Géén boekingskosten

Golden Tulip Central

NederlandNoord-BrabantDen Bosch - 's-Hertogenbosch

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Golden Tulip Central voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 88 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 88 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

88 Reviews over Golden Tulip Central

• 9King14-08-2022

Geweldig hotel met een hele fijne ligging.

Heerlijk weekend gehad. Mooie grote en goed verzorgde kamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijt. Goede mogelijkheden voor het parkeren van de auto. De airco werkt prima, wat in deze warme dagen wel welkom was. Het hotel beschikt over een mooi restaurant .

• 10Yvonne14-08-2022

Prima, volgende keer in Den Bosch weer hier

Prima kamer met grote, fijne bedden. Ondanks de hittegolf was het overal in het hotel heerlijk koel. Het personeel is erg vriendelijk, je merkt dat ze de gasten het zo plezierig mogelijk willen maken. De sfeer is dan ook prettig; gemoedelijk en relaxed. Het ontbijt is een aanrader, je wordt in de watten gelegd met een grote keuze aan heerlijkheden, verse jus en lekkere koffie. Wij komen zeker terug!

• 7Richard en Aliene06-06-2022

Perfecte ligging.

Vriendelijke receptie en bediening. Kleine schone kamer, vonden het geen fijn bed. Ontbijt goed maar erg lawaaierig. Locatie perfect. Auto parkeren in parkeergarage achter het hotel.

• 9Martin05-07-2021

Heerlijk van een lang weekend genoten!

Wat ons opviel was de mooie uitstraling van het hotel en het gigantische bed waar je prima op kon slapen. Het goed verzorgde ontbijt in de mooie authentieke kelder. Ook hebben wij gebruik gemaakt van de rijk gevulde picnicmand. Dat alles, samen met het vriendelijke en behulpzame personeel, maakte ons lang weekend geweldig. Super!

• 9Jeroen van Rosmalen30-12-2020

Flexibel en attent personeel

Vanwege covid-maatregelen waren er uitgebreide beperkingen. De medewerkers dachten steeds mee en door hun grote flexibiliteit kon onze overnachting doorgaan. Het 5-gangen-diner (met wijnarrangement) en ontbijt hebben wij genoten op onze luxe kamer.

Janneke, Sales & Marketing, 04-01-2021

Hartelijk dank voor deze mooie review! Wat ontzettend fijn om te lezen dat u, ondanks de aangepaste maatregelen, heeft genoten van uw verblijf bij Golden Tulip Hotel Central in 's-Hertogenbosch. Wij wensen u namens het hele team van Hotel Central een goed en gezond 2021! Met vriendelijke groet, Janneke

• 9Rein20-08-2020

Supergoed verblijf bij Golden Tulip Hotel Central!

Wij hebben met zijn 3- en (vader, moeder en zoon (16) een heerlijke minivakantie gehad in Golden Tulip Hotel Central. Prachtige kamers met goeie airco, lekker eten, goeie service, alles hygiënisch en coronaproof, perfecte centrale ligging in de gezellige stad Den Bosch, fijne fietsen voor mooie tochtjes in de wijde regio inclusief een welgevulde picknickmand voor onderweg!

Kortom, er even lekker uit geweest!

Els - Sales & Marketing, Sales & Marketing, 25-08-2020

Hartelijk dank voor deze mooie review score. Goed om te horen dat uw gehele gezin zo genoten heeft van een heerlijke Bossche minivakantie. Gelegen aan het historisch marktplein van 's-Hertogenbosch, met alle bezienswaardigheden, de vele authentieke boetiekjes, kroegjes en restaurants binnen loopafstand. Een ideale ligging dus! Heel graag tot ziens,

• 9Marike03-08-2020

Super en gastvrij hotel

Driedaags fietsarrangement met diner en picknick (fiets)mand was een schot in de roos. Heerlijk eten (ontbijt, picknick en diner), supergrote bedden, mooi uitzicht op de markt, gastvrije en vriendelijke medewerkers. In het centrum, met parkeergarage en aparte fietsgarage. Enorme aanrader.

Els - Sales & Marketing, Sales & Marketing, 25-08-2020

Hartelijk dank voor deze mooie review score. Wij zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft tijdens uw verblijf in Golden Tulip Hotel Central 's-Hertogenbosch. Onze ligging midden in het bruisende centrum aan en met uitzicht op het historische marktplein kan gewoonweg niet 'Central'er. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen.

• 10jannie boot23-12-2019

Met mijn moeder van 93 een weekendje naar den Bosch geweest wegens de verjaardag van onze schoondochter/zus. Mijn moeder wilde graag een nachtje blijven slapen. In hotel Central vonden wij de perfecte mindervalide kamer. Mijn moeder en ik hebben genoten. Een echte aanrader!!!

• 9Fam Vermeulen21-10-2019

Heerlijk weekend gehad

Wat een mooie stad en wat fijn om zo midden in het centrum te zitten. Prachtig hotel, nette kamer, fijne bedden, parkeerservice en heerlijk ruim ontbijt. De douche van de kamer deed het niet optimaal en met nog wat kleine dingen is dit perfect opgepakt door de meiden van de receptie. Het parkeermisverstand wat geheel aan onszelf lag overigens, ook! Hulde voor hun geduld en meedenken want dat heeft voor ons het weekend perfect gemaakt. We komen zeker graag terug! Volgende keer met ons gezin in een van de familiekamers. Bedankt team Den Bosch.

Tips omgeving: soto sushi - kinepolis -lush zeepjeswinkel - brodies Bossche bollen en worstenbroodjes - eten bij het hotel - wandelen door de stad

• 7P.M.02-04-2019

Voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk personeel en gastvrije ontvangst. Diner en ontbijt prima. Met ontbijt is er veel keus aan gerechten en dranken. Prijs-kwaliteit verhouding van het diner was m.i. fors aan de prijs. Kamer was gedateerd, donker, muf en daardoor wat ongezellig. De centrale ligging tegenover de markt is geweldig als je in het restaurant dineert of luncht. Parkeren is erg duur in dit hotel, wel een aantal gereserveerde plaatsen voor de hotelgasten. We betaalden voor de laatste nacht gekoppeld aan het arrangement te veel geld en we kregen dit met een excuus teruggestort.

Hotel Golden Tulip Central info

• AirconditioningBeschikbaar