Géén boekingskosten

Cuba Casa

Bed & Breakfast
NederlandNoord-BrabantDen Bosch - 's-Hertogenbosch

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Cuba Casa voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 86 reviews
+34/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 86 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

86 Reviews over Cuba Casa

• 4K G12-04-2021

nooit meer

Voordat ik mijn beoordeling schrijf, heb ik het eerst even over mijn verwachtingen.

Ik verwachtte voor een kamer van 119,50€ per nacht, exclusief ontbijt, dat het een luxe kamer zou zijn waar ik even bij zou kunnen slapen en relaxen.

Echter, was het niet schoon, eigenlijk gewoon vies. De vloer was niet gezogen en overal was stof. Het balkon was erg fijn om te zitten, lekker warm, heerlijke heaters. Maar dat hele balkon stond vol met dode planten. Ik begrijp dat sommige planten weer kunnen opleven maar deze waren echt al een tijdje dood. De douchestraal van de douche was slap, en 'nee, meneer, het hendeltje was niet de oorzaak'. We hebben dus ook niet gedoucht, de handdoeken waren overigens versleten en kei hard. Als we 60€ hadden moeten betalen voor deze nacht dan was het prima geweest maar 119,50€ voor een bedompte, stoffige kamer is echt bizar! In plaats van uitgerust, komen we afgemat terug thuis. Het ontbijt was wel lekker.

• 5Elisabeth12-10-2020

Souterrain voldoet niet als Bed and Breakfast

Ons verblijf in het souterrain was niet wat we ervan gedacht hadden. Het ergste was dat het erg gehorig is door gasten die boven ons verbleven. Je hoort ze lopen en toen ze de volgende dag weg waren hoor je de eigenaar heen en weer lopen om die kamer schoon te maken. Lekker douchen was er niet bij want het water was ijs en ijskoud. Er zou koffie op de kamer zijn maar die was er niet. De kamer is voor 4 personen maar helaas geen 4 thee- en koffie kopjes en geen wijnglazen. We hebben de glazen van de badkamer gebruikt. Er ontbreekt ook een gastendoekje voor wanneer je naar het toilet geweest bent je handen kunt drogen. Verder was het stoffig op de kamer. Voor de prijs van meer dan 180 euro mag je toch wel meer verwachten. ( Daar zit geen ontbijt bij inbegrepen! Gelukkig was de stad Den Bosch erg aangenaam geweest!

• 7Jan25-07-2020

Locatie top, verblijf kan beter

Locatie is super. Tussen Centraal station en centrum. De kamer was enigszins muf. Kwam waarschijnlijk vanwege de vele (oude) boeken en tierelantijnen. De één noemt de inrichting authentiek, wij vonden het met name kitch en oud. Contant betalen terwijl een pinautomaat aanwezig is. Volgende keer weer hier? Niet onmogelijk.

• 5Geraldine04-07-2019

Nooit meer

De locatie is top, maar daar is ook alles mee gezegd. Het was een stoffige boel. Waar de eigenaar spreekt van authentieke Zuid-Amerikaanse bouw- en stijlelementen, noem ik dit gewoon goedkope prullaria van de rommelmarkt. In de zogeheten keuken (mag die naam niet hebben), lag niet eens bestek maar wat wegwerplepeltjes. Je kunt er niets klaarmaken. In de koelkast nog resten van vorige gast en het oventje/tosti-ijzer zat nog vol kruimels en kaas. Bah! Kreeg spontaan niesbuien van al het stof op de lelijke nep boeketten. De site en recensies waren veelbelovend, maar ik vond het een grote tegenvaller. En veel te duur!

• 10Milou01-05-2019

Geweldig

Top verblijf! Alles klopte aan deze b&b. Schoon, authentieke sfeer, uitstekende locatie en een geweldig gezellige gastheer die ons goede tips heeft gegeven. Weekendje Den Bosch was hierdoor een succes! Zou het zeker aan iedereen aanbevelen.

• 8Sebastiaan27-04-2019

Warm, sfeervol, gastvrij, een aanrader

Cuba Casa heeft ons een prachtig weekend bezorgd. Wat een gezellige sfeervolle omgeving en dat in combinatie met een geweldige gastheer. Een ideale locatie op loopafstand van het station (ca. 200 meter). CubaCasa heeft alle kenmerken van een bourgondisch herenhuis met dezelfde warme sfeer zoals in Havanna. Wij danken Josh voor zijn gastvrijheid en leuke adviezen. Vooral het eten bij 'Wijn bij Stijn is in de smaak gevallen. We komen zeker terug!!

