Bed and Breakfast Cuba Casa

82 reviews over Bed and Breakfast Cuba Casa

• 2019
    5Geraldine04-07-2019

Nooit meer

De locatie is top, maar daar is ook alles mee gezegd. Het was een stoffige boel. Waar de eigenaar spreekt van authentieke Zuid-Amerikaanse bouw- en stijlelementen, noem ik dit gewoon goedkope prullaria van de rommelmarkt. In de zogeheten keuken (mag die naam niet hebben), lag niet eens bestek maar wat wegwerplepeltjes. Je kunt er niets klaarmaken. In de koelkast nog resten van vorige gast en het oventje/tosti-ijzer zat nog vol kruimels en kaas. Bah! Kreeg spontaan niesbuien van al het stof op de lelijke nep boeketten. De site en recensies waren veelbelovend, maar ik vond het een grote tegenvaller. En veel te duur!

• 10Milou01-05-2019

Geweldig

Top verblijf! Alles klopte aan deze b&b. Schoon, authentieke sfeer, uitstekende locatie en een geweldig gezellige gastheer die ons goede tips heeft gegeven. Weekendje Den Bosch was hierdoor een succes! Zou het zeker aan iedereen aanbevelen.

• 8Sebastiaan27-04-2019

Warm, sfeervol, gastvrij, een aanrader

Cuba Casa heeft ons een prachtig weekend bezorgd. Wat een gezellige sfeervolle omgeving en dat in combinatie met een geweldige gastheer. Een ideale locatie op loopafstand van het station (ca. 200 meter). CubaCasa heeft alle kenmerken van een bourgondisch herenhuis met dezelfde warme sfeer zoals in Havanna. Wij danken Josh voor zijn gastvrijheid en leuke adviezen. Vooral het eten bij 'Wijn bij Stijn is in de smaak gevallen. We komen zeker terug!!

• 10Meran26-04-2019

Fantastisch!

Heerlijk verblijf! Fijne gastheer, prima locatie. Wat een feestje om in dit B&B te verblijven. De bibliotheek kamer is gezellig en knus. Het ontvangst was hartelijk. We konden onze koffers gelijk op de kamer kwijt en daarna gezellig een hapje eten in het centrum dat op loopafstand is. Fantastisch! Over de checkout werd niet moeilijk gedaan. We mochten de koffers nog laten staan en later ophalen. Een regelrechte aanrader!🍀

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10E.26-04-2019

Ten huwelijk gevraagd

Zó’n fijn verblijf gehad in deze authentieke B&B. Wat je ziet op de website, wordt in het echt nog overtroffen. Geheel eigen, unieke stijl, zichtbaar met liefde ingericht. Zo romantisch dat het mijn vriend heeft geïnspireerd. En natuurlijk heb ik ‘ja’ gezegd! Hebben plekje voor onze huwelijkssnacht al gevonden!

• 3Meneer roef22-04-2019

Geen aanrader

Hallo mijn vrouw had een verassing voor me nou altijd leuk toch Nou kom ik uit in den Bosch cuba cassa we kwamen aan mochten in plaats van de afgesproken tijd van 15.00 pas om 16.00 binnen, de kamer was nog niet klaar dus nou het centrum in op het terras gezeten 16.00 terug. We mochten de kamer binnen het leek wel of er niks gebeurd was vieze stinkbende heel stoffig bad smerig geen toiletpapier dakterras een grote zooi sauna die volgens mij niet volgens de wetgeving geplaatst was waar je in moest kruipen veel te heet het hout van het dak zag zwart van de hitte dus zat er niet op mijn gemak al bij al wat een vieze kleren bende das was echt niet zo blij met mijn verassing en toen vertelde mijn aanstaande ook nog eens dat ze 220 euro moest betalen voor de kamer heb er heel de nacht wakker gelegen zo slecht dat het bed ongelooflijk wat een zakkenvuller nooit meer

Josh, eigenaar van CubaCasa, eigenaar, 26-04-2019

Beste mijnheer Roef (pseudoniem),

Ik snap jullie review wel. Ik zou ook een pissige review schrijven als de eigenaar van de b&b achter jullie aan zou zitten, omdat jullie stiekem de deur zijn uitgeslopen zonder te betalen. Nota bene een tweede keer dat we een dergelijke ervaring met jullie hebben meegemaakt.

