruit en vers sinaasappelsap het buffet was in de prachtige kelder. Ook hadden wij een grote mooie en schone kamer. Dus hotel centraal golden tulip zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in augustus 2018

Nee helaas voor ons geen tweede keer

Sam
15-2-2018

Prijs komt echt niet overeen met kwaliteit. Kamers vielen erg tegen. Gedateerd. Kamers donker. Erg warm. Kleine kamers en last van herrie boven en naast ons. We hadden veel meer verwacht voor zoveel geld dus volgend jaar ander hotel maar weer. Enige wat top was is de locatie en daar betaal je dus voor. Verder was het helaas een teleurstelling. Parkeren betaal je apart voor per dag. 1 van ons ging klagen maar werd niets mee gedaan en kwam niet aan zijn verhaal toe. Nogmaals locatie top maar het geld zeker niet waard!

Gereisd met vrienden in februari 2018
Ellen, Sales & Marketing, 19-2-2018

Beste Sam, hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden was over uw kamer. We hadden dit graag tijdens uw verblijf gehoord, zodat we u konden verhuizen naar een andere kamer. We hebben meerdere kamertypes in verschillende stijlen. Wij vinden het ook erg jammer dat in het centrum van 's-Hertogenbosch betaald parkeren geldt, gelukkig hebben wij wel speciale tarieven kunnen regelen voor onze hotelgasten. We hopen u graag nogmaals te verwelkomen in Hotel Central. Hartelijke groet, Ellen

Een geslaagd weekend Den Bosch met vrienden

Toon Bogers
11-9-2017

De vriendelijke ontvangst en bediening, een prima ontbijtbuffet, de gunstige ligging, de uitstraling van het hotel; kortom het totale plaatje was perfect.

Gereisd met vrienden in januari 2017

heerlijk hotel met vriendelijk personeel

Michel & Lisette
10-1-2017

Een nacht verbleven tijdens de laatste oud en nieuw viering. We hadden bij onze reservering het verzoek neergelegd voor een kamer met marktzicht. Bij aankomst waren we dan ook buitengewoon verrast door de mooie kamer, het geweldige uitzicht op de markt, dit alles compleet met prachtige kerstversiering en dito boom. De kamer was sfeervol ingericht en voorzien van veel comfort ligbad/douche, haardroger, minibar, apart toilet enz. Heerlijk kingsizebed met een voor ons perfect matras. Het hele hotel wordt netjes onderhouden en ook de kamers zijn brandschoon. Erg prettig is de voor hotelgasten gereserveerde ruimte in de tegenovergelegen parkeerkelder, met seperate in en uitrit. Dit allles gecombineerd met een heerlijk ontbijt en vriendelijk hulpvaardig personeel, geeft ons alle reden hier nog eens terug te komen! Ideaal hotel ook gezien de ligging om Den Bosch te ontdekken.

Gereisd met partner in december 2016
Els Becks / Marketing & Sales Assistent, Sales & Marketing, 5-5-2017

Mede vanwege de centrale ligging in Nederland, de ruime parkeerfaciliteiten en het openbaar vervoer naast de deur, ontvangen wij vele gasten uit het hele land die er een paar dagen tussenuit willen. Er zijn talloze bezienswaardigheden en activiteiten te doen in en rondom onze bijzondere stad, zoals de vaartochten op de Binnendieze, het bezoeken en beklimmen van de Sint Jan, shopping mogelijkheden, culinaire proeverijen en een eigen bierbrouwerij. Daarnaast kent de omgeving bijzondere attracties als het Nationaal park de Loonse en Drunense duinen of kunt u een van de prachtige dorpjes rondom Den Bosch bezoeken. Ook wat betreft dineren, biedt zowel Central als de stad diverse mogelijkheden. Aan u de keuze waar u zich culinair in de watten laat leggen. Het doet ons goed te horen dat u zo genoten heeft. We kijken ernaar uit u in de nabije toekomst weer te begroeten!

Teleurstelling

Ter
8-1-2017

Boven in de gangen van het hotel ruikt het erg muf en het is best een gehorig hotel, de kamer is duur met wat je er voor krijgt, ook het diner is in verhouding prijs/kwaliteit niet de moeite waard, je kunt beter in de leuke restaurantjes in het centrum eten. Den Bosch is een leuke stad, het hotel is erg goed gelegen, midden in het centrum, maar al met al, ik zou er niet nog eens terug gaan, had er veel meer van verwacht gezien de hoge cijfers van de reviews !

Gereisd met partner in januari 2017

Fantastisch verblijf in dit mooie hotel.

Ans en Ton
30-12-2016

Hartelijke ontvangst door een vriendelijke gastheer. Onze kamer was gelegen aan de voorkant met een gezellig uitzicht over de markt in Kerstsfeer. Weinig last van geluiden van buiten. Goed uitgebreid ontbijt, met verse fruitsappen en een kok die op bestelling b.v een omelet voor je maakt. Ook een pluspunt , de parkeergelegenheid speciaal beschikbaar voor het hotel. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nederlands, Regionaal, Steaks, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Central in Den Bosch - 's-Hertogenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.