Hotel Campanile 's-Hertogenbosch

5.6Voldoende

Nederland, Noord-Brabant, Den Bosch - 's-Hertogenbosch

5.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile 's-Hertogenbosch voor je op een rij gezet:

46 reviews over Hotel Campanile 's-Hertogenbosch

• 8Rika08-11-2020

Vriendelijk personeel

Prettig en behulpzaam personeel. Niet al te grote kamer, maar wel schoon en fijn dat er een waterkoker en koffie en thee was. Diner was goed. Lekker ontbijt met ruime keuze!

Gereisd met partner in oktober 2020

• 8Fam S16-07-2020

Prima hotel voor nachtje weg

Eenvoudig, maar goed hotel. Kamer was gedateerd, maar schoon. Bedden prima, kussen was wel wat klein, maar sliep prima. Ontbijt moesten we avond vooraf aangeven wat we wilden eten, maar keuze genoeg. Stond s morgens netjes klaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 3Ineke13-01-2020

Nooit meer!

Slecht hotel. Kleine ongezellige kamer. Keihard matras, slecht kussen. Badkamer met schimmel. Wij zijn naar huis gegaan en hebben daar niet eens geslapen!! Hele nare ervaring! Denk je even gezellig een nachtje weg te gaan!!

Team Campanile Den Bosch, General Manager, 21-01-2020

Gasttevredenheid is erg belangrijk voor ons. De feedback die u gegeven heeft wordt gebruikt om verbeteringen te implementeren en om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomt een betere ervaring kunnen bieden.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    4Veronique13-08-2019

Tegenvaller

Vergane glorie. Badkamer groezelig. Personeel heel sympathiek. We hebben s ochtends heerlijk ontbeten. Een keer het diner gebruikt, erg zout. Ligging op 3 km van het centrum. Foto's op internet zien er beter uit dan de werkelijkheid.

Team Campanile Den Bosch, General Manager, 21-01-2020

Nogmaals willen wij u hartelijk bedanken voor uw verblijf in Campanile Hotel Den Bosch. Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor het feit dat wij niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen. Wij streven naar het verbeteren van onze gastbeleving en mede door uw feedback biedt dit ons een gelegenheid om dit te bewerkstelligen. Wij danken u hiervoor hartelijk!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Swen30-06-2019

Receptie kwam belofte niet na, snachts dichte deur

Bij aankomst vriendelijk ontvangen, wij gaan naar de kamer, houden het pasje voor de lezer en de deur gaat niet open. Weer terug naar de receptie gegaan. Hebben ze voor ons de deur open gemaakt, en ‘s avonds als het rustiger is en wij toch naar de Q-Music foute party zijn zal de batterij van het slot worden vervangen. Eenmaal ‘s nachts om 04:00 uur toen we terug kwamen van het feest had ze de batterij nog niet vervangen terwijl dit wel beloofd was. De noodcentrale maar gebeld. Die vertelde ons dat het eigenlijk alleen voor noodgevallen is(dit was dus blijkbaar geen noodgeval). 15 minuten wachten dan komt er iemand de deur open maken. Komt de beveiliger eindelijk de deur open maken, horen we ook nog van haar dat dit met festivals en andere feesten vaker gebeurt dat het slot na 00:00 uur niet open gaat (terwijl dat van ons dus een lege batterij was) en dat ze dus al vaker wel 3 tot 6 keer voor mensen ‘s nachts de deur open moesten maken!!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Joost24-02-2019

Lekker

Mooie galerij maar echt een stom uitzicht, stonden allemaal bomen.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 4Linda20-02-2019

Nooit meer!!

Het bed was zeer oncomfortabel en de badkamer gedateerd, slecht onderhouden en smoezelig. Zoeken naar stopcontact.. Slechts een aanwezig, achter het gordijn en ver van het bed. Ontbijt was goed.

Alleen gereisd in februari 2019

• 1B. Visser04-02-2019

Campanille dat moet je echt niet willen😱

Voor werk een kamer geboekt bij dit vreselijke hotel De vlekken zaten op de muren en lampenkappen ook die op de nachtkastjes Klein en vies badkamer beschimmeld bed onder de vlekken doorgezakt matras stopcontacten zonder doos Ik bleef aan de grond plakken en een paar kakkerlakken in de badkamer Naast mij in de kamer zeer luidruchtige oost Europeanen die de hele nacht op en aan reden en schreeuwden Na de eerste nacht wilde ik maar 1 ding en dat was weg daar.... Kreeg geen geld terug en ter compensatie ontbijt gratis helaas had ik na deze vreselijke kamer geen honger meer en ben ik blij dat ik nog leef Kwam laat aan en de sleutel van je kamer hangt aan je raam waar iedereen hem kan pakken Echt heel wat hotels gezien voor werk naar van het Campanille helaas een trauma opgelopen Als tip voor het Campanille verhuur deze kamers als afwerkplek per uur of sloop het! Want het Campanille moet je echt niet willen!

Alleen gereisd in maart 2018

• 2018
    3anoniem25-10-2018

Bagger

Hoezo ze voor dit hotel 3 sterren hebben geven is mij een raadsel. Het is dat we te moe waren om naar huis te rijden anders waren we niet blijven slapen

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Anne28-06-2018

Prima!

Toen in aan kwam rijden had ik mijn twijfels... Echter, de kamers zijn dan wel gedateerd, ze zijn bij mij alle drie de keren mooi schoon geweest. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Tegenover het hotel ligt een grote plas om een heerlijke wandeling omheen te maken. Het eten in het restaurant is heerlijk. Doordeweeks logeren er volgens mij veel mensen voor hun werk, en daardoor ook rustig (geen gefeest, slaande deuren etc).

Team Campanile, General Manager, 04-07-2018

Beste Anne,

Dank u vriendelijk voor uw review. Fijn dat u een prima verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij zullen u vriendelijke commentaren dan ook zeker doorzetten naar onze medewerkers. Wellicht mogen wij u binnenkort weer verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Zakelijk gereisd in juni 2018