De eerste keer kwam u aangelopen, had geen reservering per telefoon of per mail gedaan, maar belde gewoon aan met de vraag of er een kamer vrij was. Dat was het geval en u hebt toen nota bene precies dezelfde kamer gekregen. En ook toen, toen het de volgende ochtend op betalen aankwam, zei u ontevreden te zijn en weigerde u en uw partner om het volledige bedrag te voldoen.

Dit is de tweede maal dat u ons tracht op te lichten! Ik heb dat de eerste maal geslikt, omdat ik geen zin in het hele gedoe had. Bovendien hadden wij op dat moment geen enkele informatie van u. U lijkt er een gewoonte van te maken, van die hotelpiraterij. En ik kan dat niet accepteren. Uw aanpak is duidelijk. Het aanvankelijk geen problemen hebben met het terras ditmaal en dat daar nog gewerkt werd, hoorde bij uw strategie.

U hebt aangegeven niet meer terug te willen komen. Wij kunnen u zeggen daar buitengewoon blij mee te zijn en waarschuwen bij dezen alle andere hoteliers of b&b-houders voor u, uw partner en uw werkwijze.

• 2018
    9Kim12-11-2018

Een nacht geeft het gevoel van vakantie

Heerlijk verblijf, leuke gastheer en perfecte locatie . Gezien het niet vol was konden we ook nog gebruik maken van terras ondanks dat deze niet tot onze kamer behoorde

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Cindy16-09-2018

Gastvrij en gezellig

Dit weekend 2 nachten verbleven in CubaCasa. Erg mooi oud pand en leuk en gezellig ingericht. Gastvrije eigenaar die gezellig aanschuift tijdens het veel keuze ontbijt. Bedden lagen goed en doucheruimte is schoon. Den Bosch is een leuke stad met een heel gezellig centrum met heel veel leuke boetiekjes en restaurantjes. Wij hebben de historische rondvaart gedaan die heel interessant was. Gegeten o.a. bij Nonna, erg lekker en zeker een aanrader. Voor een weekend in Den Bosch met een verblijf in het centrum is CubaCasa zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Emmy01-01-2018

Wat fijn!

Nu al voor de vierde keer in deze B&B verbleven. Na eerdere bezoeken met partner, nu een gezellig vriendenweekend. De familiekamer had ik voor het eerst. Ook deze was echt een belevenis: supergroot, heerlijke bedden, welvoorziene minibar en een erg fijne zithoek met haard. Prima badkamer. Schoon! Ligging van de B&B kan echt niet beter!

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

10Nicole07-12-2017

Super!

Wij (Spaans/Nederlands stel) hadden het uiterst genoegen een aantal dagen te verblijven in Cubacasa tijdens een paar daagjes genieten van mijn stad 'sHertogenbosch. Gelegen in een schitterend pand en een hartelijk ontvangst van eigenaar Josh, was het vanaf het begin eigenlijk al goed. Schitterende kamers, met ieder een eigen sfeer alhoewel de algehele sfeer in dit met liefde gerunde B&B Cubaans is. Wij verbleven in een mooie ruime kamer met fijn terras. Het ontbijt is optioneel en zeker een aanrader daar het goed verzorgd en erg gezellig is. En dan hebben we het nog niet eens over de locatie gehad: gewoon top. Prachtig en letterlijk 2 tot 4 minuten lopen van alles vandaan (in de gezellige horeca straat, De Lepelstraat, ben je zelfs in een zucht). We hebben genoten van zowel de kamer als de gastvrijheid van Josh; de maravilla, zoals wij dat in het Spaans zouden zeggen! Een absolute aanrader voor een ieder die net als wij liever niet voor een kille hotelkamer kiezen. Een aanvulling op de Bossche gezelligheid waar wij beslist snel naar terug keren.

Gereisd met partner in november 2017

4 tips over Bed and Breakfast Cuba Casa

• Sebastiaan de Bruijn, 01-10-2013

Zoek en vindt; op de luchtbogen van de St. Jan zitten allerlei karakteristieke figuurtjes gemaakt door de werklieden tijdens de bouw. :) Heerlijk vis gegeten.

• coen van iersel, 03-02-2013

Goed bereikbaar en heerlijke uitvalsbasis voor winkelen en een avond cultuur.

• Ilonka Jorg, 02-04-2015

De historische stadswandeling zeker aan te raden en natuurlijk de Bossche Bollen!

0 vragen over Bed and Breakfast Cuba Casa

Bed and Breakfast Cuba Casa info