• 10Meran26-04-2019

Fantastisch!

Heerlijk verblijf! Fijne gastheer, prima locatie. Wat een feestje om in dit B&B te verblijven. De bibliotheek kamer is gezellig en knus. Het ontvangst was hartelijk. We konden onze koffers gelijk op de kamer kwijt en daarna gezellig een hapje eten in het centrum dat op loopafstand is. Fantastisch! Over de checkout werd niet moeilijk gedaan. We mochten de koffers nog laten staan en later ophalen. Een regelrechte aanrader!🍀

• 10E.26-04-2019

Ten huwelijk gevraagd

Zó’n fijn verblijf gehad in deze authentieke B&B. Wat je ziet op de website, wordt in het echt nog overtroffen. Geheel eigen, unieke stijl, zichtbaar met liefde ingericht. Zo romantisch dat het mijn vriend heeft geïnspireerd. En natuurlijk heb ik ‘ja’ gezegd! Hebben plekje voor onze huwelijkssnacht al gevonden!

• 3Meneer roef22-04-2019

Geen aanrader

Hallo mijn vrouw had een verassing voor me nou altijd leuk toch Nou kom ik uit in den Bosch cuba cassa we kwamen aan mochten in plaats van de afgesproken tijd van 15.00 pas om 16.00 binnen, de kamer was nog niet klaar dus nou het centrum in op het terras gezeten 16.00 terug. We mochten de kamer binnen het leek wel of er niks gebeurd was vieze stinkbende heel stoffig bad smerig geen toiletpapier dakterras een grote zooi sauna die volgens mij niet volgens de wetgeving geplaatst was waar je in moest kruipen veel te heet het hout van het dak zag zwart van de hitte dus zat er niet op mijn gemak al bij al wat een vieze kleren bende das was echt niet zo blij met mijn verassing en toen vertelde mijn aanstaande ook nog eens dat ze 220 euro moest betalen voor de kamer heb er heel de nacht wakker gelegen zo slecht dat het bed ongelooflijk wat een zakkenvuller nooit meer

Josh, eigenaar van CubaCasa, eigenaar, 26-04-2019

Beste mijnheer Roef (pseudoniem),

Ik snap jullie review wel. Ik zou ook een pissige review schrijven als de eigenaar van de b&b achter jullie aan zou zitten, omdat jullie stiekem de deur zijn uitgeslopen zonder te betalen. Nota bene een tweede keer dat we een dergelijke ervaring met jullie hebben meegemaakt.

De eerste keer kwam u aangelopen, had geen reservering per telefoon of per mail gedaan, maar belde gewoon aan met de vraag of er een kamer vrij was. Dat was het geval en u hebt toen nota bene precies dezelfde kamer gekregen. En ook toen, toen het de volgende ochtend op betalen aankwam, zei u ontevreden te zijn en weigerde u en uw partner om het volledige bedrag te voldoen.

Dit is de tweede maal dat u ons tracht op te lichten! Ik heb dat de eerste maal geslikt, omdat ik geen zin in het hele gedoe had. Bovendien hadden wij op dat moment geen enkele informatie van u. U lijkt er een gewoonte van te maken, van die hotelpiraterij. En ik kan dat niet accepteren. Uw aanpak is duidelijk. Het aanvankelijk geen problemen hebben met het terras ditmaal en dat daar nog gewerkt werd, hoorde bij uw strategie.

U hebt aangegeven niet meer terug te willen komen. Wij kunnen u zeggen daar buitengewoon blij mee te zijn en waarschuwen bij dezen alle andere hoteliers of b&b-houders voor u, uw partner en uw werkwijze.

• 9Kim12-11-2018

Een nacht geeft het gevoel van vakantie

Heerlijk verblijf, leuke gastheer en perfecte locatie . Gezien het niet vol was konden we ook nog gebruik maken van terras ondanks dat deze niet tot onze kamer behoorde

Bed & Breakfast Cuba Casa info

• AirconditioningNiet beschikbaar