8,9

Weer vandaag5°-3°

72 reviews over Bed and Breakfast Cuba Casa in het Nederlands

Wat fijn!

Emmy, 1-1-2018

Nu al voor de vierde keer in deze B&B verbleven. Na eerdere bezoeken met partner, nu een gezellig vriendenweekend. De familiekamer had ik voor het eerst. Ook deze was echt een belevenis: supergroot, heerlijke bedden, welvoorziene minibar en een erg fijne zithoek met haard. Prima badkamer. Schoon! Ligging van de B&B kan echt niet beter!

Super!

Nicole, 7-12-2017

Wij (Spaans/Nederlands stel) hadden het uiterst genoegen een aantal dagen te verblijven in Cubacasa tijdens een paar daagjes genieten van mijn stad 'sHertogenbosch. Gelegen in een schitterend pand en een hartelijk ontvangst van eigenaar Josh, was het vanaf het begin eigenlijk al goed. Schitterende kamers, met ieder een eigen sfeer alhoewel de algehele sfeer in dit met liefde gerunde B&B Cubaans is. Wij verbleven in een mooie ruime kamer met fijn terras. Het ontbijt is optioneel en zeker een aanrader daar het goed verzorgd en erg gezellig is. En dan hebben we het nog niet eens over de locatie gehad: gewoon top. Prachtig en letterlijk 2 tot 4 minuten lopen van alles vandaan (in de gezellige horeca straat, De Lepelstraat, ben je zelfs in een zucht). We hebben genoten van zowel de kamer als de gastvrijheid van Josh; de maravilla, zoals wij dat in het Spaans zouden zeggen! Een absolute aanrader voor een ieder die net als wij liever niet voor een kille hotelkamer kiezen. Een aanvulling op de Bossche gezelligheid waar wij beslist snel naar terug keren.

Heerlijk gevoel geeft Cuba Casa.

Isabel, 25-11-2017

Gastheer is erg vriendelijk. Goed verzorgd.

Kortom we hebben genoten voor herhaling vatbaar.

Luxe bed & breakfast; unieke Bosche atmosfeer

HIGHCARE, 24-11-2017

Cuba Casa ligt hartje centrum op loopafstand van het station. De B&B heeft alle kenmerken van de warme Bosche gezelligheid door de unieke inrichting, in combinatie met de juiste voorzieningen. Een heerlijke plek om te vertoeven.

Frederique, 24-11-2017

Ontzettend mooie sfeervolle b&b in Cubaanse stijl! Met wat vrienden genoten van een originele avond in het penthouse van CubaCasa. Inrichting is geweldig. Een groot ligbad, 4-persoons waterbed en sauna in je kamer is iets wat je alleen maar hier kan meemaken. Avond om nooit te vergeten.

De gastheer is ook een leuke vent! Heel vriendelijk en gastvrij.

Kamers echt heel goed. Ontbijt en ontvangst ook.

Verder geen narigheden

Echte aanrader!

Petra, 25-10-2017

Erg gezellige en huiselijke sfeer, gastvrije eigenaar. Op kleine loopafstand van zowel station als centrum. Wij hebben zeker de intentie om terug te komen.

Beste bnb waar ik ooit ben geweest!!

Chelnesta, 13-9-2017

De naam zegt het al Cuba casa. Zo voelt het ook gewéldige inrichting. Leuk gastheer staat 24/7 voor je klaar. Zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldig

Liliane Ploem, 13-9-2017

De warme uitstraling huiselijke sfeer

zou iet weten wat niet goed is.

Mevr. Heesbeen, 13-9-2017

Wat hebben wij genoten bij Cuba Casa, Onze gastheer Josh is in een woord geweldig! Wat een mooi historisch pand in hartje Den bosch, ook de inrichting is wat we hoopte. En gelukkig was alles netjes en schoon , en dat vinden wij erg belangrijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cuba Casa in Den Bosch - 's-Hertogenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cuba Casa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Cuba Casa scoort een 8.93 uit 10 op basis van 74 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: