Hotel De Soete Moeder

Kleine hotelsWeer vandaag13°9°
Hotel De Soete Moeder
8,3

16 reviews over Hotel De Soete Moeder in het Nederlands

Goed hotel, met wat kleine kantekeningen

Harold
8-11-2018

Leuk hotel, prachtige ruime kamers, nabij heerlijk park. Een lekker ruime badkamer met alles er op en er aan, maar wel een douchekraan met uitdraaiende klep die (hoe je ook staat) in je rug prikt. Het ontbijt was uitstekend verzorgd. Een minpuntje was wel dat ik een aantal keren werd gestoord door een nogal nadrukkelijk aanwezige mevrouw die het ontbijt regelde.

Kortom goed hotel, maar wel met wat kleine kantekeningen.

Prijs kwaliteit niet juist

Peter
2-9-2018

Badkamer niet voor lange mensen 1,90 stang douche wand zit dan wel heel erg in de weg . Geen afzuig systeem. Koffie niet erg lekker. Medewerkers wel erg vriendelijk.

Leuk hotel met een knipoog naar de oudbewoners 😇.

Janine
22-6-2018

Uniek gebouw, rustig gelegen in de stad de stad Den Bosch op 10-15 min. Loopafstand van het centrum

We hebben een aantal aanbieders voor De Soete Moeder voor je op een rij gezet:

Origineel kloosterhotel in een geweldige stad

Gitteke
26-2-2018

De Soete moeder is zeer origineel kloosterhotel, waar veel aandacht aan de inrichting is besteed. Het thema klooster is tot in elk detail uitgewerkt met passende meubels en kunst. Personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk. Op 3 minuten lopen van het hotel is een parkeergarage waar je tegen betaling van 13 euro kunt parkeren. Is meteen op weg naar de stad waar je zo naar toeloopt. Het hotel heeft een gezellig restaurantje waar je lekker kunt eten. Ontbijt is uitgebreid en erg lekker. Locatie van de eetzaal was bijzonder in de kapel.

Fijne sfeer

Jolanda
18-6-2017

Prettig hotel, centraal gelegen, op loopafstand van het centrum. En toch biedt het hotel rust door de rustige ligging en fijne sfeer.

De kamers zijn mooi, in de suites is airco aanwezig gelukkig.

Het enige nadeel vonden wij het ontbijt. Het was erg druk met gasten en het ontbijt werd in een te kleine hoekopstelling gezet, zodat je lang op elkaar moest wachten. Producten werden niet vlot aangevuld. Lege schalen met brood, vleesbeleg, kaas, pannenkoekjes en eieren staan niet gezellig. Daar valt e.e.a te verbeteren.

fantastische kloosterhotel in den bosch

jessica
23-5-2017

De soete moeder is een mooi hotel mooie kamers

de kamers zijn mooi ingericht heerlijke bedden om in te slapen

De hygiene is erg goed in dit hotel

Ik zou het iedereen aanraden

Het is lekker dicht in de stad je kan er lopend naar toe

Een echte aanraden dit hotel

Wat een heerlijkheid.

Claudine
22-5-2017

Gewelidige kamers met allemaal hun eigen touch.

Het personeel doet zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken.

Toen wij met de hele groep de finale van het Songfestval wilden kijken heeft men zijn uiterste best gedaan dit voor elkaar te krijgen. Dat het niet gelukt is mag de pret niet drukken.

Het enige minpuntje is dat het in sommige kamers erg warm was.

Heelijk

Lotte
31-10-2016

Heerlijke plek op loop afstand van het centrum van Den Bosch. Rustige omgeving. Mooi oud klooster, maar toch moderne kamers.

Uniek kloosterhotel met klasse in stadsoase

Camiel Engelen
6-9-2016

Smaakvol verbouwd kloosterhotel met 24 unieke kamers, sfeervol, informele bediening, uitgesproken servicegericht. Bij mooi weer ontbijten en dineren in sfeervolle kloosterparktuin. Loopafstand van historisch centrum, parkeergarage om de hoek.

Ontzettend leuk!

Nanneke
18-8-2016

De locatie van het hotel is erg verrassend, het zit in een woonwijk op loopafstand van het centrum (10 minuten naar de arena) en is goed bereikbaar met openbaar vervoer. Alle kamers hebben een uniek thema wat in de stijl van het kloosterhotel past, erg leuk bedacht! De tuin is ontzettend mooi, ik heb er heerlijk gegeten en het personeel is gastvrij en vriendelijk. Ik kom hier zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor De Soete Moeder voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Soete Moeder in Den Bosch - 's-Hertogenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Soete Moeder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.