Camping Le-Silence

19 reviews over Camping Le-Silence

• 2019
    7J Scholte16-09-2019

Mooie Camping maar geen beschutting

mooie camping maar veel bemoeienis vaste gasten

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Ronald06-07-2019

Voldoende als je tegen koeienlucht kan

Camping is qua voorzieningen ruim voldoende, maar zeer zeker niet boven een 7,5. Sanitair voldoende, plekken oké, WiFi slecht, enz. Waar je wel op moet letten is dat de camping naast een mega koeienstal staat (stront lucht en vliegen). Verder zou ik NIET met Pinksteren gaan. Dan is het tweedaagse Moerfestival en dreun je tot 1 uur in de nacht uit je bed. Ik vraag me overigens serieus af welke personen er zo lyrisch over waren gezien de reviews of hebben familie en vrienden dit geschreven.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Thomas van Dijk23-04-2019

Heerlijk

Mooie, rustige camping met hele ruime plaatsen inclusief een water en Cai -aansluiting. Sanitair is ook super schoon. Kaatsheuvel en de Drunese duinen zijn om de hoek. En ook erg geschikt voor fiets of wandeltochten. Kortom, een prima camping.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10EMMA Houten28-07-2018

Prima camping voor rustzoekers.

Prima camping met diepe plaatsen . Zeker 200m2. Geen auto op de plek geeft een ruimtelijk gevoel. Mooi uitzicht op weilanden en de bosrand van Huis ter Heide. Prima sanitair voor slechts 17 plaatsen. Heidi altijd in voor een praatje. En ondanks de hitte was Roy ruim een uur bezig met onze TV aansluiting zodat we ongestoord naar de Tour de France konden kijken. Door de hittegolf die Nederland in zijn greep had waren de bomen op le Silence goud waard.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Dick van Laar23-07-2018

Zeker een camping om terug te komen.

Eerste contact was via mail. Dit werd na een dag beantwoord. Toen we aankwamen was alles prima geregeld. Eigenaar was er niet maar een brief en alle informatie lag klaar. De eerste dag kwam Heidi direct langs om kennis te maken. Camping is prima voor elkaar. Ruime plaatsen op een veld met voldoende beschutting en schaduw. Toilet en douche zijn keurig. Per twee plaatsen is er een waterkraan. Ieder plaats heeft een CAI-aansluiting en er is prima (gratis) WiFi. Naast de camping is een boerenbedrijf waar je af en toe wat hoort van de werkzaamheden. Wij vonden dit niet storend.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Kor en Marjan Adema18-06-2018

zeer gemoedelijk en gastvrij.

Wij hebben genoten van het verblijf op camping Le Silence. Na een hartelijk welkom werd alle noodzakelijke informatie uitgewisseld en vervolgens werden wij naar de kampeerplek geleid, waar wij nog de vrije keuze hadden voor een fors bemeten kampeerplek. Vol lof zijn wij over ons verblijf. De directe omgeving is een echte aanrader voor fiets- , wandel- en natuurliefhebbers. De Loonse en Drunense heide is zeker de moeite waard. Tijdens ons verblijf werden de asperges geoogst en rechtstreeks vanaf de akkers verkocht.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Atie en Gerard26-05-2018

uitstekend

mooie goed onderhouden camping. Hebben genoten van de rust. Dit was voor ons de 2e keer en komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Karin en Gerard26-09-2017

Prachtige camping in een mooie omgeving!

Zeer gastvrije ontvangst door gastvrouw Heidi, met een zeer uitgebreide info-map van belangrijke telefoonnummers tot adressen supermarkt en zelfs dierenarts. Er was zelfs ruimte om tips door te geven aan volgende gasten.... Als de kipjes eitjes hadden gelegd stond er een lekker eitje tot je beschikking. Zeer mooie omgeving, zeker voor wandelaars en fietsers waar Heidi dan ook weer tips over gaf! De camping zelf mooi aangelegd met super waterpunt en afvoerputje en stroomvoorziening. Ook stond er een wasmachine en droger, kan soms erg handig zijn. Toiletgebouw ook prima verzorgd, kortom, geen min puntje kunnen vinden.....

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 9jan van engelen25-06-2017

hele mooie camping

mooie en zeer schone camping waar wij vaker terug zullen komen.en hele vriendelijke gastvrouw

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Mieke Heijne01-11-2016

Geweldig

Rust, schoon, prachtige omgeving, gastvrij

Gereisd met partner in oktober 2016

Camping Le-Silence info