Hotel De KASerne

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor De KASerne voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel De KASerne in het Nederlands

Komen zeker nog eens terug

Erwin
11-2-2018

Ontvangst was prima, personeel was top, ontbijt was goed, goede bed Minpuntje was dat ze het niet lekker warm konden krijgen

Gereisd Met partner in februari 2018

Super concept

Emmy
14-5-2017

De ligging is ongeveer 15 minuten lopen van het station. Klein hotelgedeelte met 8 kamers maar zeer nette kamers. Restaurant is echt super. Stoer uiterlijk met top eten. Service echt goes. Jong team maar met goede kennis van hun producten en wijnkaart. Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi en goed hotel/restaurant

Ingrid Bakker
16-9-2016

Mooi nieuw stijlvol (industrieel) ingericht hotel/restaurant! Kamers prachtig met fantastische bedden en kussens/dekbed. Wij hebben diner/ontbijt genuttigd, heerlijk! Wij hadden een wijnarrangement bij het diner, was goed maar bij visgerecht dezelfde wijn als bij vleesgerecht. Volgens mij wordt wijn dus niet aan gerecht aangepast, verder wel heerlijk! Ontbijt fantastisch. Service goed, eigenaar kwam op dag van aankomst persoonlijk bij ons zitten. Wij vroegen of we een fiets konden lenen om naar centrum te gaan, hij zei direct dat we zijn fiets wel mochten gebruiken! Gratis parkeren bij hotel. Nadeel is dat het iets buiten centrum ligt, maar voor ons nog goed te belopen. Ook wordt er in de buurt nog gebouwd, daardoor nog wat rommelig maar dit is natuurlijk van tijdelijke aard. Tip voor eigenaar: leenmogelijkheid van enkele fietsen en de censorlamp in de badkamer aanpassen. Verder TOP!

Gereisd Met vrienden in september 2016

We hebben een aantal aanbieders voor De KASerne voor je op een rij gezet:

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De KASerne in Den Bosch - 's-Hertogenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De KASerne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.