Camping Le-Silence

Camping Le-Silence
8,9

10 reviews over Camping Le-Silence in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

zeer gemoedelijk en gastvrij.

Kor en Marjan Adema
18-6-2018

Wij hebben genoten van het verblijf op camping Le Silence. Na een hartelijk welkom werd alle noodzakelijke informatie uitgewisseld en vervolgens werden wij naar de kampeerplek geleid, waar wij nog de vrije keuze hadden voor een fors bemeten kampeerplek. Vol lof zijn wij over ons verblijf. De directe omgeving is een echte aanrader voor fiets- , wandel- en natuurliefhebbers. De Loonse en Drunense heide is zeker de moeite waard. Tijdens ons verblijf werden de asperges geoogst en rechtstreeks vanaf de akkers verkocht.

uitstekend

Atie en Gerard
26-5-2018

mooie goed onderhouden camping. Hebben genoten van de rust. Dit was voor ons de 2e keer en komen zeker nog eens terug.

Prachtige camping in een mooie omgeving!

Karin en Gerard
26-9-2017

Zeer gastvrije ontvangst door gastvrouw Heidi, met een zeer uitgebreide info-map van belangrijke telefoonnummers tot adressen supermarkt en zelfs dierenarts. Er was zelfs ruimte om tips door te geven aan volgende gasten....

Als de kipjes eitjes hadden gelegd stond er een lekker eitje tot je beschikking. Zeer mooie omgeving, zeker voor wandelaars en fietsers waar Heidi dan ook weer tips over gaf! De camping zelf mooi aangelegd met super waterpunt en afvoerputje en stroomvoorziening. Ook stond er een wasmachine en droger, kan soms erg handig zijn. Toiletgebouw ook prima verzorgd, kortom, geen min puntje kunnen vinden.....

hele mooie camping

jan van engelen
25-6-2017

mooie en zeer schone camping waar wij vaker terug zullen komen.en hele vriendelijke gastvrouw

Geweldig

Mieke Heijne
1-11-2016

Rust, schoon, prachtige omgeving, gastvrij

mooie rustige camping

Jenny
13-8-2016

Een fijne rustige camping. We hebben drie heerlijke weken gehad met slechts drie dagen regen. Je kunt in de omgeving super mooie fietstochten maken. Heidi is erg betrokken bij de gasten en neemt echt de tijd om iets te vertellen.

Jammer vond ik het dat er geen schuur was of in ieder geval iets waar je de fietsen droog neer kunt zetten. Gelukkig bood nu een hoes uitkomst. De plaatsen zijn mooi groot en je hebt alle privacy.

een heerlijk plekje

bert en henny beerens
13-6-2016

Mooi uitzicht, ruime plaatsen, super schoon sanitair, rust, mooie omgeving en last but not least: hele aardige gastvrouw. Voor ons een Top camping.

Jea
9-5-2016

Zoek je een kleine, gemoedelijke camping met echt schoon sanitair dan is dit een echte aanrader.

Heerlijk rustig.

Dennis
4-10-2015

Wij hebben een weekend op deze camping gestaan. Vriendelijk ontvangst door de eigenaresse. Verse eitjes gekregen en informatie wat allemaal te doen in de omgeving. Sanitair is echt super. Schoon en nieuw.

Wij hebben ons rustige weekend gecombineerd met een dagje Efteling. Onze jongens mochten een balletje trappen op het terrein.

Hou je van wandelen en fietsen dan is deze camping heel erg geschikt.

Le Silence

Tijme de Boer
22-7-2015

Wij stonden 20 dagen op camping Le Silence. De sta-plaatsen hebben comfort.

Een mooie, kleine camping. Wanneer moet je niet naar Le Silence gaan?

- Als je wilt eten op de camping. Daar is geen accommodatie voor, maar geeft je de kans een eigen gelegenheid te zoeken.

- Als je wilt bingo-en. Er zijn geen gezamenlijke activiteiten, dus je organiseert zelf van alles.

- Als je een speeltuin wilt voor kleine kinderen. De camping is meer gericht op mensen, waarvan de kinderen de deur uit zijn. Er is wel veel ruimte op de camping om zelf iets met kinderen te doen.

Voor de prijs van E 18 per nacht (inclusief toeristenbelasting) bevelen wij deze camping van harte aan.

Alie en Tijme de Boer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le-Silence in de Moer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le-Silence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le-Silence scoort een 8.87 uit 10 op basis van 10 reviews.