Hotel De Soete Moeder

Hotel De Soete Moeder
8,8

14 reviews over Hotel De Soete Moeder in het Nederlands

Uniek gebouw, rustig gelegen in de stad de stad Den Bosch op 10-15 min. Loopafstand van het centrum

Origineel kloosterhotel in een geweldige stad

Gitteke
26-2-2018

De Soete moeder is zeer origineel kloosterhotel, waar veel aandacht aan de inrichting is besteed. Het thema klooster is tot in elk detail uitgewerkt met passende meubels en kunst. Personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk. Op 3 minuten lopen van het hotel is een parkeergarage waar je tegen betaling van 13 euro kunt parkeren. Is meteen op weg naar de stad waar je zo naar toeloopt. Het hotel heeft een gezellig restaurantje waar je lekker kunt eten. Ontbijt is uitgebreid en erg lekker. Locatie van de eetzaal was bijzonder in de kapel.

Fijne sfeer

Jolanda
18-6-2017

Prettig hotel, centraal gelegen, op loopafstand van het centrum. En toch biedt het hotel rust door de rustige ligging en fijne sfeer.

De kamers zijn mooi, in de suites is airco aanwezig gelukkig.

Het enige nadeel vonden wij het ontbijt. Het was erg druk met gasten en het ontbijt werd in een te kleine hoekopstelling gezet, zodat je lang op elkaar moest wachten. Producten werden niet vlot aangevuld. Lege schalen met brood, vleesbeleg, kaas, pannenkoekjes en eieren staan niet gezellig. Daar valt e.e.a te verbeteren.

We hebben een aantal aanbieders voor De Soete Moeder voor je op een rij gezet:

fantastische kloosterhotel in den bosch

jessica
    23-5-2017

De soete moeder is een mooi hotel mooie kamers

de kamers zijn mooi ingericht heerlijke bedden om in te slapen

De hygiene is erg goed in dit hotel

Ik zou het iedereen aanraden

Het is lekker dicht in de stad je kan er lopend naar toe

Een echte aanraden dit hotel

Wat een heerlijkheid.

Claudine
    22-5-2017

Gewelidige kamers met allemaal hun eigen touch.

Het personeel doet zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken.

Toen wij met de hele groep de finale van het Songfestval wilden kijken heeft men zijn uiterste best gedaan dit voor elkaar te krijgen. Dat het niet gelukt is mag de pret niet drukken.

Het enige minpuntje is dat het in sommige kamers erg warm was.

Oude reviews (archief)

Heelijk

Lotte
    31-10-2016

Heerlijke plek op loop afstand van het centrum van Den Bosch. Rustige omgeving. Mooi oud klooster, maar toch moderne kamers.

Uniek kloosterhotel met klasse in stadsoase

Camiel Engelen
    6-9-2016

Smaakvol verbouwd kloosterhotel met 24 unieke kamers, sfeervol, informele bediening, uitgesproken servicegericht. Bij mooi weer ontbijten en dineren in sfeervolle kloosterparktuin. Loopafstand van historisch centrum, parkeergarage om de hoek.

Ontzettend leuk!

Nanneke
    18-8-2016

De locatie van het hotel is erg verrassend, het zit in een woonwijk op loopafstand van het centrum (10 minuten naar de arena) en is goed bereikbaar met openbaar vervoer. Alle kamers hebben een uniek thema wat in de stijl van het kloosterhotel past, erg leuk bedacht! De tuin is ontzettend mooi, ik heb er heerlijk gegeten en het personeel is gastvrij en vriendelijk. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Absolute aanrader!

Gravesteijnkarien
    16-8-2016

Heerlijk geslapen in een prachtig hotel. Klooster is duidelijk met liefde & aandacht gerenoveerd. Bedden slapen uitstekend. Douche zeer comfortabel & hygiënisch. In 10 minuten wandel je naar het gezellige centrum. We hebben uren in de kloostertuin, in het zonnetje, zitten ontbijten. En al dat genieten wordt mogelijk gemaakt door betrokken en bijzondere mensen. Zo kom je het zelden tegen. Echt een absolute aanrader!

Oase van rust, midden in de stad!

Annegien
    4-8-2016

Dit nieuwe hotel in hartje Den Bosch is echt top. Mooie, sfeervolle kamers. Vriendelijk personeel, lekker eten en een prachtige grote tuin. Voor onze kleine man van 8 maanden hadden ze een heerlijk bedje klaar gezet en van te voren kregen we een mailtje met de vraag of hij nog meer nodig had (eten, kinderstoel etc.) Heel pro-actief!

We waren er in de pre-opening fase dus er waren nog wat mini dingetjes die niet af waren, maar dat zal inmiddels helemaal in orde zijn.

Een aanrader voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor De Soete Moeder voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Soete Moeder in Den Bosch - 's-Hertogenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Soete Moeder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Soete Moeder scoort een 8.81 uit 10 op basis van 14 reviews.