Camping Le-Silence

CampingWeer vandaag16°5°
Camping Le-Silence

12 reviews over Camping Le-Silence in het Nederlands

Prima camping voor rustzoekers.

EMMA Houten
28-7-2018

Prima camping met diepe plaatsen . Zeker 200m2. Geen auto op de plek geeft een ruimtelijk gevoel. Mooi uitzicht op weilanden en de bosrand van Huis ter Heide. Prima sanitair voor slechts 17 plaatsen. Heidi altijd in voor een praatje. En ondanks de hitte was Roy ruim een uur bezig met onze TV aansluiting zodat we ongestoord naar de Tour de France konden kijken. Door de hittegolf die Nederland in zijn greep had waren de bomen op le Silence goud waard.

Zeker een camping om terug te komen.

Dick van Laar
23-7-2018

Eerste contact was via mail. Dit werd na een dag beantwoord. Toen we aankwamen was alles prima geregeld. Eigenaar was er niet maar een brief en alle informatie lag klaar. De eerste dag kwam Heidi direct langs om kennis te maken. Camping is prima voor elkaar. Ruime plaatsen op een veld met voldoende beschutting en schaduw. Toilet en douche zijn keurig. Per twee plaatsen is er een waterkraan. Ieder plaats heeft een CAI-aansluiting en er is prima (gratis) WiFi.

Naast de camping is een boerenbedrijf waar je af en toe wat hoort van de werkzaamheden. Wij vonden dit niet storend.

zeer gemoedelijk en gastvrij.

Kor en Marjan Adema
18-6-2018

Wij hebben genoten van het verblijf op camping Le Silence. Na een hartelijk welkom werd alle noodzakelijke informatie uitgewisseld en vervolgens werden wij naar de kampeerplek geleid, waar wij nog de vrije keuze hadden voor een fors bemeten kampeerplek. Vol lof zijn wij over ons verblijf. De directe omgeving is een echte aanrader voor fiets- , wandel- en natuurliefhebbers. De Loonse en Drunense heide is zeker de moeite waard. Tijdens ons verblijf werden de asperges geoogst en rechtstreeks vanaf de akkers verkocht.

uitstekend

Atie en Gerard
26-5-2018

mooie goed onderhouden camping. Hebben genoten van de rust. Dit was voor ons de 2e keer en komen zeker nog eens terug.

Prachtige camping in een mooie omgeving!

Karin en Gerard
26-9-2017

Zeer gastvrije ontvangst door gastvrouw Heidi, met een zeer uitgebreide info-map van belangrijke telefoonnummers tot adressen supermarkt en zelfs dierenarts. Er was zelfs ruimte om tips door te geven aan volgende gasten....

Als de kipjes eitjes hadden gelegd stond er een lekker eitje tot je beschikking. Zeer mooie omgeving, zeker voor wandelaars en fietsers waar Heidi dan ook weer tips over gaf! De camping zelf mooi aangelegd met super waterpunt en afvoerputje en stroomvoorziening. Ook stond er een wasmachine en droger, kan soms erg handig zijn. Toiletgebouw ook prima verzorgd, kortom, geen min puntje kunnen vinden.....

hele mooie camping

jan van engelen
25-6-2017

mooie en zeer schone camping waar wij vaker terug zullen komen.en hele vriendelijke gastvrouw

Geweldig

Mieke Heijne
1-11-2016

Rust, schoon, prachtige omgeving, gastvrij

mooie rustige camping

Jenny
13-8-2016

Een fijne rustige camping. We hebben drie heerlijke weken gehad met slechts drie dagen regen. Je kunt in de omgeving super mooie fietstochten maken. Heidi is erg betrokken bij de gasten en neemt echt de tijd om iets te vertellen.

Jammer vond ik het dat er geen schuur was of in ieder geval iets waar je de fietsen droog neer kunt zetten. Gelukkig bood nu een hoes uitkomst. De plaatsen zijn mooi groot en je hebt alle privacy.

een heerlijk plekje

bert en henny beerens
13-6-2016

Mooi uitzicht, ruime plaatsen, super schoon sanitair, rust, mooie omgeving en last but not least: hele aardige gastvrouw. Voor ons een Top camping.

Jea
9-5-2016

Zoek je een kleine, gemoedelijke camping met echt schoon sanitair dan is dit een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le-Silence in de Moer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le-Silence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.